Shooter
www.bombrepa.se
Hoppla, varför detta? Skall du köpa en speed triple?
Tyckte att någon viskade något om pyspunka på din moppe... Nää, måste väl ha hört fel...
Hoppla, varför detta? Skall du köpa en speed triple?
Nybliven daytona ägare sedan ett par dagar tillbaka! Vinglar förtillfället runt i tyresö krokarna och lär mig köra i fosterställning, körde en street innan vilket var lite mer upprätt. Hej och hå
Tyckte att någon viskade något om pyspunka på din moppe... Nää, måste väl ha hört fel...
Nybliven daytona ägare sedan ett par dagar tillbaka! Vinglar förtillfället runt i tyresö krokarna och lär mig köra i fosterställning, körde en street innan vilket var lite mer upprätt. Hej och hå
ЯK;4426113 skrev:Fräs! Inge speciellt, tog bara ett sketet foto när jag var ute på tur idag.
tja! pm:ade swedie ang ihopslagning av trådarna s3 och d675 Sthml som vi snackade om tidigare, är det något vi vill göra och byta namn till Triumph Urban Riders Sthml eller annat?
det är möjligt att slå ihop om vi vill!
Vi hänger ju i varandras trådar ändå!
vad säjer ni?
Andy / LucaBrasi
Är det inte lika bra att lägga ner Triumph-trådarna överhuvud taget...
Släpper dom inte Daytona 1050 snart så kommer de att kånka iaf....
Skoja ju bara,ville bara se reaktionerna
Ah det gick ju sådär halvbra att hålla sig borta från hojåkandet... Köpte tillbaka min krashade Daytona igår Dock så ska Truimph få fixa den helt NY... IGEN först och sen ge tillbaka den till MIG! Syns nästa säsong hojbröder?
Fick du inte inlösen på den???
Joda... Men Triumph erbjöd sig att köpa tillbaka den från FB och fixa den o sälja den till samma pris som jag fick inlösen på...
Some just have ALL the luck!
Snälla, vänliga, hjälpsamma, näst intill gratisarbetande TC, tjänar väl bara sisådär 40-50 papp tack vare dej där... Om firmornas möjligheter till überfeta vinster på klotningar och stöldskador kunde regleras, bara till en del, så borde försäkringspremierna kunna halveras...
Snälla, vänliga, hjälpsamma, näst intill gratisarbetande TC, tjänar väl bara sisådär 40-50 papp tack vare dej där... Om firmornas möjligheter till überfeta vinster på klotningar och stöldskador kunde regleras, bara till en del, så borde försäkringspremierna kunna halveras...
Uppdrag granskning kanske?
Eller...
"Ska det vara på det här viset!
Va!
Va!
Ska det vara på det här viset!
Va!!!"
Sverker!
Det är ju PLUS ... fel show
Varje morgon när jag går från Östra Station till kontoret vid Stadion ser jag en guldfärgad 675:a, någon här inne?
Prova att kolla i Speed Triple tråden där alla vill hänga
Inte du tydligen ... jefla 675 wannabee
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras