Härligt att höra!Isa skrev:It was a damn long day yesterday but it seems everything went well and that's a relieve. He even asked for a hamburger
Isa skrev:The doctor visited Daniel yesterday and said the operation went well.
They did not puncture the longue, but sew off a piece of one of his ribs and the pelvis. This they used to place the new carbon piece in his spine.
The piece got secured b........from the long operation.
Normally he should be back in Ghent (and online) next week.
isa
Haha, jag har den storyn kvar här nånstans... Slänger upp den lite senare kanske... Det var skitkul och storyn blev ganska bra...farmerlip skrev:Saknar fortfarande ord. Hoppas som fan att det blir bra denna gång. Tänkte (tänker ofta) på dig när jag var till Ticksta och tävlade. Brummade ut mot norrtälje i transportern och skrattade lite för mig själv, pink pass, 140 km/h i bussfil osv, när jag till min fasa kommer på att jag inte har skinstället med mig!! Det ligger kvar hemma garaget. U-SVÄNG!! Jag hann den här gången med.
/Tommy
Ta med jättestora hälsningar !Wheeliegirl skrev:Jag drar dit idag efter jobbet... Om ni vill nå Daniel, så kan ni pm:a mig eller via msn messenger....
Sara
ypvs skrev:Så stapplade man då tillsist sina första steg sen olyckan.
Det gick inte fort och det var vingligt som fan + att jag måste ha ett rakbensstöd men iaf.
Funderar på att fixa en papegoja att sätta på axeln och en flintlås picka att ha i bältet innan jag fortsätter. Kanske börja kalla mig Long John Daniel och råna båtar på de Begiska kanalerna.
http://users.pandora.be/ibiza_racing/Daniel/Daniel-first-steps.wmv
Daniel
(champagne kväll här)
ypvs skrev:Så stapplade man då tillsist sina första steg sen olyckan.
Det gick inte fort och det var vingligt som fan + att jag måste ha ett rakbensstöd men iaf.
Funderar på att fixa en papegoja att sätta på axeln och en flintlås picka att ha i bältet innan jag fortsätter. Kanske börja kalla mig Long John Daniel och råna båtar på de Begiska kanalerna.
http://users.pandora.be/ibiza_racing/Daniel/Daniel-first-steps.wmv
Daniel
(champagne kväll här)
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari