Xmotojohan
Ny medlem
kö
var det någon som köade runt sthlm igår?
Mälaren runt?
Mälaren runt?
Public Phones?Gissa vad vi hittade...
Damen å jag har tjört Korfu runt. Gissa vad vi hittade...
2009-08-25 15:32, Trafikolycka, personskada, Stockholm, Sankt Eriksgatan
Ambulans och polis kallas till adressen med anledning av att en motorcyklist kört omkull. Man befarar personskador.
http://www.polisen.se/Stockholms_la...8-25-1532-Trafikolycka-personskada-Stockholm/
Saxat från olyckstråden:
Enligt uppgift från tillfälligt orolig kompis som åkte förbi var det tydligen en vit Daytona 675. Inte jag dock.
Någon som vet nåt?
Inte jag heller. Hoppas det inte var allvarlig
Nu var det inte jag, men om det varit jag hade jag nog inte sagt det
Som vanligt då... jag ha prata med nåra cheyer ikväll på East som påstår att dom känner dig. Ja ba svara att ja int tjenner nå schtekar-nördar - jag ä från norrland. PunCkt.
Nu vet jag inte om det här hör i STHLM då det hände i Kungsängen men hitta ingen Nordpolentråd så jag chansar här... Vem har den nya Daytona 675 SE -10 i Kungsängen eller åkte förbi där runt 16 tiden på Söndagen? Du hade en Polis med blåljus bakom dig men dom tappa bort dig precis vid centrum så dom stannade och frågade om jag sett en Vit Sporthoj... Om vi säger såhär.... Tacka mig sen
Kan inte varit jag ... jag känner inga chejjyer
Yeah! Right! Du har sett att M1cke håller på att få ihop hojen och känner att den där Stekar-formen som du hoppades att nån skulle trolla fram åt dej inte riktigt slagit in. Kan ju bli liiiite halvjobbigt att fixa verkstad till allt ditt snack där......Massa blaj om skydd till moppen...
EDIT: jävlafuckinsatansskiiiit!!! Blir inge Gelleråsen, bara att spola ner anmälningsavgiften för damen & mig i närmnsta toalett... Mäklaren kommer måndag & innan dess har vi lite att fixa med i lägenheten = helgens nya bestyr.
Ha det gött på banan boys & girls, ni kan ju sända mig en tanke när jag står och dammsuger där hemma på söndag...
Yeah! Right! Du har sett att M1cke håller på att få ihop hojen och känner att den där Stekar-formen som du hoppades att nån skulle trolla fram åt dej inte riktigt slagit in. Kan ju bli liiiite halvjobbigt att fixa verkstad till allt ditt snack där...
Visst var det så du sa... Antar att det känns ganska tryggt med dammsugaren där hemma, det är väl ganska likt den motorstyrka du är van numer...
JÅBBA PÅÅÅÅ NUUUUU !!!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |