- Jerker -
Gudomlig sporthojare
jag ska ut och vingla vid 12 tiden, blir en startup-kaffe på donken svea
kanske glider dit
Svänger förbi donken jag med
Nå pöjkar, blev det nån samlad D675-körning idag?
Själv kom jag inte ut förrän vid 14-tiden, lagom för att stressa till Rosenhill & möta upp några andra där, för en em-repa.
Träffade på Shooter, saeco & några andra där oxå, men de skulle ju inte åka, utan bara stå å hänga och vänta på Andy & Cliffan...
Åkte förbi McD Svea vid 17-tiden, men då var det stendött där, så fille & jag "ägde stället"...
Nå pöjkar, blev det nån samlad D675-körning idag?
Själv kom jag inte ut förrän vid 14-tiden, lagom för att stressa till Rosenhill & möta upp några andra där, för en em-repa.
Träffade på Shooter, saeco & några andra där oxå, men de skulle ju inte åka, utan bara stå å hänga och vänta på Andy & Cliffan...
Åkte förbi McD Svea vid 17-tiden, men då var det stendött där, så fille & jag "ägde stället"...
Jovars, vi blev fyra stycken och drog iväg på en go runda Såg dig och några andra Daytona-pojkar på Rosenhill, men vi vågade inte säga hej till alla coola killar
Jovars, vi blev fyra stycken och drog iväg på en go runda Såg dig och några andra Daytona-pojkar på Rosenhill, men vi vågade inte säga hej till alla coola killar
Bara så att det inte blir något missförstånd här... Det skulle kunna misstolkas, att det finns ett samband mellan "Daytona-pojkar" och "coola killar", när du skriver båda sådär i samma mening...
Det är bara att komma och säga "HEJ!" och haka på när vi åker!
saeco12 skrev:Shoot: vi åker faktiskt SPORTHOJ
Kom förbi och morsa ... akta er dock för Luca, får han igång babblet blir det aldrig något åka
Bara så att det inte blir något missförstånd här... Det skulle kunna misstolkas, att det finns ett samband mellan "Daytona-pojkar" och "coola killar", när du skriver båda sådär i samma mening...
Tjena! jag såg två svarta daytona och babblade lite kort med en kille som körde en svart/röd 675! jag kör en svart 675 och har ofta mössa efterssom jag är su frusen av mej kom gärna fram och babbla lite om ni ser mej
Aha! Okej! Då förstod han kanske bara inte det, han med den gula GuldWingen, eller vad det nu var för skåp, som inte Luca lyckades få bort från backspegeln hur mycket han än vred på rullen... Jag och Nilax fick ju nästan kränga på däckvärmare när vi stod och väntade in dem på Bulten igår!Shoot: vi åker faktiskt SPORTHOJ
Aha! Okej! Då förstod han kanske bara inte det, han med den gula GuldWingen, eller vad det nu var för skåp, som inte Luca lyckades få bort från backspegeln hur mycket han än vred på rullen... Jag och Nilax fick ju nästan kränga på däckvärmare när vi stod och väntade in dem på Bulten igår!
Bah..., han ville ju bara kela lite och jag är ju inte den som är den, oavsett viktklass
ut och tjöra?
Va djefligt sugna idag, både damen & jag, men vi hade redan andra planer, så vi hamnade på toppen av Vanadislunden med Champange & portabel grill... :bröllopsdag
var jagad av ett regnmoln från helvetet hela dagen, blev en glass i hamnen på dalarö. schysst plejs..
Fan va ni har bröllopsdag ofta ... hade ni inte det på Gelleråsen förra året?
var jagad av ett regnmoln från helvetet hela dagen, blev en glass i hamnen på dalarö. schysst plejs..
Jag var ute en sväng i dag, men fastnade i Västerhaninge, det regnade endel där men tydligen väldigt lokalt! på vägen hem var det kruttort uppe vid länna när jag åkte mot stan.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|