Dataspelstråden

Började se serien The Walking Dead, och blev tvungen att köpa mig ett zombie dödar spel...
Så nu har även jag dead island... Är sugen på att lira med er övriga, kasta iväg ett pm med era skype adresser :tummenupp

Någon som har appen Quizkampen till sin smartofån?
Heter Wunder där. Vinner ofta och skulle välkomna lite motstånd.
Antingen är jag väldigt allmänbildad eller så är de flesta andra...

Kör RAGE på Steam. Kul spel med mycket action i mysig Mad Max ökenmiljö nångång i framtiden. Spännande karaktärer och en del att utforska i de olika städerna som man besöker med att köra genom öknen.

Minuspoäng för avsaknad av toggle aim-inställning samt kass spelkänsla när man kör fordon. Dessutom är det lite väl styrt, ingen öppen värld direkt vilken är synd med ett sånt här spel. Det kunde ha varit ett grymt rollspels-FPS annars! Väldigt underhållande är det iaf och värt 79 spänn.

Last edited:
En sida proppad med kartor och mods till Left 4 Dead 2 :)

http://www.l4dmaps.com/

Ni som gillar zombieslaktarspel är detta en given investering. Ikväll blir det co-op tillsammans med Bjork3n och en jobbarkompis. Vi ska testa nya banor, häng på!

Nån som har tips på bra beat 'em up och fighting-spel?
Gärna med några år på nacken så de inte kräver nyaste datorn och går att hitta billigt.

Behöver något man kan köra på HTPCn mot polarna.

Shit asså, ingen bra ide att komma in på den här tråden så här dags, borde upptäckt denna till hösten.. Lirar alla pc spel eller är de något på våra konsoler också? =)

Gillar du 80-talet? Science Fiction? En tvättäkta "american action hero"? Episka 80-tals one-liners? Och allt som hör till? Då är fanimej Far Cry 3 - Blood Dragon något för dig! Definitivt ett kultspel! I princip samma sak som Far Cry 3 spelmässigt, samma motor och allt. Dock i "framtiden", sett från 80-talet. Riktigt kul och komiskt.
139 kronor från Uplay. Finns på steam också. Defintivt värt att skaffa bara för det kaos man kan skapa med huvudkaraktären REX POWER COLT! :D

http://www.youtube.com/watch?v=rsWyy3ohxok

Last edited:
Slösurfade på Tradera nyss och stötte på en annons med Crysis 3 och Bioshock Infinite. Lade ett bud i slutminuten och vann. Så nu har jag betalat 100 kr för bägge spelen, återstår att se om koderna funkar.

Gillar du 80-talet? Science Fiction? En tvättäkta "american action hero"? Episka 80-tals one-liners? Och allt som hör till? Då är fanimej Far Cry 3 - Blood Dragon något för dig!

I mailet från AMD med koderna som jag köpte på Tradera stod det att även Far Cry 3 - Blood dragon ingick om man skrev i koden på Uplay. Ska bli skoj och testa det :hihi

I mailet från AMD med koderna som jag köpte på Tradera stod det att även Far Cry 3 - Blood dragon ingick om man skrev i koden på Uplay. Ska bli skoj och testa det :hihi

Det är så jävla kul det spelet. Kort spel så man spelar igenom det snabbt på några timmar. Men så sjukt roligt. Ser framemot att spela igenom det igen nångång!

Ett nytt roligt spel i samma stil och som Far Cry 3 - Blood Dragon. Call of Juarez - Gunslinger. En bounty hunter från den gamla goda western tiden skryter om sina erövringar och dom cowboys han stött på under sin karriär som bounty hunter. Mycket actionfyllt och skön humor i spelet. :)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick