Stod väl inte "flytande" kväve? Kväve i gasform behöver inte vara speciellt kallt!
Om man nu behöver nya däck och tycker att luften man har i de gamla däcken är så bra att man vill behålla den och använda den i de nya däcken, hur gör man då?
Nybytt, känns bra nu.
Klant, du kan inte byta på vintern och ha vinterluft i däcken, du får de aldrig tillräckligt varma sen på sommaren så att gummit greppar ordentligt. Många som har gjort det misstaget och sen glider/kasar av i kurvan pga obefintligt grepp, vissa skyller detta fenomen på lösgrus bara för att inte verka dumma i huvet.
Ursäkta om jag verkar nu men hur ska jag göra för att få ut all gammal luft ur däcken?
Jag tänkte göra en beställning på luft som kommer direkt från himalayas höjder, den fraktas med åsna för att sedan åka bananbåt till Sverige, jag tänkte att om vi går ihop ett gäng så kan vi splitta frakten? Visst, lite omständigt, men fan då har man bra luft i däcken sen för årets säsong.
Ps. Vi bör beställa rätt snart, leveranstiden är 6-8 veckor. Bara PMa vid intresse.
Ursäkta om jag verkar nu men hur ska jag göra för att få ut all gammal luft ur däcken?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|