Rörken på söndag, någon som skall dit?
LÄNK
Tänkte dyka upp med yngsta sonen och fota lite, och då ser jag gärna att det är fullt med D675 på plats
nä, det verkar bli sugigt väder
Rörken på söndag, någon som skall dit?
LÄNK
Tänkte dyka upp med yngsta sonen och fota lite, och då ser jag gärna att det är fullt med D675 på plats
Bra körning idag!
Är blå den snabbaste färgen och är den svarta bredare över tanken? Sitter det hastighetsspärr i fotpinnarna?! Kommer Snatch bli påkörd i nästa sekund och kommer Säpo12 nånnsin försöka sej på ett litet häng? många frågor men inga svar, kanske nästa gång
jag såg förresten en grå parkerad bredvid min på Rosen, nånn här?
Är blå den snabbaste färgen och är den svarta bredare över tanken? Sitter det hastighetsspärr i fotpinnarna?! Kommer Snatch bli påkörd i nästa sekund och kommer Säpo12 nånnsin försöka sej på ett litet häng? många frågor men inga svar, kanske nästa gång
jag såg förresten en grå parkerad bredvid min på Rosen, nånn här?
Jag och tjejen drar en sväng nu, ring om nånn vill hänka
Jag och tjejen drar en sväng nu, ring om nånn vill hänka
Jag körde bulten runt 19.30 och då stod sheriffen där och haffade folk. Hoppas du/ni tog det lugnt
Var ute och finåkte lite igår, onsdag och allt. I höjd med Mörby Centrum stod Vesslan och hade fångat fartsyndare. Stod en röd Daytona 675 där, någon här som hade oturen och få lönen decimerad? Det är iaf 25:e idag
Finåka, jotack... Var ute idag, blev en 23 mil och frågan är då: -Hur i hela helvetet kör man in en Daytona utan att varva över 5000 rpm de första typ 54 milen??!?
5000 rpm på 6:an är ju inte ens 110 km/h, vafaan ska man ha avslappningsband med susande vindar och fågelkvitter i lurarna?!?? Jag kom ju inte ens upp i 5.4 mil innan det brast för mig...
Nåja, ska man lyssna på paPs så mår trajjorna bara BRA av att tjöras in lite hårrdare.
ctrl c + ctrl v i mail till TCL på detta... vänta dig inga garantiåtgärder i framtiden...
Jag ska köra in min till punkt och pricka skötsam som man är....AAAJJJJ, Anneli säger att jag ska lägga mig nu, inte sitta packad och tjatta
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|