Skulle tro att vi är cirka 23 personer som kommer med.
Sputnik skrev:Ingår färjan i priset som förra gången? Hitta inga uppgifter om det. När och var skall man åka ifrån?
Shit va lite folk! Jäkligt gott o ha mycket bana för sig själv men ändå, folk, anmäl er nu! Blir grymt skoj!
Vi har en plats kvar på vårt släp från götet om nån ha problem o ta sig dit. Bor ni på vägen upp kan vi ju plocka upp er. Vi kör Göteborg-Götene-laxå-Örebro-Västerås-Enköping-Uppsala-Grisslehamn.
Ja o kerttu åker från götet runt lunch. Tar denna färjan dit:
Grisslehamn - Eckerö 29.8.2008 20:00 M/S ECKERÖ
o denna hem:
Eckerö - Grisslehamn 31.8.2008 18:30 M/S ECKERÖ
Bil + släp o 2 pers kostar 360kr.
Skyller på nybörjarn men vi hade ju lyckats boka åt andra hållet.
Nu finns det inga platser på 18:30 färjan hur fan tar man sig hem ? finns andra färjer? alla jag kollat på verkar använda sig av samma färje eftersom att visar att 18:30 är full.
Skyller på nybörjarn men vi hade ju lyckats boka åt andra hållet.
Nu finns det inga platser på 18:30 färjan hur fan tar man sig hem ? finns andra färjer? alla jag kollat på verkar använda sig av samma färje eftersom att visar att 18:30 är full.
När jag skulle boka på nätet var det fullbokat för hemresan så jag lyfte luren och ringde till dem istället, å tänka sig, då fanns det plats över! Bara att ringa dit istället: 0175-25800
Om något har problem att ta sig över havet så finns det även en plats kvar i min bil som går över 20.00 på fredag och hem 18.30 söndag. Jag rullar från Uppsala.
Mvh Jonas
Viking Line har också en kvällsfärja, men den brukar bli fullbokad den med. Så då får du ta en tidigare tur eller sova över till morgonen. Silja/Tallink/SeaWind kör turer de med, men bokningssystemet är krångligt (inriktat mest på kryssningar).
Mer info om kursen kommer ut under söndagen till alla som anmält sig.
/Dawan
Jag har inte fått någon info, är det på gång?
Det ska ha gått ut ett mail i söndags. Kompletterande info kommer troligtvis komma i kväll. Skicka ett mail till David så han kan kolla att din adress ligger med i maillistan.
MVH /Martin
Jag har inte heller fått något mail. Vad har david för mailadress?
Gick det att sova på stället till måndagen oxå?
Har ju båtbilljet måndagmorgon..
Och Martin, om du har kvar däckskäraren så ta med den..
Tommy å Nicke..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |