Datetråden

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
prova att inte tänka så mycket på det...brukar hjälpa :yoparty :hihi

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Äh, hur jävla svårt är det eg?
* Gå på krogen.
* Bli full och odräglig.
* Skamragga på alla tjejer du ser.

Förr eller senare så fastnar nån. Det sker inte ofta och när det väl sker är det sällan dom allra snyggaste som du får gå hem med. Men vadfan gör det?!
Är du ytterligare en av alla oskulds-losers som bortförklarar med saker som "Hon är inte tillräckligt snygg", "Hon är inte min typ", "Hon är för full", "Hon är för desperat", "Jag har tröttnat på krogragg", "Jag är ute efter nåt seriöst" osv osv. Det är bara skitsnack. Du är för feg för att ragga. Pungt!
Med min patenterade "full & odräglig"-metod får jag åtmindstone göka då & då och i slutändan är det allt som räknas!

Seså, ut på krogen och släpp dina hämningar!

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Wunder skrev:
* Gå på krogen.
* Bli full och odräglig.

Förr eller senare så fastnar nån. Det sker inte ofta och när det väl sker är det sällan dom allra snyggaste som du får gå hem med. Men vadfan gör det?!
Är du ytterligare en av alla oskulds-losers som bortförklarar med saker som "Hon är inte tillräckligt snygg", "Hon är inte min typ", "Hon är för full", "Hon är för desperat", "Jag har tröttnat på krogragg", "Jag är ute efter nåt seriöst" osv osv. Det är bara skitsnack. Du är för feg för att ragga. Pungt!
Med min patenterade "full & odräglig"-metod får jag åtmindstone göka då & då och i slutändan är det allt som räknas!

Haha, stabil inställning. Men inte vill man sätta på nått jävla skåp, klarar sig bättre utan isåfall.

\Masonit

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Wunder skrev:
* Gå på krogen.
* Bli full och odräglig.

Jag har provat din metod i snart 7 år och det går inget vidare. senast i lördags så testades "fåmedsighem repliker" i stil med "Jag har en oinvigd dubbelsäng hemma", "Vad vill du ha till frukost imorgon?" och som sista ess i rockärmen "du kan få klippa min gräsmatta"
Och trots att jag var riktigt full och riktigt odräglig (ska det göras ordentligt så ska det) och skammraggade på mer eller mindre allt som gick på två ben och inte var av hankön så gick det inge vidare. Idag, två dagar senare så har jag bara mina blåmärken och knappt några minnen alls (kommer ihåg nått om en kvinnlig bakände som träffade min hand i en hiskelig fart, eller om det var många kvinnliga bakändar...) :fyllisar

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
jag undrar när kvinnorna ska börja ta första steget. väck mig när det händer, aiight? Inte för att jag är lagd åt det hållet, men det gnälls så förbannat på att killarna inte gör något, då kan väl töserna göra det istället då.

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Bikerbitch skrev:
jag undrar när kvinnorna ska börja ta första steget. väck mig när det händer, aiight? Inte för att jag är lagd åt det hållet, men det gnälls så förbannat på att killarna inte gör något, då kan väl töserna göra det istället då.

Jag tar gärna första steget. Ser jag en fin kille som verkar intressant så tvekar jag inte på att ta första steget... Det e väl inte alltid killarna som måste göra det? Varför sitta och vänta, om man ser nåt som verkar intressant? :va
Man lever juh bara en gång. Och då gäller det att passa på. Livet är så kort!
Att det sen går åt pipsvängen har man juh blivit van vid...

// Lena

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Wunder skrev:
* Gå på krogen.
* Bli full och odräglig.

E man ute efter kvantitet och inte kvalitet så....

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lilla_Tingeling skrev:
Jag tar gärna första steget. Ser jag en fin kille som verkar intressant så tvekar jag inte på att ta första steget... Det e väl inte alltid killarna som måste göra det? Varför sitta och vänta, om man ser nåt som verkar intressant? :va
Man lever juh bara en gång. Och då gäller det att passa på. Livet är så kort!
Att det sen går åt pipsvängen har man juh blivit van vid...
// Lena

Skitbra att du tar intiativ. Som du säger, man lever så kort.
Gör som jag annars. Lägg alla pengar och tid på motorcykeln. Hitills har hojen fanimej aldrig sviktit vid min sida. Den ställer upp i alla väder och är villig på att köras hursomhelst. Som extra bonus vibrerar den också.

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
Wunder skrev:
* Gå på krogen.
* Bli full och odräglig.

den tekniken du kör riktar in sig på skadat gods, eller om man vill, andra hands sorteringen :pannkyss
Och ja, jag vill hellre hitta nått seriöst att satsa på :fatta!
Men när man gått singel såppas länge som man har, så har man inget större behov av att stenragga på krogen längre, känns mera som man har tid att vänta.
Men visst fan är det skoj då man går ut med inställningen "gi maj fitte, eg vet dy haar !" :3freak
Det stadiet slår iofs oftast in efter en sisådär 1000-1500 spänn minus på kortet :fyllisar :(

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag tycker att den här tråden urartade...

Alla trevliga singeltjejer är välkomna att PM'a mig om ni vill ha en dejt ;) :hej Första steget!

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Airbus 321
la ner dejtandet igår, för ett par dagar iaf.
varför inte vara rak efter första dejten?
nä nu går det 3v o man hinner bli kär. sen poff borta.
vafan är världen på väg? enda orsaken man fick var att jag köpte blommor ått henne och det tyckte hon var jobbigt. :3freak

alla snälla tjejer som gillar blommor kan ju skicka pm :rolleyes:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Bikerbitch skrev:

Ord! :fakta

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
spoon skrev:
la ner dejtandet igår, för ett par dagar iaf.
varför inte vara rak efter första dejten?
nä nu går det 3v o man hinner bli kär. sen poff borta.
vafan är världen på väg? enda orsaken man fick var att jag köpte blommor ått henne och det tyckte hon var jobbigt. :3freak

alla snälla tjejer som gillar blommor kan ju skicka pm :rolleyes:
Känner igen det där, och spelet som skall spelas. Att hela tiden verka ointresserad fast ändå va intresserad....när man egentligen e som på nålar och man skulle helst av allt säga att hon e vackrast i världen osv...när varje minut som man inte får snacka med henne känns som år.
Att inte ringa direkt för då kanske hon tror man e desperat :rolleyes: När allt man vill är att få prata med henne...
Men nu e det som det e, man e kille och man måste följa spelets regler...

/M

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Bikerbitch skrev:
...och om man som kille gör något och visar intresse då blir tjejen kall och tror man vill gifta sig och skaffa barn direkt, alternativt tänker "Det var en desperat fan som högg så fort" också lägger de ned.

Kvinnor är underliga ting.

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Problemet är att männen fattar ej när de blir raggade, de har en aning men vågar ej chansa om det ej är övertydligt.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Masonit skrev:
Haha, stabil inställning. Men inte vill man sätta på nått jävla skåp, klarar sig bättre utan isåfall.

\Masonit
Kanske ska lägga till den bortförklaringen bland dom andra...
:rolleyes: Va inte så jävla ytlig, är man beredd att kompromissa med kravet på silikontuttar & silikonläppar så kan man faktiskt hitta riktigt trevliga tjejer ändå! :tummenupp
Mekus skrev:
Jag har provat din metod i snart 7 år och det går inget vidare. senast i lördags så testades "fåmedsighem repliker" i stil med "Jag har en oinvigd dubbelsäng hemma", "Vad vill du ha till frukost imorgon?" och som sista ess i rockärmen "du kan få klippa min gräsmatta"
Och trots att jag var riktigt full och riktigt odräglig (ska det göras ordentligt så ska det) och skammraggade på mer eller mindre allt som gick på två ben och inte var av hankön så gick det inge vidare. Idag, två dagar senare så har jag bara mina blåmärken och knappt några minnen alls (kommer ihåg nått om en kvinnlig bakände som träffade min hand i en hiskelig fart, eller om det var många kvinnliga bakändar...) :fyllisar
Jag skiter totalt i de sliskiga raggningsreplikerna, de är mest bara mesiga tycker jag. Min metod är att dra några bra skämt så de börjar garva. Därefter drar man några snuskiga skämt och om de fortfarande är kvar och garvar brukar det bara vara att lägga in tungan efter lite sedvanligt smicker.
Mingves skrev:
E man ute efter kvantitet och inte kvalitet så....
Som jag skrev tidigare, man kan hitta kvalitet där man minst anar det.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
spoon skrev:
enda orsaken man fick var att jag köpte blommor ått henne och det tyckte hon var jobbigt.

Det är alltid de där begripliga och vettiga anledningarna till att inte ska ses mer som man får höra.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln