Datetråden

Millis

Fd. Pink_dreams
Gick med
20 May 2005
Ort
Västerås
Hoj
-99, Honda Hornet
Mingves skrev:
Idag kändes det sååå gött att man har en juste båge.
Här kommer mingves anekdot.
I fredags(förra) så var jag på AW, träffa en tjejkompis granne och kompis. Hon e supersöt så jag limma lite och hon verka intresserad. Så jag följde henne till porten när hon gick hem och passa då på att fråga om hon skulle med och ta en fika dan efter, visst det ville hon. Vi går och fikar på lördagen, och hon e inte lika närgående som dan innan, ok tänker jag. Hon vill väl ta det lungt så jag tar det soft och håller henne bara lätt över ryggen nån gng ibland. Sedan så går dan och fikan e över. Dagen efter skickar jag nått mess o får svar, tänker nu ska ja ta det kallt och vänta några dar med att höra av mig. Visst, möter henne på gymmet på måndagen och hon frågar om vi ska fika, så det gör vi. Trevligt men ingen action. Så mingves tänker, nu hör jag av mig först på torsdagen, så jag ringer henne. Snackar lite strunt och frågar sedan "har du lust att hitta på något i helgen eller i början av nästa vecka?" Får då svaret "fredag och lördag e jag upptagen, sedan vet jag inte men jag har mycket för mig nu... "
Jag bara "jag fattar, hör av dig när du har tid"

Så idag när jag var ute och burna på hojen, vem ser jag då...jo hon. Och hon vet att jag har hoj. Kör bara kallt förbi utan att vika eller något.
Sedan visiterar jag min syrra och på hemvägen möter jag henne igen...hon går förbi näsan på mig. Tittar på mig, mingves rör inte en min, bara totalignorerar människan :hihi
Så där sitter jag på min coola 660, bakom mina solglas och bara fetdizzar henne. Det kändes så bra att framhjulet råkade lätta lite.... :tungan Dock inte där hon såg...

/M


Ha ha så rätt! Fattar inte varför dom flesta tjejer ska ha så svårt att kläcka ur sig vad man vill!
Bättre å säga! Nej tyvärr så tror jag inte att jag vill nåt mer än att bara fika med dig.
Men men alla är ju olika :)
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Pink_dreams skrev:
Ha ha så rätt! Fattar inte varför dom flesta tjejer ska ha så svårt att kläcka ur sig vad man vill!
Bättre å säga! Nej tyvärr så tror jag inte att jag vill nåt mer än att bara fika med dig.
Men men alla är ju olika :)
Jag håller med dig, nu blir jag bara sne. Men jag klagar inte:) Nu slipper jag ta med mackor till smörgåsbordet i Cannes om 5veckor...
 

Ben Pool

Kärring
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Har flyttat
Hoj
Min TRX gick sönder
Easy_Mike skrev:
varför raggar tjejer oftast bara på upptagna killar?vad gör en upptagen kille mer intressant?..har jag fel?

Jag har en teori om att det är "fel" på alla singlar.
Om det nu är rätt och om tjejerna vet om det, så är det ju inte så konstigt att dom hellre limmar på någon som är upptagen....för det är ju ett bra ex av det manliga könet :)

Så kan det vara.....kanske

Japp, jag är singel och det ÄR fel på mig också :)
 

Easy_Mike

Återfallsknutte
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
-00, Suzuki GSX750
Ben Pool skrev:
Jag har en teori om att det är "fel" på alla singlar.
Om det nu är rätt och om tjejerna vet om det, så är det ju inte så konstigt att dom hellre limmar på någon som är upptagen....för det är ju ett bra ex av det manliga könet :)

Så kan det vara.....kanske

Japp, jag är singel och det ÄR fel på mig också :)

ja..elr så skickar man helt rätt signaler som upptagen..alltså,det står inte fitta i pannan på en... :kocko
man är helt enkelt bara trevlig. :fyllisar

och det är nog inte FEL på dig,bara lite ytrost :tungan
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
sismo skrev:
Problemet är att männen fattar ej när de blir raggade, de har en aning men vågar ej chansa om det ej är övertydligt.

:fakta , plz jag är helt värdelös på att inse när tjejer raggar på mig. Det är sorgligt! Tur att man har kvinnliga kompisar som kan berätta det för en :3freak
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
prise skrev:
:fakta , plz jag är helt värdelös på att inse när tjejer raggar på mig. Det är sorgligt! Tur att man har kvinnliga kompisar som kan berätta det för en :3freak


jag bruka inse att jag blir "raggad" först efteråt..oftast när man nyktrat till :D
 

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Ort
SoFo
Hoj
ZXR750J
ozeo skrev:
jag bruka inse att jag blir "raggad" först efteråt..oftast när man nyktrat till :D

Ha ha ha! Tror de flesta män är sådana.

Om man nu inte är en utbyggd raggarrobot! :gnissla
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Man behöver inte ragga om man är snygg och charmig, undra om inte fula personer är bättre på att ragga eftersom dom måste öva mycket mer. Jag är ju skitkass dårå.
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
ozeo skrev:
jag bruka inse att jag blir "raggad" först efteråt..oftast när man nyktrat till :D

Eller hur, tanken "vad i hela helvete varför fattade jag inte det igår?" har ju smugit sig genom huvudet några gånger :hihi
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
prise skrev:
Eller hur, tanken "vad i hela helvete varför fattade jag inte det igår?" har ju smugit sig genom huvudet några gånger :hihi


en helt vanlig kväll med ozeo på krogen (pre nuvarande bruden)

ahh ölar med polarna ev nån fest man kikar in på.
drar ut på småpubarna o tar nån öl o spelar lite blackjack.
träffar lite folk här o där.
dyker då o då upp nån tjej som man alltid pratar lite med. hon kommer fram o säger nåt i stil med "tjena snygging"


tjena tjejen säger jag o man får en kram o man snackar ett tag. senare hänger man på polarna resten av kvällen med lite lätt ögonkontakt med bruden i fråga hela kvällen. men rätt vad de är så är kvällen slut o dom spelar dom där sista tryckarna. man drar hem o tänker inte mer på det.

sen dagen efter vaknar man o fundera på vad man gjorde igår..jo just de..den där fina tjejen hade man ju lite mys med men var faen är hon då...tja inte i sängen brevid mig iaf :4skrika :3freak

ja har lärt mig att krogen raggar man inte på..de har jag sluta med helt..nu går jag bara ut för o ha kul med vänner el likn.
tjejer kan man hitta på så många andra ställen :tummenupp
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
ozeo skrev:
en helt vanlig kväll med ozeo på krogen (pre nuvarande bruden)

ahh ölar med polarna ev nån fest man kikar in på.
drar ut på småpubarna o tar nån öl o spelar lite blackjack.
träffar lite folk här o där.
dyker då o då upp nån tjej som man alltid pratar lite med. hon kommer fram o säger nåt i stil med "tjena snygging"


tjena tjejen säger jag o man får en kram o man snackar ett tag. senare hänger man på polarna resten av kvällen med lite lätt ögonkontakt med bruden i fråga hela kvällen. men rätt vad de är så är kvällen slut o dom spelar dom där sista tryckarna. man drar hem o tänker inte mer på det.

sen dagen efter vaknar man o fundera på vad man gjorde igår..jo just de..den där fina tjejen hade man ju lite mys med men var faen är hon då...tja inte i sängen brevid mig iaf :4skrika :3freak

ja har lärt mig att krogen raggar man inte på..de har jag sluta med helt..nu går jag bara ut för o ha kul med vänner el likn.
tjejer kan man hitta på så många andra ställen :tummenupp


Du har helt rätt! Jag har oxå kommit på detta. Dock e det djävligt svårt att låta bli att spana lite :hihi Men ragga, nej det har jag lagt ner. Det skulle va om man känner tjejen eller hennes polare sedan tidigare. Det är ju värsta köttmarknaden här i GBG....sedan brukar kvaliteten va kass på den marknaden. Mycket e härsken skit, bättre träffa nån via kompisar eller så.

/m
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Mingves skrev:
Du har helt rätt! Jag har oxå kommit på detta. Dock e det djävligt svårt att låta bli att spana lite :hihi Men ragga, nej det har jag lagt ner. Det skulle va om man känner tjejen eller hennes polare sedan tidigare. Det är ju värsta köttmarknaden här i GBG....sedan brukar kvaliteten va kass på den marknaden. Mycket e härsken skit, bättre träffa nån via kompisar eller så.

/m


word :tummenupp
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
ozeo skrev:
en helt vanlig kväll med ozeo på krogen (pre nuvarande bruden)

ahh ölar med polarna ev nån fest man kikar in på.
drar ut på småpubarna o tar nån öl o spelar lite blackjack.
träffar lite folk här o där.
dyker då o då upp nån tjej som man alltid pratar lite med. hon kommer fram o säger nåt i stil med "tjena snygging"


tjena tjejen säger jag o man får en kram o man snackar ett tag. senare hänger man på polarna resten av kvällen med lite lätt ögonkontakt med bruden i fråga hela kvällen. men rätt vad de är så är kvällen slut o dom spelar dom där sista tryckarna. man drar hem o tänker inte mer på det.

sen dagen efter vaknar man o fundera på vad man gjorde igår..jo just de..den där fina tjejen hade man ju lite mys med men var faen är hon då...tja inte i sängen brevid mig iaf :4skrika :3freak

ja har lärt mig att krogen raggar man inte på..de har jag sluta med helt..nu går jag bara ut för o ha kul med vänner el likn.
tjejer kan man hitta på så många andra ställen :tummenupp

krogen suger jaaa vad hände med privatfesterna!? De bara försvann när alla blev 18 :4skrika
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
prise skrev:
krogen suger jaaa vad hände med privatfesterna!? De bara försvann när alla blev 18 :4skrika


ja de vart tydligen så :rolleyes: enda gången de e sån fest är om nån fyller jämt el likn o de händer ju inte så ofta :)
värsta att närde är hemmafester så super man ju ännu värre o glömmer bort tjejerna ännu mer :hihi
jag sitter oftast o skrattar o super i en stol/fotölj på såna fester men sen ca 2-3 tim senare när man ska upp o pissa känns de som om man går på finlandfärjan i full storm typ :3freak
 

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Ort
Skövde med man, hund och barn :)
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
tassen skrev:
Enklast funkar bäst....

-Hej, jag heter .....och jag ville bara säga att du är det absolut vackraste jag sett på många år.
Hoppas du inte tar illa upp, men skulle du vilja ta en fika med mig så jag får lära känna dig..?

Så tjejer, :D , funkar en sån replik, mitt på dagen, en vardag , nere på centrum, en helt okänd men trevlig kille, med ett leende i hela ansiktet och glimten i ögat. :pannkyss

Skulle absolut funka. Det är bara att våga :tummenupp
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Mingves skrev:
Idag kändes det sååå gött att man har en juste båge.
Här kommer mingves anekdot.
I fredags(förra) så var jag på AW, träffa en tjejkompis granne och kompis. Hon e supersöt så jag limma lite och hon verka intresserad. Så jag följde henne till porten när hon gick hem och passa då på att fråga om hon skulle med och ta en fika dan efter, visst det ville hon. Vi går och fikar på lördagen, och hon e inte lika närgående som dan innan, ok tänker jag. Hon vill väl ta det lungt så jag tar det soft och håller henne bara lätt över ryggen nån gng ibland. Sedan så går dan och fikan e över. Dagen efter skickar jag nått mess o får svar, tänker nu ska ja ta det kallt och vänta några dar med att höra av mig. Visst, möter henne på gymmet på måndagen och hon frågar om vi ska fika, så det gör vi. Trevligt men ingen action. Så mingves tänker, nu hör jag av mig först på torsdagen, så jag ringer henne. Snackar lite strunt och frågar sedan "har du lust att hitta på något i helgen eller i början av nästa vecka?" Får då svaret "fredag och lördag e jag upptagen, sedan vet jag inte men jag har mycket för mig nu... "
Jag bara "jag fattar, hör av dig när du har tid"

Så idag när jag var ute och burna på hojen, vem ser jag då...jo hon. Och hon vet att jag har hoj. Kör bara kallt förbi utan att vika eller något.
Sedan visiterar jag min syrra och på hemvägen möter jag henne igen...hon går förbi näsan på mig. Tittar på mig, mingves rör inte en min, bara totalignorerar människan :hihi
Så där sitter jag på min coola 660, bakom mina solglas och bara fetdizzar henne. Det kändes så bra att framhjulet råkade lätta lite.... :tungan Dock inte där hon såg...

/M

:Bugar KUNG :tummenupp :tummenupp
 

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
Nu har det hänt. Jag har trillat dit fullständigt :kär :kär :kär

Efter en mycket 'aktiv' vinter med dejter från alla håll och kanter (krogen, nätet, grannar, privatfester etc) visade det sig att kärleken fanns där jag allra minst av allt väntade mig att finna den. Det var nämligen en tjej som jag känt i typ 7 år som jag trillade dit för. Alltid tyckt att hon varit supertrevlig och vacker som få, men aldrig sett henne på 'det' viset. Men så en dag, så sa det bara pang!

Sensmoral: Kärleken kan finnas närmare än du tror! Våga omvärdera din syn på de människor du redan känner.
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
i_fieL_good skrev:
Nu har det hänt. Jag har trillat dit fullständigt :kär :kär :kär

Efter en mycket 'aktiv' vinter med dejter från alla håll och kanter (krogen, nätet, grannar, privatfester etc) visade det sig att kärleken fanns där jag allra minst av allt väntade mig att finna den. Det var nämligen en tjej som jag känt i typ 7 år som jag trillade dit för. Alltid tyckt att hon varit supertrevlig och vacker som få, men aldrig sett henne på 'det' viset. Men så en dag, så sa det bara pang!

Sensmoral: Kärleken kan finnas närmare än du tror! Våga omvärdera din syn på de människor du redan känner.
lyckliga par får mig att må dåligt. jag vill bara göra er illa.

egentligen vill jag ju bara lyckas som er...
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top