Daytona 675 STHLM

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Fan va alla gaggar om Effektbolaget? Vafan gör ni där? :p?

Spänner musklerna, jämför prylar, snackar skit (eller teknik), dregglar på racehojjar, letar verktyg, bänkar hojjen & justerar in fjädringen... Allt man behöver för en lyckad dag helt enkelt... :D

Nån 675a som känner för att dra en repa idag?

Japp, mba & jag tänkte ta en repa. :tummenupp
Shell Globen 14.30?

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Spänner musklerna, jämför prylar, snackar skit (eller teknik), dregglar på racehojjar, letar verktyg, bänkar hojjen & justerar in fjädringen... Allt man behöver för en lyckad dag helt enkelt... :D

Japp, mba & jag tänkte ta en repa. :tummenupp
Shell Globen 14.30?

Det gäller o SVARA i mobilen när ni 3 kör förbi mig på Nynäsvägen och jag ber er vända för att haka på Torsdagskörningen! Lite mäktigt var det att se en Daytona leda packet! ;)

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Det gäller o SVARA i mobilen när ni 3 kör förbi mig på Nynäsvägen och jag ber er vända för att haka på Torsdagskörningen! Lite mäktigt var det att se en Daytona leda packet! ;)

Vafaan, tyckte jag såg en svart Daytona i andra filen, då kanske jag kan börja lita på mina ögon igen... :D

Hade inte tid för kvällsåkat igår, var uppbokad på annat trewligt med damen :pussa

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Söndagstur 19 juli

Damen & jag drar en repa på söndag vid ok väder. :tummenupp

Fire up 10.30, Shell Globen. Kommer dra förbi McD Upplands Väsby för kort stopp runt 11.00, sedan vidare norrut på krokvägar för glasspaus i Furusund.

Då åker även det nya kängruskinnet på som paPs levererade till Magniffen igår, så bara att få se det är ju värt min vikt i guld... Fy faan va jag é schnygg :rolleyes:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)

Fire up 10.30, Shell Globen. Kommer dra förbi McD Upplands Väsby för kort stopp runt 11.00, sedan vidare norrut på krokvägar för glasspaus i Furusund.

Då åker även det nya kängruskinnet på som paPs levererade till Magniffen igår, så bara att få se det är ju värt min vikt i guld... Fy faan va jag é schnygg :rolleyes:

Vad är det för ställ du köpt då?

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.

Pissväder imorgon... hm. (pess).
Kanske kommer om det jag precis påstod blir till en lögn. :)

om nu triplar med JÄÄÄTTEfina depåstöd e välkomna.

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure

Din vikt i guld måste vara mkt värt... har sett din "ringa" figur :D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Vilken del av kängurun e stället gjort av ... tänkte om katter och hundar blir lite till sig när Magbiffen åker förbi :tuttar

Visa bild!

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Pissväder imorgon... hm. (pess).
Kanske kommer om det jag precis påstod blir till en lögn. :)

om nu triplar med JÄÄÄTTEfina depåstöd e välkomna.

But of course! :tummenupp
(men jag håller med, på yr.no ser det pissdåligt ut just nu)

Din vikt i guld måste vara mkt värt... har sett din "ringa" figur :D

För helvete, jag ÄR värd min vikt i guld! :mad:
(kattguld iaf...) :rolleyes:

Vilken del av kängurun e stället gjort av ... tänkte om katter och hundar blir lite till sig när Magbiffen åker förbi :tuttar

Visa bild!

För helvete seppo, Magniffen!!! :mad: Vette tusan, men det måste va nån typ av genmanipulerad känguru, för jag hittar ingen påse på magen... :confused:

Ett grått/svart Berik Moto GP är det iaf, så nu ser jag oxå ut som ringaren i Notre Dame... :hihi

Bifogat

• Berik Moto GP.jpg
    Berik Moto GP.jpg
    57.7 KB · Visningar: 41
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Cooolt, riktigt tufft och säkert väldigt säkert ... säkert!

Ja det är helt säkert jättesäkert, däremot är jag inte lika säker på om vädret är helt säkert idag, så jag osäkrar inte bettan utan lämnar henne i säkert förvar hemma idag...

Däremot ser vädret kassaskåpssäkert ut imorron, så då blir lunch på Rosenhill ett säkert kort! :tummenupp

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Ja det är helt säkert jättesäkert, däremot är jag inte lika säker på om vädret är helt säkert idag, så jag osäkrar inte bettan utan lämnar henne i säkert förvar hemma idag...

Däremot ser vädret kassaskåpssäkert ut imorron, så då blir lunch på Rosenhill ett säkert kort! :tummenupp

Ja... Kanske möter upp då då.
Tid, plats, klädsel??? :D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Ja... Kanske möter upp då då.
Tid, plats, klädsel??? :D

Jag drar från Kungens Kurva vid 11.30, är väl vid Rosenhill runt 12.00.
Damen kommer möta upp Rosenhill med sin påtvingade bromskloss = kompis övningstjörare :D

Klädsel: Ledig sommarkostym = sparkdräkt i behaglig storlek... :tummenupp

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Jag drar från Kungens Kurva vid 11.30, är väl vid Rosenhill runt 12.00.
Damen kommer möta upp Rosenhill med sin påtvingade bromskloss = kompis övningstjörare :D

Klädsel: Ledig sommarkostym = sparkdräkt i behaglig storlek... :tummenupp

GOOD! ska då försöka att vara vid Rosenhill runt 12-tiden.

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag har semester och är "fri" under dagarna då Anneli jobbar... kommer till Rosen för lunch och därefter körning ...kul att se er!!!

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Jag har semester och är "fri" under dagarna då Anneli jobbar... kommer till Rosen för lunch och därefter körning ...kul att se er!!!

detsamma gäller för mig,iaf imorron då lilla hjärtat jobbar så nu till frågan :
E detta evenemang endast för trogna TC-kunder eller går det att åka japs med er också (jag kan ligga sist...:D)för isf hänger jag gärna på....
Har hört mkt gott om era körningar på torsdagarna via tomp@ :tummenupp

//dennis

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
E detta evenemang endast för trogna TC-kunder eller går det att åka japs med er också (jag kan ligga sist...:D)för isf hänger jag gärna på....

//dennis

Självklart ok... och eftersom jag brukar köra saktast ligger jag sist :D ...å andra sidan kanske tempot passar mig då övningskörare är med :)

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

//dennis

Som Tomp@ säger, bara att dyka upp, två hjul det som räknas... :)
Fast det är klart... Triumph é ju som Östermalm. Lite finare - lite bättre :D
(Perkele, jag bor i Skärmarbrink :mad:)

Ses imorrn :tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...