Tjändis?
[YOUTUBE-ID]xJaZ4zNaZkM[/YOUTUBE-ID]
Då borde du svarat med:fyfan va skrattkramp man fick, ja trodde ja sett de mesta Robban & Gert lyckats leta fram av "avvikande individer" i världen... mig hitta dom inte, ja e för snabb å tråkig
Men ja tro den luften är för dyr för oss vanliga o-kändisar å köpa
Då borde du svarat med:
[YOUTUBE-ID]10W8of9PofI[/YOUTUBE-ID]
Så mycket luft som Sune Hjort omsätter, så borde det räcka till samtliga motorcyklister.
Jag råkade få min luft i däcken upp-och-ner. Nån som har en luftvändare jag kan låna?
Har ett liknande problem,,, min kompressor har varit hos min bror som bor lite lantligt och han har ju fyllt min kompressor med lantluft och jag har ju pumpat min hoj med stadsluft.
Då är ju frågan går det att blanda lantluft med stadsluft?
Och hur gör jag ren min kompressor från lantluften?
Tyvärr blir det ett nollsummespel eftersom den tunnare alpluften innebäör att du måste trycka i mer för att få samma tryck. Tanken är dock god.Går hojen snabbare på alpluft? Jag tänkte skidåkardopning.... Eller
Tyvärr blir det ett nollsummespel eftersom den tunnare alpluften innebäör att du måste trycka i mer för att få samma tryck. Tanken är dock god.
...tänkte inte på det...Jag måste dock säga att jag tror på hans idé! hojen går ju bättre när det är kallt. tack vare den tunnare luften, tänk då att köra mitt i december med svinkall alpluft i däcken
jättefORT!!!11
...tänkte inte på det...
[YOUTUBE-ID]Vzmaxl4XEOU[/YOUTUBE-ID]
Blås med den i 20 min, så ska du se att det börjar komma stadsluft igen.
Ähh, han bara luras. Om du har besudlat din kompressor med lantluft så är den körd!Ja men vad skönt att det var så enkelt,,,, fan va coolt byta luft i kompressorn
Sälv brukar jag trycka i mig massa ägg... sen när jag känner att det pressar på så sätter jag mig bara på ventilen och ger mig hän..
Den luften kan inget slå! Hojen liksom svävar fram sen.
Bara ett litet tips
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |