Daytona 675 STHLM

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Nämen OJ! : DödsryckningiTråden? :rolleyes:

Onsdag e lite o-bra för min del, men tisdag el torsdag och kanske fredag dagtid kan funka... :taflexledigt...:va

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Nämen OJ! : DödsryckningiTråden? :rolleyes:

Den här tråden är enbart ämnad för seriösa inlägg, allt spam lägger vi i S3-tråden, därav den låga inläggsfrekvensen... :D :rolleyes:

Onsdag e lite o-bra för min del, men tisdag el torsdag och kanske fredag dagtid kan funka... :taflexledigt...:va

Komigäännuuu, 100 % FLEX-FREDAG my friend!!! :yoparty

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Jäkligt dött i den här tråden. Uppar den med en liten burnfilm.
Det är ju inte dags att byta däck förrän det är slut på riktigt:tummenupp
[YOUTUBE-ID]46XaVI4rfNY[/YOUTUBE-ID]

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Jag hämtade hem en daytona från jönköping igår så se till så den här tråden vaknar till liv nu vafean

Grattis till hojen, och det är bara att spamma satan :yoparty

Själv kliver jag troligtvis över till Speed Triple Sthlm tråden med de andra äldre herrarna. Byter min 675:a mot en S3 i morgon :banana

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jäkligt dött i den här tråden. Uppar den med en liten burnfilm.
Det är ju inte dags att byta däck förrän det är slut på riktigt:tummenupp

:rofl :rofl :rofl :tummenupp faen, jag bytte mitt bakdäck för tidigt...

Jag hämtade hem en daytona från jönköping igår så se till så den här tråden vaknar till liv nu vafean

Bra där, bara att gratulera till en grym hoj! :tummenupp
Får se till att sy ihop en körning snarast!

Själv kliver jag troligtvis över till Speed Triple Sthlm tråden med de andra äldre herrarna. Byter min 675:a mot en S3 i morgon :banana

Ok, vi ska alla den vägen vandra, men snälla: Gör om gör rätt. :mad:
FÖRST Speed Triple, SEN Daytona. Man ska föryngra sig själv, inte tvärtom!

Jajaaaaa, D675 --> BMW650 --> S3 funkar väl... lite avigt men... kör inte rakt fram i 1:a bästa kurva nu bara, det är som sagt ingen ung nätt liten Daytonafröken du dansar runt med längre... snarare krogen 04.15 när du fylld av sprit och misslyckade ragg lätt panikartad spanar in kvartstonnaren i hörnet och tänker:

"-HENNE SKA JAG HA!!!!" :D :död

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Någon här som smällde igår i Märsta? Såg ut som en röd 675:a på bilderna. Hoppas innerligt att det gick bra.

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Ingen
Har sett en röd daytona cirkulera där ute i krokarna. Personen i fråga hälsar dock inte. Betyder ingenting men Wobbly's (stulna)cykel poppar upp i tankarna.
Har bara mött personen så har inte hunnit kolla regnr.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
ЯK;4808898 skrev:
Har sett en röd daytona cirkulera där ute i krokarna. Personen i fråga hälsar dock inte. Betyder ingenting men Wobbly's (stulna)cykel poppar upp i tankarna.
Har bara mött personen så har inte hunnit kolla regnr.

Det verkade vara en gruppkörning, så någon borde ju veta vem det var och hur det gick..

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Grattis till hojen, och det är bara att spamma satan :yoparty

Grattis och välkommen till Oldboysen då! :tummenupp :vuxenpoäng :D

Tack :banana Japp lätt att vi måste dra ihop ett daytonamöte framöver! Hur många är vi här i stockholm? Jag kan minnas att jag sett EN åkandes på vasagatan någon gång för ett par veckor sedan.

Det var ett par Tjeytonor vid Skogis igårkväll och i eftermiddag/kväll blev det ett litet spontanmöte för 3 Tjeytonor och en Speed Triple på Statoil Bogårdsvägen! Trajjor rules!:tummenupp

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Tack :banana Japp lätt att vi måste dra ihop ett daytonamöte framöver! Hur många är vi här i stockholm? Jag kan minnas att jag sett EN åkandes på vasagatan någon gång för ett par veckor sedan.

10-talet 675:eek:r som jag vet om, men det är nog säkert det dubbla i "storstockholm". Eller oxå ser jag trippelt... Då blir vi bara ca. 6.75 totalt :D

Dock har vi ju en liten "inofficiell" trajja-tillhörighet, där S3, St3 & D675 brukar köra. Tyvärr var det nog....hmm...hjälp mig nu grabbar... 2008 som vi hade en RIKTIG gathering med 14st triplar samlade.

Faan skärpning, det är dax igen! :mad:

LÖRDAG DEN 10 JULI
Northside, samling McD Upplands Väsby 11.30, fire up 12.00
Jag tar täten, teKLa kollar svansen så alla är med.

Kontrollerad körning (inga dumheter, eget tempo) = Kör ni snabbare än framförvarande, hoppa fram i ledet där vi stannar (kommer finnas många möjligheter).

Jag ska med! :yoparty
1. teKLa
2. Magniffen
3. ...
4. ...
5. ...

Och MaScoot, grundare av Speed Triple STHLM - du är självskriven, har du kört nåt i år ännu??? :krama

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt

Jajaja, klart vi ska!
EN!!?? Vi måste vara ett helt gäng ju. Tycker inte jag ser annat än Dåjtånor hela dagrna... och nätterna också...

LÖRDAG DEN 10 JULI

Kontrollerad körning (inga dumheter, eget tempo) = Kör ni snabbare än framförvarande, hoppa fram i ledet där vi stannar (kommer finnas många möjligheter).

1. teKLa
2. Magniffen
3. bodhisattva
4. ...
5. ...

Last edited:

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Ingen

LÖRDAG DEN 10 JULI

1. teKLa
2. Magniffen
3. bodhisattva
4. ЯK
5. ...
6. ...

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Va fan ... då är jag ju bortrest :huvet Hur många gånger måste jag säga till dig Magniffico att du skall KOLLA med mig först innan du drar igång en MegaTriumphåkning :va :D Det här hade man lätt velat vara med på ...

Och det var 2009 som vi var ett stort glatt gäng med paPs i spetsen som åkte till Barnens Ö eller nått sånt :gnissla

Och vad det gäller byte till S3, så är det för att jag inser att jag inte är 20 längre ... till skillnad från vissa andra :blah:FU

Nyheter
CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser