Mingves skrev:Idag kändes det sååå gött att man har en juste båge.
Här kommer mingves anekdot.
I fredags(förra) så var jag på AW, träffa en tjejkompis granne och kompis. Hon e supersöt så jag limma lite och hon verka intresserad. Så jag följde henne till porten när hon gick hem och passa då på att fråga om hon skulle med och ta en fika dan efter, visst det ville hon. Vi går och fikar på lördagen, och hon e inte lika närgående som dan innan, ok tänker jag. Hon vill väl ta det lungt så jag tar det soft och håller henne bara lätt över ryggen nån gng ibland. Sedan så går dan och fikan e över. Dagen efter skickar jag nått mess o får svar, tänker nu ska ja ta det kallt och vänta några dar med att höra av mig. Visst, möter henne på gymmet på måndagen och hon frågar om vi ska fika, så det gör vi. Trevligt men ingen action. Så mingves tänker, nu hör jag av mig först på torsdagen, så jag ringer henne. Snackar lite strunt och frågar sedan "har du lust att hitta på något i helgen eller i början av nästa vecka?" Får då svaret "fredag och lördag e jag upptagen, sedan vet jag inte men jag har mycket för mig nu... "
Jag bara "jag fattar, hör av dig när du har tid"
Så idag när jag var ute och burna på hojen, vem ser jag då...jo hon. Och hon vet att jag har hoj. Kör bara kallt förbi utan att vika eller något.
Sedan visiterar jag min syrra och på hemvägen möter jag henne igen...hon går förbi näsan på mig. Tittar på mig, mingves rör inte en min, bara totalignorerar människan
Så där sitter jag på min coola 660, bakom mina solglas och bara fetdizzar henne. Det kändes så bra att framhjulet råkade lätta lite.... Dock inte där hon såg...
/M
Ha ha så rätt! Fattar inte varför dom flesta tjejer ska ha så svårt att kläcka ur sig vad man vill!
Bättre å säga! Nej tyvärr så tror jag inte att jag vill nåt mer än att bara fika med dig.
Men men alla är ju olika