Daytona 675 STHLM

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Svänger förbi donken jag med:tummenupp

Nå pöjkar, blev det nån samlad D675-körning idag?

Själv kom jag inte ut förrän vid 14-tiden, lagom för att stressa till Rosenhill & möta upp några andra där, för en em-repa.

Träffade på Shooter, saeco & några andra där oxå, men de skulle ju inte åka, utan bara stå å hänga och vänta på Andy & Cliffan... :D

Åkte förbi McD Svea vid 17-tiden, men då var det stendött där, så fille & jag "ägde stället"... :yoparty :rolleyes:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05

Själv kom jag inte ut förrän vid 14-tiden, lagom för att stressa till Rosenhill & möta upp några andra där, för en em-repa.

Träffade på Shooter, saeco & några andra där oxå, men de skulle ju inte åka, utan bara stå å hänga och vänta på Andy & Cliffan... :D

Åkte förbi McD Svea vid 17-tiden, men då var det stendött där, så fille & jag "ägde stället"... :yoparty :rolleyes:

men vi kom tillslut :banana Det var Cliffos fel, tydligen satt inte nya magväskan snyggt över arslet :arsele jävla fixande i spegeln hemma tydligen :näsblod

Magoshine

Går min egen väg
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -10

Jovars, vi blev fyra stycken och drog iväg på en go runda:) Såg dig och några andra Daytona-pojkar på Rosenhill, men vi vågade inte säga hej till alla coola killar:tungan

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Jovars, vi blev fyra stycken och drog iväg på en go runda:) Såg dig och några andra Daytona-pojkar på Rosenhill, men vi vågade inte säga hej till alla coola killar:tungan

Bara så att det inte blir något missförstånd här...:va Det skulle kunna misstolkas, att det finns ett samband mellan "Daytona-pojkar" och "coola killar", när du skriver båda sådär i samma mening...:D

Det är bara att komma och säga "HEJ!":) och haka på när vi åker!:tummenupp

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj

Tjena! jag såg två svarta daytona och babblade lite kort med en kille som körde en svart/röd 675! jag kör en svart 675 och har ofta mössa efterssom jag är su frusen av mej :näsblod kom gärna fram och babbla lite om ni ser mej :tummenupp

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Bara så att det inte blir något missförstånd här...:va Det skulle kunna misstolkas, att det finns ett samband mellan "Daytona-pojkar" och "coola killar", när du skriver båda sådär i samma mening...:D

Det är bara att komma och säga "HEJ!":) och haka på när vi åker!:tummenupp

Shoot: vi åker faktiskt SPORTHOJ :fakta

Kom förbi och morsa ... akta er dock för Luca, får han igång babblet blir det aldrig något åka :D:krama

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
saeco12 skrev:

Kom förbi och morsa ... akta er dock för Luca, får han igång babblet blir det aldrig något åka :D:krama

Va äre för fel på att fika och babbla? Din jävla kaffekokare :D

Magoshine

Går min egen väg
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -10

...på triumph center i Länna sa dom att det fanns ett samband mellan att vara cool och köra Daytona:va Jag är ju rätt ny på det här och lyssnar på allt samt att jag är rätt godtrogen :D

Tjena! jag såg två svarta daytona och babblade lite kort med en kille som körde en svart/röd 675! jag kör en svart 675 och har ofta mössa efterssom jag är su frusen av mej kom gärna fram och babbla lite om ni ser mej

Den ena var min och den andra var Vimpens:tummenupp Kanske vågar mig fram nästa gång!

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Aha! Okej! :tummenupp Då förstod han kanske bara inte det, han med den gula GuldWingen, eller vad det nu var för skåp, som inte Luca lyckades få bort från backspegeln hur mycket han än vred på rullen...:arsele Jag och Nilax fick ju nästan kränga på däckvärmare när vi stod och väntade in dem på Bulten igår!:D

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Aha! Okej! :tummenupp Då förstod han kanske bara inte det, han med den gula GuldWingen, eller vad det nu var för skåp, som inte Luca lyckades få bort från backspegeln hur mycket han än vred på rullen...:arsele Jag och Nilax fick ju nästan kränga på däckvärmare när vi stod och väntade in dem på Bulten igår!:D

Bah..., han ville ju bara kela lite och jag är ju inte den som är den, oavsett viktklass :banana

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Bah..., han ville ju bara kela lite och jag är ju inte den som är den, oavsett viktklass :banana

Kela?! :mad:

Här försöker man sticka ut å smygåka bulten lite, och vem är den 1:a man dyker på vid Rosenhill? Freddan med donna! Inte ens en kaffe hann man med, var ju tvungen att jaga efter honom... :yoparty

Var ju tvungen att åka tillbaks en gång till för att få mitt kaffe....cheeeesus...!! :D

shazbot

wimp
Gick med
15 Apr 2008
Hoj
Daytona 675
var jagad av ett regnmoln från helvetet hela dagen, blev en glass i hamnen på dalarö. schysst plejs..

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
var jagad av ett regnmoln från helvetet hela dagen, blev en glass i hamnen på dalarö. schysst plejs..

Jag var ute en sväng i dag, men fastnade i Västerhaninge, det regnade endel där :gnissla men tydligen väldigt lokalt! på vägen hem var det kruttort uppe vid länna när jag åkte mot stan.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Fan va ni har bröllopsdag ofta ... hade ni inte det på Gelleråsen förra året? :va :dummer:hihi

Faan, var du tvungen att påminna mig! :mad: Nu känns ju den här dan som skit när jag tänker på förra... :huvet

Nåja, om vi bortser från banåkat så smakade champangen lite godare i lugnet uppe i Vanadislunden än på den lilla gräsplätten ett stenkast från E18 utanför Karlskoga hotell... :D

Jag var ute en sväng i dag, men fastnade i Västerhaninge, det regnade endel där :gnissla men tydligen väldigt lokalt! på vägen hem var det kruttort uppe vid länna när jag åkte mot stan.

Hahahahaaa, vi satt och tittade på samma moln och bad till gudarna att det inte skulle dra in över stan. Det gjorde det inte. :hihi :fakta

Onsdag efter jobbet & hela fredag blir det ut & åka för moi, om vädret tillåter :tummenupp

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin