Daytona 675 STHLM

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Tyvärr har m1cke oxå fått lämna wo... Hojjen var utom räddning med den korta tid han hade på sig :brinnerup
DET DÄR! var trist läsning! :(

Dammsugaren är min vän :) Dessutom är det en Nilfisk Power å den har gått å väl effekt nog för att jag ska schteka dig... :D

Öva ordentligt på Gåsen nu, så kanske du har en chans... :hihi

DET DÄR! var ju riktigt roligt!:D

Vi får tjöra banåka med grillpartaj nästa sommar!:tummenupp

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
jeffla manfall det blev på gås-åkat då...

Va ut en sväng idag å kände på nyrenoverade frambromsar+nytt bakdäck - va ju knappt så man våga tjöra nåt alls ju:gnissla

nåja blir ju fler bandagar nästa sommar om typ huuuunnndddrrraa år:mad:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Jag hörde att LucaB var som en jaktfalk på banan, enda problemet var att han såg sorkar i varenda avåkningszon... :D

Förlåt LucaB, kunde inte låta bli... hoppas hojjen är ok (jag hörde att du var det iaf!) :tummenupp

hehe ja det var jakt på triumphbroder cliffy. Det blinkade "kör om mej" med neonbokstäver på ryggen på cliffy så jag hade inget val :D jag är ok men hojjens kåpor har sett bättre dagar ;)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
hehe ja det var jakt på triumphbroder cliffy. Det blinkade "kör om mej" med neonbokstäver på ryggen på cliffy så jag hade inget val :D jag är ok men hojjens kåpor har sett bättre dagar ;)

Ah, det var du som var ikull inte bara en gång? :D Det var mycket Daytona på skamkärran igår! :hihi Gött att det gick bra med dig, plast är bara pynt! :fakta

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Ah, det var du som var ikull inte bara en gång? :D Det var mycket Daytona på skamkärran igår! :hihi Gött att det gick bra med dig, plast är bara pynt! :fakta

skamkärra en gång är ju Inge kul, två gånger klart pinsamt och helt ärligt vägrade jag chansa på en tredje gång, stod på huvudet sista vurpan så min hjälm var lite repad så jag fick inte köra mer, tveksamt om jag överhuvud taget skulle gått ut igen även om jag fått:D jag skyller på däcken, men för taskig högfartsbroms var orsaken... båda gångerna, pinsamt! det roliga var att jag sa att jag ville träna högfartsbroms och sittställning till instruktören :hihi

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
det roliga var att jag sa att jag ville träna högfartsbroms och sittställning till instruktören :hihi

Så man skulle kunna sammanfatta det hela med att du iaf fick valuta för pengarna..? :D

"-Erfarenhet är det namn man ger sina misstag"
"-Ett balanserat omdöme är alltid totalt värdelöst"
"-Fick man sin ungdom åter skulle man bara göra om sina dårskaper"

- Oscar Wilde

mejner

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Triumph Street Triple 09
skamkärra en gång är ju Inge kul, två gånger klart pinsamt och helt ärligt vägrade jag chansa på en tredje gång, stod på huvudet sista vurpan så min hjälm var lite repad så jag fick inte köra mer, tveksamt om jag överhuvud taget skulle gått ut igen även om jag fått:D jag skyller på däcken, men för taskig högfartsbroms var orsaken... båda gångerna, pinsamt! det roliga var att jag sa att jag ville träna högfartsbroms och sittställning till instruktören :hihi

Inte ett dugg pinsamt. Det är tufft att köra hårt! :yoparty

MadAx

Fort och fel
Gick med
28 Aug 2005
Hoj
Triumph 675
Vad betalar ni för att försäkra er 675:a i stockholm?
Trodde jag betala 13 000typ men såg på halvårsfakturan att det va närmare 16 000.
Har den gått upp så mycket?

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Vad betalar ni för att försäkra er 675:a i stockholm?
Trodde jag betala 13 000typ men såg på halvårsfakturan att det va närmare 16 000.
Har den gått upp så mycket?

Vafalls?! Tja, det beror väl på ålder, vart i sthlm etc, etc... Jag é 35+ :rolleyes: ...OK, snart 40 :mad: och betalar runt 12.000 hel/hel hos If har jag för mig.

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
jag vill också va gubbe :D

betalar 15 nånnting!

Om det bara beror på hur gammal man är, så kan nog inte min ålder, enligt födelseattesten, stämma...:va Nä, jag tror att de har nåt sätt att scanna ens inneboende.... skicklighet, kompetens, förmåga.... jag vet inte riktigt vilket ord som passar bäst...:va Jo, åsså ödmjukheten, förståss!:D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
jag vill också va gubbe :D

Slyngel! :mad:

Om det bara beror på hur gammal man är, så kan nog inte min ålder, enligt födelseattesten, stämma...:va Nä, jag tror att de har nåt sätt att scanna ens inneboende.... skicklighet, kompetens, förmåga.... jag vet inte riktigt vilket ord som passar bäst...:va Jo, åsså ödmjukheten, förståss!:D

Så talar en äkta GUBBÄÄÄÄÄÄ!!! :D

Xmotojohan

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2008
Hoj
bmw g650xmoto
det är över nu

hej då pojkar , nu har jag sålt 675an så jag tackar för min tid här på forumet

nu kommer ni se mig på en gubb hoj...

shazbot

wimp
Gick med
15 Apr 2008
Hoj
Daytona 675
Nybliven daytona ägare sedan ett par dagar tillbaka! Vinglar förtillfället runt i tyresö krokarna och lär mig köra i fosterställning, körde en street innan vilket var lite mer upprätt. Hej och hå

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka