Toyman
Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Rökning
Sist jag fyllde däcken, var det, det omvända! När jag rökat (Camel-Honda) puffade jag in i ballongen. Denna luft fyllde jag ju däcken med i våras. Nu har jag en ballong till med cigg-rök. Fast annan sort (Marlboro-Yamaha). Tror ni jag kan återannvända luften och på så sätt spara en cigg! Saknar lite Camel-Honda röken!
Börja andas.......... byt luft! Toyman
Ett tips till alla!
Vår planet blir ju mer och mer förorenad, och vi andas in mer föroreningar idag än vad vi gjorde för ett år sedan.
Gör därför som så att när ni skall byta luft i däcken så tar ni tillvara den gamla luften som är mindre förorenad och fyller den i en ballong.
Då kan ni sedan använda den att andas med efter att ni tagit en cigarett eller besökt Stockholm.
En forskare på KTH har beräknat med en ökad livslängd på ca:5 år för varje ballong man andas. Glöm bara inte att själva ballongen inte skall inhaleras!
Sist jag fyllde däcken, var det, det omvända! När jag rökat (Camel-Honda) puffade jag in i ballongen. Denna luft fyllde jag ju däcken med i våras. Nu har jag en ballong till med cigg-rök. Fast annan sort (Marlboro-Yamaha). Tror ni jag kan återannvända luften och på så sätt spara en cigg! Saknar lite Camel-Honda röken!
Börja andas.......... byt luft! Toyman