Daytona 675 STHLM

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Nybliven daytona ägare sedan ett par dagar tillbaka! Vinglar förtillfället runt i tyresö krokarna och lär mig köra i fosterställning, körde en street innan vilket var lite mer upprätt. Hej och hå

:tummenupp

Sweet, vad vart det för årsmodell å framförallt FÄRG??

Tyckte att någon viskade något om pyspunka på din moppe... :rolleyes: Nää, måste väl ha hört fel...:va

:mad:

:D:D:D 100% träff på den kommentaren ... :krama

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Nybliven daytona ägare sedan ett par dagar tillbaka! Vinglar förtillfället runt i tyresö krokarna och lär mig köra i fosterställning, körde en street innan vilket var lite mer upprätt. Hej och hå

Grattis till nyförvärvet, det är en grym hoj! :tummenupp

Häng med på söndag, vi ska ses 11.30 Preem Globen.
(kolla Speed Triple tråden STHLM)

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
tja! pm:ade swedie ang ihopslagning av trådarna s3 och d675 Sthml som vi snackade om tidigare, är det något vi vill göra och byta namn till Triumph Urban Riders Sthml eller annat?

det är möjligt att slå ihop om vi vill!

Vi hänger ju i varandras trådar ändå!

vad säjer ni?

Andy / LucaBrasi

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)

Han Crashar in sin Street i MIN Daytona, Smäller av MITT smalben, Dansar runt MIG på sjukhuset och sjunger "Nu är det FREEEDAGSMYS", Inlösen på MIN hoj och så går han o köper en LIKADAN som JAAAAAAAAG hade....................

.... Jag är inte bitter jag inte.......... Nä nä! :huvet :)

Hahahaa, nä skoja bara, Olof du är fan BÄST!
Han köpte en frän 07a, likadana kåpor som Luca... Fast nyare, och inte lika skrapade, eller spruckna, eller borrade... Luca har liksom CUSTOM Paintjob på sin :krama

Försökte mig på en crashcourse med Vimpen igår om körställning men svårt när man har brutet ben :p Lär honom mina bröder!!!

Last edited:

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
tja! pm:ade swedie ang ihopslagning av trådarna s3 och d675 Sthml som vi snackade om tidigare, är det något vi vill göra och byta namn till Triumph Urban Riders Sthml eller annat?

det är möjligt att slå ihop om vi vill!

Vi hänger ju i varandras trådar ändå!

vad säjer ni?

Andy / LucaBrasi

Är det inte lika bra att lägga ner Triumph-trådarna överhuvud taget...:tummenupp
Släpper dom inte Daytona 1050 snart så kommer de att kånka iaf....:D

Skoja ju bara,ville bara se reaktionerna

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Är det inte lika bra att lägga ner Triumph-trådarna överhuvud taget...:tummenupp
Släpper dom inte Daytona 1050 snart så kommer de att kånka iaf....:D

1000+ é bara för nissar med liten peck, men det kan vi bjuda på då vi ändå rundar problemet på bana. Förlåt, tar dom på innern menar jag. :FU

Skoja ju bara,ville bara se reaktionerna

Jag skojjar inte :hihi

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Ah det gick ju sådär halvbra att hålla sig borta från hojåkandet... Köpte tillbaka min krashade Daytona igår :) Dock så ska Truimph få fixa den helt NY... IGEN först och sen ge tillbaka den till MIG! Syns nästa säsong hojbröder? :)

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Ah det gick ju sådär halvbra att hålla sig borta från hojåkandet... Köpte tillbaka min krashade Daytona igår :) Dock så ska Truimph få fixa den helt NY... IGEN först och sen ge tillbaka den till MIG! Syns nästa säsong hojbröder? :)

Fick du inte inlösen på den???

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Joda... Men Triumph erbjöd sig att köpa tillbaka den från FB och fixa den o sälja den till samma pris som jag fick inlösen på...

Some just have ALL the luck! :)

Snälla, vänliga, hjälpsamma, näst intill gratisarbetande TC, tjänar väl bara sisådär 40-50 papp tack vare dej där...:rolleyes: Om firmornas möjligheter till überfeta vinster på klotningar och stöldskador kunde regleras, bara till en del, så borde försäkringspremierna kunna halveras...:brinnerup

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Snälla, vänliga, hjälpsamma, näst intill gratisarbetande TC, tjänar väl bara sisådär 40-50 papp tack vare dej där...:rolleyes: Om firmornas möjligheter till überfeta vinster på klotningar och stöldskador kunde regleras, bara till en del, så borde försäkringspremierna kunna halveras...:brinnerup

Ja, nån stackars jävel ska dom ju tvingas lura för att kunna serva mig... :blah

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Uppdrag granskning kanske? :tummenupp

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...