Vilket?
Är det bara jag som blir förbannad på sånna där jävla badare som gör sina fuck-you-hopp ner i vattnet och skvätter vatten?
Tror du inte jag vet hur phungckt stavas?
Om du skall agera språkpolis här har du skaffat dej ett sisifosarbete,(stavas även sisyfos). Var inne på den linjen men gav mej på den betydligt enklare uppgiften att tömma landets insjöar på vatten medelst fösning.
Jag är för halkmatta och michelingubbedräkt vid dusch. Tack för ordet.
Vill inte "kjamas", det finns nån gay-tråd, lycka till!ja tor inget ja ba svaa på din fåga
Syftning oklar?
Politiker som kör hoj?
18-åringar i bikini som kör hoj?
18åriga politiker i bikini vill ligga och kör hoj på stranden
Skillnaden är att det går att dra in pengar på oss, och att det högst antagligen är fler politiker som vill ligga på stranden å glo på 18-åringar i bikini än som kör hoj...
Japp, det är bara till att hålla med för sån här är ju verkligheten idag. Jamenar det finns ju inte ens hastighetsbegränsningar för den som är extremt simkunnig och "tog-alla-dom-dära-simmärkena-i-skolan" människan.. Nää jag tror helt enkelt man måste sätta upp "knopkameror" vid varenda olycksbringande ställe som ska kallas badplats!! Det är sveriges ansvar för de som trotsar den varma och ibland riktigt sköna duschen för att nästan halvt drunkna i en dypöl som ändå bara består av fisk.3149528Jag har en släkting som fantiserar om att äga en hagelbössa varje gång en badare gör en sådan där fuck-you-burnout på sjön bredvid och i förra veckan frågade sig Dagens Nyheters Lars Linder varför badare överhuvudtaget behövs. Jag kan inte göra annat än stämma in i klagokören.
Vi har hastighetsbegränsningar och bilbälteslagar. Hjälmtvång för cyklister debatteras ideligen och vi låser in folk i finkan om de är för fulla för sitt eget bästa. Men att bada i en sjö utan bälte eller skyddsutrustning värd namnet och glida ut i farleden med 2 sparkande ben är fortfarande okej. I Sverige. År 2007.
Hur snabbt simmar de där värstingbadarna - 2, 3 knop?
Vem vill bränna rakt in i en simmar-katapult med en liten, liten människa av kött och blod som (inte ens) HÅLLER I SIG MED BARA HÄNDERNA?
Undrar om jag inte läst nån välformulerad ordlek från Hoztic, (stavning?), nånstans, tror det.Va det någon som sa nått om att inte vara språkpolis???
, och att det högst antagligen är fler politiker som vill ligga på stranden å glo på 18-åringar i bikini än som kör hoj...
Undrar om jag inte läst nån välformulerad ordlek från Hoztic, (stavning?), nånstans, tror det.
Du är ju jätterolig, ingen distans alls!
Tyckte att han bjöd på den, hade nog bara lite brått precis som jag ibland. Sånt händer inte ofta när man skriver med penna, min erfarenhet.
Har inte uppfattat att H har vare sej syftningsproblem eller meningsbyggnadssvårigheter, därför tyckte jag det var ok att driva lite med hans inlaga. Erkänner att jag kan bli lite petig, försöker verkligen bättra mej!
Tycker dock det är fantastiskt kul när folk med grava grammatikaliska brister känner sej nödgade att tillrättavisa folk som har nåt vettigt att säja, och de gör det trots dyslektiska tendenser. De sistnämnda rättar jag ALDRIG! Varken här eller någon annanstans.
Behöver du utkämpa hans fighter? Det var väl för att jag inte ville "kjamas", stackars.
Ändrade pga syftningsfel, vad sägs om det?
Natt natt.
Nu får du nog läsa om tråden, det började med att du frågade vilket. Antagligen för att du inte kan låta bli att vara språkpolis
Vad sägs om nedanstående appropå att du aldrig rättar folk med dyslexitendenser?
Citat blueridge:
Om alla har koll på den närmast bakom...
Stavning, lite talspråk i sista meningen, som jag antar var avsiktlig? Du måste ha dyslexi "light" eller har stavningskontrollen blivit bättre. Ett föredömligt exempel för att vara på SH.
Slut citat
Är en sån där badslyngel som gör fuck you burnout dyk och skvätter ner folk + att du riskerar din hälsa utan att ha något som helst omdöme genom att bada då förstår jag att denna kritik mot badjävlar svider.Grattis trådskaparen! Du har vunnit en medalj. Vad det står på den får du själv lista ut!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|