Datetråden

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
CJ900RR skrev:
lyckliga par får mig att må dåligt. jag vill bara göra er illa.

egentligen vill jag ju bara lyckas som er...
lugn lugn
han blir grundlurad som oss andra förr eller senare :rolleyes:
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
prise skrev:
krogen suger jaaa vad hände med privatfesterna!? De bara försvann när alla blev 18 :4skrika


Skämta inte! Var är alla hemmafester?

(men sen stämmer det som oezo sa, de brukar bli allt annat än lugnt... (senste nyåren som exempel...)
 

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
R2 skrev:
lugn lugn
han blir grundlurad som oss andra förr eller senare :rolleyes:

Jag skulle kunna skriva en bok om alla gånger jag blivit grundlurad. I synnerhet på krogen. Dom säger "ska du med hem på te". Sen visar det sig att det inte finns något te... Jag som älskar te! Dom var bara ute efter min kropp. Asjobbigt. Jag skulle aldrig göra så mot en tjej :hihi
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Brudar är konstiga. Träffa en tjej på en studentskiva i våras och snackade lite skicka sms och så. Hon verka hur på som helst (för och vara tjej utan att vara total desperat). Sov över hos henne en gång med allt vad det innebär. Skiljdes åt med att vi snart skulle ses igen. Får sms på kvällen, första vanliga Hej hur är det bla bla bla. Andra smset fick en att sätta tungan i halsen "Jag känner verkligen verkligen för och bilda familj och skaffa barn" (till saken hör att kodis inte användes kvällen innan...) Kommer inte ihåg vad jag svara men va inget speciellt tror jag. Ringer henne kvällen efter. Hon låter astrött och allment negativ etc... Jaja.. Hör av dig säger jag. Skickar ett par sms några dagar eftersom för hon inte hört av sig. Dött. Okej, tänker jag skiter i det och knallar vidare i livet. Hon gick i en skola där jag har massa polare så träffade henne nån gång och både hon och jag sa typ Hej bara för man ska.. Så i går kväll, sms med "Hej! Grattis till studenten bla bla". Svara? Ne.. (inte än iaf..)
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Fan vad taskiga de är! Vill bara ha ens kropp! Fattar inte....
 

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Ort
Stockholm
Hoj
MullerTiller -- nyss hemkommen från Nordslingan
Tjo!

Vet inte om någon sett snilledraget jag kom på (tycker jag själv) häromdagen. Meckade snabbt och effektivt ihop ett forumlär att ge till tänkta potentiella partners. Nu har jag dejtat en helt suverän tjej i ett par veckor. Behövde bara skriva ut ett ex med andra ord. Funkade direkt. Fick det utfyllt och allt. Plus att hon tyckte det var närmast hysteriskt roligt. :banana

Länk till posten med forumläret finns i min signatur...
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
MrMunson skrev:
Tjo!

Vet inte om någon sett snilledraget jag kom på (tycker jag själv) häromdagen. Meckade snabbt och effektivt ihop ett forumlär att ge till tänkta potentiella partners. Nu har jag dejtat en helt suverän tjej i ett par veckor. Behövde bara skriva ut ett ex med andra ord. Funkade direkt. Fick det utfyllt och allt. Plus att hon tyckte det var närmast hysteriskt roligt. :banana

Länk till posten med forumläret finns i min signatur...
hur många "five across the eyes" blev det innan du fick napp på nån som tyckte det va kul?
 

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Ort
Stockholm
Hoj
MullerTiller -- nyss hemkommen från Nordslingan
Faktiskt inte en enda! :yoparty Siktade rätt som fasiken verkar det som när jag utsåg mitt första offer. Klart, man skulle väl kanske inte ge det till nån som ser uppenbart stroppig och pryd ut eller hur. Men en sådan tjej skulle jag aldrig vara intresserad av heller.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
FreddaAbborre skrev:
Brudar är konstiga. Träffa en tjej på en studentskiva i våras och snackade lite skicka sms och så. Hon verka hur på som helst (för och vara tjej utan att vara total desperat). Sov över hos henne en gång med allt vad det innebär. Skiljdes åt med att vi snart skulle ses igen. Får sms på kvällen, första vanliga Hej hur är det bla bla bla. Andra smset fick en att sätta tungan i halsen "Jag känner verkligen verkligen för och bilda familj och skaffa barn" (till saken hör att kodis inte användes kvällen innan...) Kommer inte ihåg vad jag svara men va inget speciellt tror jag. Ringer henne kvällen efter. Hon låter astrött och allment negativ etc... Jaja.. Hör av dig säger jag. Skickar ett par sms några dagar eftersom för hon inte hört av sig. Dött. Okej, tänker jag skiter i det och knallar vidare i livet. Hon gick i en skola där jag har massa polare så träffade henne nån gång och både hon och jag sa typ Hej bara för man ska.. Så i går kväll, sms med "Hej! Grattis till studenten bla bla". Svara? Ne.. (inte än iaf..)
Vänta du bara... Hon hör av sig med underhållskraven så fort barnet är fött. :tummenupp
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
MrMunson skrev:
Faktiskt inte en enda! :yoparty Siktade rätt som fasiken verkar det som när jag utsåg mitt första offer. Klart, man skulle väl kanske inte ge det till nån som ser uppenbart stroppig och pryd ut eller hur. Men en sådan tjej skulle jag aldrig vara intresserad av heller.

man skall icke döma folk efter hur dom ser ut juee. för att få doppa kanske det funkar med såna ändå? :tungan
 

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Ort
Stockholm
Hoj
MullerTiller -- nyss hemkommen från Nordslingan
Bikerbitch skrev:
man skall icke döma folk efter hur dom ser ut juee. för att få doppa kanske det funkar med såna ändå? :tungan

Inte mitt race överhuvudtaget dock, tyvärr. Men jo, det kanske hade fungerat. I de lugnaste vatten....
 

MasRetta

Med lem
Gick med
6 Feb 2005
Ort
Uppsala
Hoj
GSX-R1000 2006
tassen skrev:
Enklast funkar bäst....

-Hej, jag heter .....och jag ville bara säga att du är det absolut vackraste jag sett på många år.
Hoppas du inte tar illa upp, men skulle du vilja ta en fika med mig så jag får lära känna dig..?

Njae..."krogragg" brukar inte fungera för mig.

Oftast går jag tyvärr för mycket efter utseende då :tuttar . Eftersom jag i slutänden ändå bara blir kär i den inre skönheten blir det ofta fel för mig. Hur ofta har jag inte tyckt att vissa tjejer blir fulare och fulare allteftersom jag lärt känna dem, medan andra bara blivit vackrare och vackrare...:kär

Visst måste jag väl erkänna att det finns vissa specifika utseendedrag jag finner meriterande, men de är inget krav.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top