Smålis
Liten pitt fladdra snabbt
Det är bara att kämpa på!! Som en liten ljuspunkt i livet så kan du ju tänka på Domrep och Lady Diana
/Smålis
/Smålis
fetsladd skrev:Det är inte möjligt att vår ledsjärna i supermotard ska behöva parkera sin hoj nu .......han som har ett av sina favoritbus på sveavägen att dra upp en framhjulsweele ca:100meter från rödlyset i ca100blås och vid rött komma mellan bilarna fram mot gående på framhjulet då folk får panik och tror att värsta smällen kommer att ske , nej han stannar precis vid övergångstället och vinkar till folk stående på framhjulet , går ner och drar i samma sekund upp på bakslangen och försvinner. undefined,
känner jag den här fightern rätt så viker inte han ner sig i första taget , håller tummarna och andan för att allt ska gå bra Daniel ! Kämpa allt du kan och jag tror du kommer lyckas för sån är du!!
Crille "Fetsladd"
fetsladd skrev:Tjena Wheelegirl !
Jag gick in här för att försöka få tag på Daniel för att jag och mitt Team ska ner och träna o testa inför säsongen -05, och får se att han är så sargad ..........så jävla trist.
men jag undrar om han skulle kunna tipsa om lite banor ,träningsläger eller nåt annat skoj som e på gång runt er. gärna med VM-EM förare.
Crille
Fetsladd
Tack Johan...Deafdumbo skrev:Sara!
Blev helknäckt när jag hörde om Daniels skada. Hoppas att ni håller
humöret uppe och att ni hade ordning på försäkringar etc. Hojta till
om det är något jag kan göra.
Jag skulle vilja skicka något till Daniel på sjukan. Har du en
funkis adress dit? Alternativt er postadress så jag kan skicka till
dig och du tar med det till honom.
Maila adress till mig på johanpunktvarlandsnabelaheadworkerpunktse (spam-skydds-kodad).
/ JV
Supermoto skrev:Låter ju toppentoppen....
Borde gå att slajda in med rullstol men kanske svårare att burna ut
Keep up the GOOD work Daniel
EDIT: stafvelsinnse var inne och grejade lite....
ypvs skrev:Tjena på er...
*klipp*
Skönt att höra framgången med högerbenet. Dubbla styrka låter otroligtypvs skrev:Tjena på er...
Fiskar upp....
.
.
.
Ha det bra allihop...
Daniel
(drar med en bild på en enhandswheelie, ett najsigt ärr och en för ovanlighetens skull smart Hondaägare)
ypvs skrev:C O:
Ja... Man hajar hur skönt det var att faktiskt kunna göra vad man ville när man ville det när en snabbdusch plötsligt tar 45 minuter och tjacka en Quarterpounder innebär 2 dagars planering.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|