Däremot ställer jag mig helt främmande till att benämna andra människor med nedsättande ordalag, enbart för att de lever sitt liv annorlunda än jag.
Ja, tolerans är ju verkligen ett kännetecken för er i AFA.
Däremot ställer jag mig helt främmande till att benämna andra människor med nedsättande ordalag, enbart för att de lever sitt liv annorlunda än jag.
Hur många tjejer har du själv legat med då? Jag gissar att du är i 30-årsåldern och kanske har 10-15 år bakom dig sedan din sexdebut. Du verkar enligt egen utsago vara en kvinnokarl så en kvinna varannan månad eller 6 olika kvinnor per år kan man väl anta att du lätt avverkat? Det gör att du avverkat 60-90 kvinnor din lilla horkarl! Grattis!
Är det mycke?
Nu för tiden är ju dom flesta mer eller mindre "horor" eller "slampor" oavsett kön!
Att få tag på en relativt orörd tjej/kille är nog nästintill en omöjlighet om man inte gör som 57åringen som va tillsammans med en 17åring...
Få 17åringar är orörda,dom är det endast i fädernas tankar.....
Nej jag förstår att det inte är rasism, det är bara lite svårt för en som mig som blivit påverkad av kriget att tycka att nåt sånt är kul när jag har en faster, vänner och familjevänner som antingen dött eller blivit skadade pga kriget. Min faster hade turen att överleva när hon diskade i köket och en granat ramlade ner men å andra sidan fick hon nån chock och är sen dess psykiskt störd och mår allat annat än bra.
Pappas bästa vän fick granatsplitter i halsen och dog i pappas armar så man har lite svårt att hålla sig för skratt, oavsett om det är kriget i Libanon, exJugoslavien eller Afrika och som du säger...det är nog inte så lämpat att skriva det i just denna tråden. Nåja jag är inte direkt ursinnig eller så men det är iaf inte kul med såna skämt.
Är folk verkligen så känsliga nu för tiden att man inte kan driva med någonting?
http://www.youtube.com/watch?v=kcTFkECA1jA
Nja. Riktigt så illa är det väl inte.
Men dom som har erfarenhet av krig på riktigt ser nog sällan det roliga i skämt om krig.
Och skämt om krigandet i Beirut har nog extremt små chanser att uppfattas som roligt av dom som kommer därifrån.
Få 17åringar är orörda,dom är det endast i fädernas tankar.....
Få 17åringar är orörda.....
Samma med min utländska 17-åring!
She's been skruvad.
Man måste stryka dem medhårs, ... text .... QUOTE]
Ja de brukar kunna vara rätt håriga. ( har jag hört )
Okej, vem skickar en argt brev till Steve?
Eftersom det är mannens uppgift att sprida sin säd och kvinnors uppgift att ta emot den, förstår jag inte hur man kan ha för många sexpartners
Vi styrs väldigt mycket av nedärvda drifter från djurvärlden. Hormoner och annat bestämmer i princip allt vi gör och allt går ut på att hålla sig vid liv och ge sina gener största möjliga chans att leva vidare. Sen har vi människor ett abstrakt tänkande som förvisso kan dämpa drifterna lite men i grund och botten är det de som styr.
En hona går gravid(nio mån för människor) och måste därför vara ytterst selektiv med vem hon kopulerar med för att ge sin avkomma bästa förutsättningar. Hon har liksom inte så många chanser. En hane måste se till att sprida säden i så många honor som möjligt för att öka chansen att just hans säd blr avkommor.
Därför är det förstås naturligt för en man att vilja ha många sexpartners. Ju mer alfa desto fler kvinnor. Det tyder på starka gener. För honor tyder det däremot på starka gener att kunna vara selektiv och bara vilja para sig med ett fåtal praktexemplar till hanar för att ge sina gener bra chans. Allt annat är onaturligt och kan snarast förklaras av psykiska problem eller dåliga gener.
Det känns ju mycket bättre att spänna på en tjej som man vet ratar de flesta än någon som är med alla. Det ideala även för oss hanar är ju förstås att bara para oss med starka, selektiva honor.
Synd att Dunderhonung har bytt hobby. Hade varit kul med en sexologs åsikter på denna teori.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|