Daytona 675 STHLM

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Du får kolla in min smått fixade moppe när vi ses :tummenupp

Den svarta som står på TC Länna med stora elkabelhärvan hängandes utanför? Vettefaan vad Niklas försökt sig på idag, det måste ha brunnit för honom...eller i nån kabel... :hihi

Stompgrips finns väl enklast på MC-varuhuset å kraschpuckar på TC Länna.

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Den svarta som står på TC Länna med stora elkabelhärvan hängandes utanför? Vettefaan vad Niklas försökt sig på idag, det måste ha brunnit för honom...eller i nån kabel... :hihi

Stompgrips finns väl enklast på MC-varuhuset å kraschpuckar på TC Länna.

hehe ja den med toppen av. Kablarna byter Niklas ut mot HighGradeSuperNasaLianer (sånna jag har till min stereo (+ x.xxxkr) markant skillnad, elen går fortare i kablarna och med mer exakthet, det gör säkert +10km/h :hihi

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Kul att den använde Lucas hoj som utbildningsobjekt för den där gruppen med värstingar. Tidigare fick de segla till västindien, nu får de mecka hoj på TC istället.

Å vad förvånad Nicke kommer bli när det fattas en sak ... som ligger i min bil :D:D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Kul att den använde Lucas hoj som utbildningsobjekt för den där gruppen med värstingar. Tidigare fick de segla till västindien, nu får de mecka hoj på TC istället.

:smasha :crash ...ja är det nåt de är duktiga på så är det demontering... :rofl
Jag drar ut till TC Länna idag vid 16.30 & tittar på förödelsen.

Å vad förvånad Nicke kommer bli när det fattas en sak ... som ligger i min bil :D:D

Ja det är ju lite kylslaget ute nu, så den fick han alltså inte ha ifred... :hihi
Vilken modell var det? A, B, C eller D

Bifogat

• varmt&skönt.jpg
    varmt&skönt.jpg
    91.1 KB · Visningar: 34
Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
you suck guys :mattias

Jag drar till TC-Länna och hämtar moppen i dag efter lunch (15.00 kanske), sen måste jag fan gasa av mej lite, det blir en snabbis på bulten tror jag, ni har mitt nummer! (om inte pm:a :tummenupp)

Ja det är ju lite kylslaget ute nu, så den fick han alltså inte ha ifred... :hihi
Vilken modell var det? A, B, C eller D

Grymma, finns dom i kolfiber? :yoparty

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
nånn som äger en svets och vill hjälpa mej svetsa fast en plåtbit på ett rör? plåtbit + rör = ljuddämparinsats :D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
...ok, det blev ingen repa idag, servicen blev klar 17.45 (dock nyvaxad - DET är service) :tummenupp

Det blev utan överdrift en NY hoj med tillbehören.

Arrowsystem - Piggare motor & grymt ljud (psykiskt viktigt) :D
Öhlinsdämpare - Finfint, det var jag värd :rolleyes:
Quickshift - SATAN SÅ JÄVLA GRYMT, I'm in lööööv!!!!!!!! :yoparty

Om man jämför inköpspris kontra nytta, måste Daytona 675's quickshift vara det mest prisvärda man kan köpa för pengar just nu.

PS: NÄE LucaB, du ska inte ha en Tiger :mad:

Last edited:

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
...ok, det blev ingen repa idag, servicen blev klar 17.45 (dock nyvaxad - DET är service) :tummenupp

Det blev utan överdrift en NY hoj med tillbehören.

Arrowsystem - Piggare motor & grymt ljud (psykiskt viktigt) :D
Öhlinsdämpare - Finfint, det var jag värd :rolleyes:
Quickshift - SATAN SÅ JÄVLA GRYMT, I'm in lööööv!!!!!!!! :yoparty

Om man jämför inköpspris kontra nytta, måste Daytona 675's quickshift vara det mest prisvärda man kan köpa för pengar just nu.

PS: NÄE LucaB, du ska inte ha en Tiger :mad:

Coolt att du är nöjd :yoparty Kör försiktig bara, hade jag haft en sån där hoj hade jag kört ihjäl mig DirEKct!!

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Hojen är lagad, så i eftermiddag åker jag och hämtar den :tummenupp

Var tydligen något jordfel enligt Tommy på TC. Jäkla röta att den vart klar, eftersom de kommer ha verkstaden stängt i tre veckor.

Så lyser solen med sin närvaro i helgen är det åka som gäller. Tyvärr missade jag Sviesta i dag men men ... jag är ju tillräckligt snabb ändå, behöver inte träna mer :yoparty

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Hojen är lagad, så i eftermiddag åker jag och hämtar den :tummenupp

Var tydligen något jordfel...

Jag fick oxå nå jordfel idag, skulle ut å köra men fastnade med damsugning av hela garaget.... :va Slutade dock med kul kväll på Snapps... :D :fyllisar

Vid bra väder blir det åka av på söndag, Shell globen 11.00, fire up 11.15. Siktar på southside, inspirerat tempo. Vid dåligt väder käkar vi skrovmål på Max.

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
:skrämd

Vad är det som händer på syndens sida av staden?

Jag hörde talas om en kille en gång som höll på med damsugning, det gick illa för honom, han var tydligen nån slags chef precis som lelle men tydligen säljer han koks på plattan i dag!

Ge inte upp Lelle, du kan låta bli damsugningen!

appropå damer, finns det inga tjejer i hela stockholm som åker 675? det här är ju mystiskt?!

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Jag hörde talas om en kille en gång som höll på med damsugning, det gick illa för honom, han var tydligen nån slags chef precis som lelle men tydligen säljer han koks på plattan i dag!

Ge inte upp Lelle, du kan låta bli damsugningen!

appropå damer, finns det inga tjejer i hela stockholm som åker 675? det här är ju mystiskt?!

Han kanske DAMMSÖG :D

Att inga tjejer åker D675 bevisar bara att det INTE är en tjejhoj :tummenupp Men kan det inte vara så att den är för hög? Alltså det finns många tjejer som är längre än jag, men destå fler som är kortare. Och D675 är ju rätt hög.

Nu skall jag ut å se om den startar idag med.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

Min fru tjör 675 :mad: fast naken då, men jag gillar henne så.
Underlättar damsugningen... :D

Han kanske DAMMSÖG :D

Tack :) ...lite lurig igår kvällers, så alla bokstäver var inte riktigt på samma plats, och vissa bara försvann :fyllisar

Alltså det finns många tjejer som är längre än jag, men destå fler som är kortare.

Det här får du nog utveckla lite... :va

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...