Daytona 675 STHLM

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Haha, är det lilla-plutten han kallas hemma ... å fortsättningsvis även på Sporthoj :krama

Har svårt att bestämma mig, ska vi skriva lilla-plutten i rosa och i mindre storlek eller i vanligt utseende?

...och jag som hade vant mig med magbiffen... :D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Har svårt att bestämma mig, ska vi skriva lilla-plutten i rosa och i mindre storlek eller i vanligt utseende?

...och jag som hade vant mig med magbiffen... :D

Jag vet inte riktigt ... vi kan väl suga på den karamellen under dagen och samtidigt fundera på om det är en specifik kroppsdel som han kallar magniff och hon kallar lilla-plutten :banana :tuttar

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag vet inte riktigt ... vi kan väl suga på den karamellen under dagen och samtidigt fundera på om det är en specifik kroppsdel som han kallar magniff och hon kallar lilla-plutten :banana :tuttar

Hahahahhaaaahhaa... skrattade så jag höll på att ramla av stolen... Sorry lilla-plutten, no offense! :krama

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC

:rofl:rofl:rofl

Host, harkel... Näää, nu tycker jag att Ni är stygga med lilla plutten grabbar!

:rofl:rofl:rofl

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Hade Darth Vader här på fika i dag :D

3772454552_cdb49c9810_b.jpg

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Hörru din Kemora 4-dagars-posör, sluta fika nu & ut å gasa förihelvete!! :mad: :FU

sss, pfff, tsss jag och cliffan bombade bulten i går :banana Cliffy har bildbevis på att det faktiskt går att köra max 70 på 70 väg :näsblod

Vad är chansen att 9 hoppar av åsen 6/9:e? blev sugen och ångrade mej....

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
sss, pfff, tsss jag och cliffan bombade bulten i går :banana Cliffy har bildbevis på att det faktiskt går att köra max 70 på 70 väg :näsblod

Vaddå, har han satt på nya ostar å är allmänt snål bara? :hihi

Vad är chansen att 9 hoppar av åsen 6/9:e? blev sugen och ångrade mej....

Inte helt omöjligt.. :tummenupp
Annars får du packa dig dit ändå & tjöpa 20 minuter av mig för tvåtusän spänn!!! :D

Det finns ju platser kvar på lördagens BKK tror jag.
Som det ser ut nu kommer damen & jag dock bara köra söndagen. Men under har ju skett förut....

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Vaddå, har han satt på nya ostar å är allmänt snål bara? :hihi

Inte helt omöjligt.. :tummenupp
Annars får du packa dig dit ändå & tjöpa 20 minuter av mig för tvåtusän spänn!!! :D

Det finns ju platser kvar på lördagens BKK tror jag.
Som det ser ut nu kommer damen & jag dock bara köra söndagen. Men under har ju skett förut....

haha! ja mitt framdäck ska räcka minst fyra säsonger :banana

nja babblade lite med cliffan och det är ju söndag som gäller, alla andra åker ju d :)

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
690smc -10
Najs :tummenupp
Ska bli kul att få se mig själv i äkta HD-format när jag schteker dig på Gåsen! :D

Hunnit testa den nåt?
Lägg ut en film när du tagit en repa, vore kul att se kvalitén.

schteka o schteka du kan få se dig själv bakifrån ett litet tag innan du försvinner ur bild när jag blåser om:D

jo testade kameran igår med LuBrasi på bulten o redigerat lite men var o spela minigolf på värmdö o drack lite whisky idag så jag försöker lägga upp något imorgon på tuben orkar inte nu :trött

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
schteka o schteka du kan få se dig själv bakifrån ett litet tag innan du försvinner ur bild när jag blåser om:D

jo testade kameran igår med LuBrasi på bulten o redigerat lite men var o spela minigolf på värmdö o drack lite whisky idag så jag försöker lägga upp något imorgon på tuben orkar inte nu :trött

Vill du filma ett lite vackrare :arsele än lilla-pluttens så kan du få försöka haka på mej nån kväll i veckan!:D Är tillbaka från Oslo nu och hojabstinent efter att ha fått sitta och ratta bil på alla underbara vägar!:huvet

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj

nej för guds skull Cliffy! inte tuben, inte i den hastigheten :gnissla ;)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka