Magnif Bastard
nästan perfekt
säkert min gamla tank din djävul ;D
Svart med en pytteliten bula på väster sida?
En droppe svartfärg så kommer det inte synas överhuvudtaget.
säkert min gamla tank din djävul ;D
kommer upp ur klaratunneln mot sveavägen och vad får man se? saeco12 som är ute och smygåker. Hann inte kolla in lackjobbet så noga, fastnade vid rödlyset när du smet ner på kungsgatan. Kul att se er ute igen !
Hör gärna av er om ni ska ut och åka, kan behöva lite bra guidning på fina vägar!
/Jens
Hej hej.
Har också hängt här en tid men enbart läst vad andra skriver. Postat några trådar med frågor om 675an och som alltid fått snabba bra svar.
Tänkte det var dags att säga hej.
Bor i vasastan sedan 1,5 år tillbaka, kommer ursprungligen från Gävle.
Hör gärna av er om ni ska ut och åka, kan behöva lite bra guidning på fina vägar!
/Jens
Jag är gärna på och åker lite om någon är sugen och vädret tillåter
Välkommen, cityfolk är bra folk!
Typer från typ Vallentuna kan man ju inte lita på...
Som Shooter nämnde, även om vi riktiga race-trajjor har en egen tråd, förpestar vi gärna Speed Triple STHLM-tråden ofta och väl, och det är där de flesta av oss (nåja, typ alla?) brukar lägga in planerade körningar.
Den här tråden lever mest för att visa att vi som tidigare körde S3 faktiskt HAR en egen tråd... Ungefär som den nyutflyttade tonåringen som bor i egen lya men snåläter hos sina avdankade föräldrar varje kväll.
Nu har ju flera S3r försiktigt börjat montera clip-on styre, jag antar att utvecklingen helt enkelt går lite trögare för somliga...
Själv gjorde jag som LucaBrasi och bytte direCkt från S3 till Daytona, utan onödiga omvägar...
Och, just ja. Välkommen, exellent hojval!
Håll koll i trådarna, eller posta själv ett inlägg om du vill ut & köra. Det här gänget skäller mer än dom bits (förutom Snajdarn, han är jag liite rädd för...)
OK, point taken! Ska börja kika in hos S3;orna lite då.
Förresten, var det inte dig Magnif Bastard som jag träffade på Triumph Center i Länna härom veckan då jag provkörde Datonan... Kan meddela att jag gick raka vägen in efteråt och köpte en
Kika i Speed Triple Tråden STHLM, där hänger flera av dina "riktiga hojbröder" och förorenar Tråden med sina Däjtåna-inlägg...
Närå, skämt åsido, det är bara att haka på när det ska bli åka av!
Brukar bli Shell Globen som samlingsplats på förmiddagarna på helgerna...
Välkommen, cityfolk är bra folk!
Typer från typ Vallentuna kan man ju inte lita på...
Grymt, 675 stockholm lever välkommen alla nya! Siktade en svart parkerad i Sofia i går, nånn här?
Låter kalas!
Får hoppas det här skitvädret blåser bort fort..
Säger han som härstammar från de stora vidderna i norr!
Döööö - jag é faktiskt fridlyst
Vad sägs om en lunch ute på Djurgården nästa vecka med hojarna förresten?!
Blåsippan, Berguven och ... Magstiffen Bastard
Bara jävla skitväder försvinner bjuder jag på affärslunch på valfritt ställe ... Josefina kanske?
OK, point taken! Ska börja kika in hos S3;orna lite då.
Förresten, var det inte dig Magnif Bastard som jag träffade på Triumph Center i Länna härom veckan då jag provkörde Datonan... Kan meddela att jag gick raka vägen in efteråt och köpte en
You wish....
Helt plötsligt blev hela kalendern öppen...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|