Dataspelstråden

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Började se serien The Walking Dead, och blev tvungen att köpa mig ett zombie dödar spel...
Så nu har även jag dead island... Är sugen på att lira med er övriga, kasta iväg ett pm med era skype adresser :tummenupp

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Började se serien The Walking Dead, och blev tvungen att köpa mig ett zombie dödar spel...
Så nu har även jag dead island... Är sugen på att lira med er övriga, kasta iväg ett pm med era skype adresser :tummenupp

Skaffa även Left 4 dead 2 ! Detta har vi också lirat mycket :)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Någon som har appen Quizkampen till sin smartofån?
Heter Wunder där. Vinner ofta och skulle välkomna lite motstånd.
Antingen är jag väldigt allmänbildad eller så är de flesta andra...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Kör RAGE på Steam. Kul spel med mycket action i mysig Mad Max ökenmiljö nångång i framtiden. Spännande karaktärer och en del att utforska i de olika städerna som man besöker med att köra genom öknen.

Minuspoäng för avsaknad av toggle aim-inställning samt kass spelkänsla när man kör fordon. Dessutom är det lite väl styrt, ingen öppen värld direkt vilken är synd med ett sånt här spel. Det kunde ha varit ett grymt rollspels-FPS annars! Väldigt underhållande är det iaf och värt 79 spänn.

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
En sida proppad med kartor och mods till Left 4 Dead 2 :)

http://www.l4dmaps.com/

Ni som gillar zombieslaktarspel är detta en given investering. Ikväll blir det co-op tillsammans med Bjork3n och en jobbarkompis. Vi ska testa nya banor, häng på!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nån som har tips på bra beat 'em up och fighting-spel?
Gärna med några år på nacken så de inte kräver nyaste datorn och går att hitta billigt.

Behöver något man kan köra på HTPCn mot polarna.

Nikkalainen

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2012
Hoj
Z1000 - 13
Shit asså, ingen bra ide att komma in på den här tråden så här dags, borde upptäckt denna till hösten.. Lirar alla pc spel eller är de något på våra konsoler också? =)

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Gillar du 80-talet? Science Fiction? En tvättäkta "american action hero"? Episka 80-tals one-liners? Och allt som hör till? Då är fanimej Far Cry 3 - Blood Dragon något för dig! Definitivt ett kultspel! I princip samma sak som Far Cry 3 spelmässigt, samma motor och allt. Dock i "framtiden", sett från 80-talet. Riktigt kul och komiskt.
139 kronor från Uplay. Finns på steam också. Defintivt värt att skaffa bara för det kaos man kan skapa med huvudkaraktären REX POWER COLT! :D

http://www.youtube.com/watch?v=rsWyy3ohxok

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Var i Ullared idag och såg Medal of Honor: Warfighter på hyllan, den kostade 29:90..... måste ju vara felmärkt.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Slösurfade på Tradera nyss och stötte på en annons med Crysis 3 och Bioshock Infinite. Lade ett bud i slutminuten och vann. Så nu har jag betalat 100 kr för bägge spelen, återstår att se om koderna funkar.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Gillar du 80-talet? Science Fiction? En tvättäkta "american action hero"? Episka 80-tals one-liners? Och allt som hör till? Då är fanimej Far Cry 3 - Blood Dragon något för dig!

I mailet från AMD med koderna som jag köpte på Tradera stod det att även Far Cry 3 - Blood dragon ingick om man skrev i koden på Uplay. Ska bli skoj och testa det :hihi

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
I mailet från AMD med koderna som jag köpte på Tradera stod det att även Far Cry 3 - Blood dragon ingick om man skrev i koden på Uplay. Ska bli skoj och testa det :hihi

Det är så jävla kul det spelet. Kort spel så man spelar igenom det snabbt på några timmar. Men så sjukt roligt. Ser framemot att spela igenom det igen nångång!

Ett nytt roligt spel i samma stil och som Far Cry 3 - Blood Dragon. Call of Juarez - Gunslinger. En bounty hunter från den gamla goda western tiden skryter om sina erövringar och dom cowboys han stött på under sin karriär som bounty hunter. Mycket actionfyllt och skön humor i spelet. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning