PimX
Ny medlem
om du vill ha en riktigt bra touringhoj så ska du garanterar satsa på en bandit 1250 dom är fina och köra och funkar ALLTID
Tanken har slagit mig men jag vet inte. Är nog inte såpass mogen än
Som många andra här lägger jag ett + på den hojen jag kör.
Enda problemet jag haft med min ducce är att kylaren gick sönder, fick ett stenskott som sköt hål i den. Men det går att lösa med att sätta på ett kylarskydd, vilket jag inte hade gjort.
Roligare hoj har jag inte testat, och du har en sittposition som är riktigt bra, perfekt för mig! Sen är kvaliteten topp också. Men jag tror inte någon ny mc har problem med kvaliteten på vitala delar heller, det är förfan 2012 vi lever i!
Köpte min FZ1-n -07 för ett par veckor sedan med godis (PCIII, yoshi). pröjsade 55k för den . Körde med den i helgen och jisses, vaddå vattenkammad?! Kan rekommendera, bra prutmån nu.
Enda nackdelen är att där lägger vi inte på 20kkr på mina ursprungliga 60. Men det går inte att komma ifrån dreggelfläckar på tröjan och trånga byxor....
Ahh, jag ber om ursäkt. Missade du skrev in en budget!
Jag måste ju säga att det här är svårt att hålla sig ifrån... Skitkul hoj med "spettsäker" motor och skitkul att köra...
http://www.blocket.se/uppsala/Suzuki_B_king_Gsxr_1340_bk_38765199.htm?ca=6&w=3
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |