Brudar är konstiga. Träffa en tjej på en studentskiva i våras och snackade lite skicka sms och så. Hon verka hur på som helst (för och vara tjej utan att vara total desperat). Sov över hos henne en gång med allt vad det innebär. Skiljdes åt med att vi snart skulle ses igen. Får sms på kvällen, första vanliga Hej hur är det bla bla bla. Andra smset fick en att sätta tungan i halsen "Jag känner verkligen verkligen för och bilda familj och skaffa barn" (till saken hör att kodis inte användes kvällen innan...) Kommer inte ihåg vad jag svara men va inget speciellt tror jag. Ringer henne kvällen efter. Hon låter astrött och allment negativ etc... Jaja.. Hör av dig säger jag. Skickar ett par sms några dagar eftersom för hon inte hört av sig. Dött. Okej, tänker jag skiter i det och knallar vidare i livet. Hon gick i en skola där jag har massa polare så träffade henne nån gång och både hon och jag sa typ Hej bara för man ska.. Så i går kväll, sms med "Hej! Grattis till studenten bla bla". Svara? Ne.. (inte än iaf..)