Daytona 675 STHLM

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
detsamma gäller för mig,iaf imorron då lilla hjärtat jobbar så nu till frågan :
E detta evenemang endast för trogna TC-kunder eller går det att åka japs med er också (jag kan ligga sist...:D)för isf hänger jag gärna på....
Har hört mkt gott om era körningar på torsdagarna via tomp@ :tummenupp

//dennis

Att ha Dennis med sig är lite som att få med en följebil från Tour de France. Allt finns i akterkutsen :arsele... kylda drycker, verktyg, batteri, uppblåsbar Barb. ...ehh ja typ allt.

Ha så kul, så ser jag till att Sveriges hjul rullar på!

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Att ha Dennis med sig är lite som att få med en följebil från Tour de France. Allt finns i akterkutsen :arsele... kylda drycker, verktyg, batteri, uppblåsbar Barb. ...ehh ja typ allt.

Jag vill inte ha Dennis i min akterkuts :arsele

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Är det blött el regnar så kommer jag med bilen... men ser hoppfullt ut nu om det bara torkar upp...

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
torrt i nynäs me,jag ska bara lufta hunden sen bär det av till garaget:banana:banana

see ya :tummenupp

/dennis

vad gäller reservdelar så finns det mesta från min cuts hemma hos m1cke (han åker ju skramlabra...)närå var ju bara en jävla tur att jag hade batteriet kvar i cutsen,har ju haft batteriproblem tidigare i våras och efter att ha knuffat av hojen av rindöfärjan,waxholmsfärjan,mörköfärjan ett par ggr så lessnar man liksom = kanonbra med stor baklucka....:tummenupp:tummenupp

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

För bövelen sirpo12, du måste bli lite mer lunch-outlaw på jobbet!
Av 12 hojjar idag var jag ensam 675:a att försöka hålla flaggan i topp på lunchkörningen! :mad:

Med betoning på försöka, blev blygsamt frånåkt av sportbike & Rammstein... :gnissla

Dennis spettade på friskt, vita hästar går fort :D

Last edited:

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Av 12 hojjar idag var jag ensam 675:a att försöka hålla flaggan i topp på lunchkörningen! :mad:

Med betoning på försöka, blev blygsamt frånåkt av sportbike & Rammstein... :gnissla

men inte ensam trajja... :D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Hörru Magbiffen Kängrupung, alla har inte jobb som tillåter tre timmars schtekande på Banan :hihi

Va inte Tomp@n med? Skönt att det fanns fler trajjor även om det bara va en av snabbaste modell

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Klart man var med... men tydligen räknas man inte längre. Jag, Dema och XXXCharlz åkte med Magbiffens fru en tur till Torö med flera medans Lunchgänget åkte hem.

Tack för trevloig tur och bra tempo :tummenupp

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Tack alla som va med för en mkt trevlig runda i behagligt sniffapåblommornatempo :tummenupp

Blev de nå film ?:va

Lycka till på torsdag,uppfattade aldrig ditt namn men du vet vad jag menar :tummenupp:banana

nån som planerar att dyka upp på skogis på torsdag,om vädret vill sig asså ?

/dennis

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Tack alla som va med för en mkt trevlig runda i behagligt sniffapåblommornatempo :tummenupp

Blev de nå film ?:va

Lycka till på torsdag,uppfattade aldrig ditt namn men du vet vad jag menar :tummenupp:banana

/dennis

Luuuugn.
Måste korta ner filmen. det är inte det lättaste när man är......jag.
är filmen längre än 10 min kan man inte lägga upp den på youtube tydligen.
Ska ge mig på den nu å se om jag klarar av att redigera. :va :näsblod

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Klart man var med... men tydligen räknas man inte längre. Jag, Dema och XXXCharlz åkte med Magbiffens fru en tur till Torö med flera medans Lunchgänget åkte hem.

Tack för trevloig tur och bra tempo :tummenupp

Jag vägrar av ren princip räkna in er när ni sticker ut & åker med min fru medans jag måste åka tillbaks till jobbet... :mad:

Vi var ju faktiskt 5st trajjor: Tomp@ & xXCharles på S3, Lenis på St3, Janne på Tiger och jag på Daytona. Hygglig representation från Triumph får man säga :tummenupp

Lycka till på torsdag, uppfattade aldrig ditt namn men du vet vad jag menar :tummenupp:banana

Sniffapåblommortempo måste varit efter vi avvek vid Sorundamacken? Jag har fortfarande svettningar efter jakten på en röd hypermotard... :näsblod

Det måste vara Janne på den svarta Tigern du menar, som Lenis övningskörde med?

Lenis, Janne & jag räknar med att dyka upp på skogis torsdag, Janne då förhoppningsvis utan grön skylt på hojjen... :D

Luuuugn.
Måste korta ner filmen. det är inte det lättaste när man är......jag.
är filmen längre än 10 min kan man inte lägga upp den på youtube tydligen.
Ska ge mig på den nu å se om jag klarar av att redigera. :va :näsblod

Schysst film, grymt fin väg det där! :tummenupp Åksugen blir man... :gnissla

Last edited:

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Jag vägrar av ren princip räkna in er när ni sticker ut & åker med min fru medans jag måste åka tillbaks till jobbet... :mad:

Lugn och fin, mamma är här nu :krama

Tompa, du får ursäkta lilla-plutten han blir så ledsen när han inte får vara med och leka med dom stora pöjkarna :hihi

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Lugn och fin, mamma är här nu :krama

Tompa, du får ursäkta lilla-plutten han blir så ledsen när han inte får vara med och leka med dom stora pöjkarna :hihi

Han behöver inte vara ledsen för det! -det man inte vet om lider man inte av :D (fick jag lära av mitt X :gnissla)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka