Dejta utländsk tjej

Status
Ej öppen för fler svar.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Japp det gjorde den, men efter sidan 4 så blev den mer inriktad på hur vi tänker angående frigjorda tjejer. En tanke som slår mig är att om en kille sätter 100+ tjejer så är han kung bland grabbarna, gör en tjej likadant då är hon en slampa.
Stämmer inte så bra överens med ett jämställt samhälle.
Men men jag tycker det är fascinerande hur en fråga om kulturella skillnader blir en het fråga om hur okej det är att borra vid första dejten... :gnissla

Tyvärr för att det är en stor fixering. Sen finns det alltid folk som bara häver ur sina åsikter på andra för att göra sin röst hörd och då blir det lätt så här.

Jag säger som jag gör innan. Det är få killar som ligger med 100+ tjejer som inte har sina egna problem. Och det är oftast kvantitet.. inte kvalité.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är något man vet av erfarenhet att markus är duktig på. Han är speciellt duktig på att klanka ner på andra för att de tycker eller har "fel" smak.

Är du fortf sur för att jag inte kan sluta skratta åt din rejält tilltagna tjejfrilla? :lol

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Japp det gjorde den, men efter sidan 4 så blev den mer inriktad på hur vi tänker angående frigjorda tjejer. En tanke som slår mig är att om en kille sätter 100+ tjejer så är han kung bland grabbarna, gör en tjej likadant då är hon en slampa.
Stämmer inte så bra överens med ett jämställt samhälle.
Men men jag tycker det är fascinerande hur en fråga om kulturella skillnader blir en het fråga om hur okej det är att borra vid första dejten... :gnissla

Glöm inte att det blev en turk/svenne-debatt utan dess like också. Tråden är sedan länge urballad å det grövsta. Ber om ursäkt för min medverkan till detta även om allt jag egentligen gjorde var att gratulera dig till en tjej som inte vresar upp för första bästa. Att sen SH:s sex- och samlevnadsexperter fick tuppjuck av det var inte min mening.

Hur går det med dejtandet förresten? Nu är det snart dags att ligga tror jag bestämt, annars kanske hon är asexuell. Det är inte heller bra om du skall gifta dig med henne. :D

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Glöm inte att det blev en turk/svenne-debatt utan dess like också. Tråden är sedan länge urballad å det grövsta. Ber om ursäkt för min medverkan till detta även om allt jag egentligen gjorde var att gratulera dig till en tjej som inte vresar upp för första bästa. Att sen SH:s sex- och samlevnadsexperter fick tuppjuck av det var inte min mening.

Hur går det med dejtandet förresten? Nu är det snart dags att ligga tror jag bestämt, annars kanske hon är asexuell. Det är inte heller bra om du skall gifta dig med henne. :D
Haha, ja det har varit lite speciella diskussioner det håller jag med om, men under mina år här är det precis som vanligt! :banana

Ang dejtandet så går det framåt, hon har varit bortrest i 1,5 vecka men vi ska träffas en sväng ikväll, men nåt borrande ikväll blir det inte. Snarare mer mys! :hoppa

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Var det det bästa du kunde komma med? :rolleyes:

Nja, det vet jag inte men jag vet att det är det enda som du utmärkt dig för. :lol

Tjejfrilla tjejfrilla tjejfrilla :blah

Att sen SH:s sex- och samlevnadsexperter

Fniss. :lol

Glöm inte att det kom in en grobian och meddelade att om man fixar jobb åt bruschan får man steka syrran! :mattias

Det är "heder" det. :D

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nja, det vet jag inte men jag vet att det är det enda som du utmärkt dig för. :lol

Tjejfrilla tjejfrilla tjejfrilla :blah

Fniss. :lol

Jag jobbar vikarie på fritids just nu som extraknäck. Du påminner om ungarna där.

Var glad att jag inte har din mammas nr, då hade hon tagit bort ditt tv-spel på en gång för en vecka! :ajjabajja

..du försöker för mycket.

Last edited:

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Hoj
CBF600SA
Haha, ja det har varit lite speciella diskussioner det håller jag med om, men under mina år här är det precis som vanligt! :banana

Ang dejtandet så går det framåt, hon har varit bortrest i 1,5 vecka men vi ska träffas en sväng ikväll, men nåt borrande ikväll blir det inte. Snarare mer mys! :hoppa

Sorry för mitt inlägg med flashbacktråden, tyckte bara att det redan gått lite för offtopic så det inte kunde bli värre.

Har en del erfarenhet på området och kan bara säga att kom inte familjen med bananbåten förra veckan så brukar det vara ganska lugnt, efter 5-10 år i landet så har man lugnat ner sig och insett det fina med Sverige, fri kärlek och tonårsfylla på Lucia.

Har du ingen i din bekantskapskrets som kan ge dig lite tips och råd? Kanske har du eller din tjej någon kompis i en liknande situation så du kan få ställa dina frågor i lugn och ro till någon som förstår din sits.

I övrigt så kan jag bara ge dig rådet att ta ett fast grepp om manligheten och göra vad du tycker känns rätt. Oavsett om det betyder att du vill "go all the way" eller "pull out".

Last edited:

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Min tolkning av vad han skrivit på andra ställen här är att han själv avverkat ganska många kvinnor. Så det är väl som den där historian om nyckeln som passar alla lås och låset där alla nycklar passar.

Ja, hur det nu är med Bazooka så är det en märklig inställning. En vän till mig har enligt egen utsago legat med minst 50 brudar, men hans nuvarande (och förmodligen permanenta) flickvän har inte legat med någon annan än han själv. Hon vet såklart att han legat runt tidigare men om hon så skulle nämna att hon kysst en annan kille (innan hon blev tillsammans med min polare då) så går min kompis totalt i spinn och blir nästan sur på henne.

Hej Herr Tolerant!
Du som är så modern, kan du förklara för mig varför du vill kleta ner din omgivning med dina värderingar? Om BoSoZuKu inte gillar tjejer som gjort ditt, tycker datt, klär sig dutt eller sysslar med dittelidatt - måste du argumentera med honom om hans smak? Vad jag kan se så har han inte sagt att du ska låta bli dina syfilis-dreadlocks-hasch-ligg så varför ska du lägga dig i hans?

Angåen de frigjorda tjejer så är det som med så mycket annat i livet, som en del av er kanske kommer begripa när/om ni får jobb och/eller växer upp:

Som man beter sig blir man behandlad.

Var har jag sagt att alla måste tycka som jag? Däremot ställer jag mig helt främmande till att benämna andra människor med nedsättande ordalag, enbart för att de lever sitt liv annorlunda än jag. Nu har ju inte Bozukuk inte svarat om han tycker samma om killar som har legat med många som om dito tjejer, är det så är det dessutom en fråga om konsekvens, att bedöma människor lika oavsett kön. Hyckleri och dubbelmoral tycker du nog inte heller om.

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Ja, hur det nu är med Bazooka så är det en märklig inställning. En vän till mig har enligt egen utsago legat med minst 50 brudar, men hans nuvarande (och förmodligen permanenta) flickvän har inte legat med någon annan än han själv. Hon vet såklart att han legat runt tidigare men om hon så skulle nämna att hon kysst en annan kille (innan hon blev tillsammans med min polare då) så går min kompis totalt i spinn och blir nästan sur på henne.

Måste alternativet till 100+ killar vara att tjejen är okysst? Är allt så svart eller vitt? De måste ju ha nåt att jämföra med så de uppskattar ens förmågor på det området och inser att det nog inte kan bli bättre.

Som jag tidigare skrev som svar till Bullysmile var att det är inget konstigt om en 25-åring legat med 10-15st.

Över hundra killar däremot = Luder. Enkel fakta.

Mys är bra det med. Allt måste inte sluta med fisting, även om Ola är modern och tycker att varje dejt värd namnet bör innehålla ett visst mått av det.

Däremot ställer jag mig helt främmande till att benämna andra människor med nedsättande ordalag,

Nu har ju inte Bozukuk inte svarat

:va :hihi

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
det är inget konstigt om en 25-åring legat med 10-15st.

Hur många tjejer har du själv legat med då? Jag gissar att du är i 30-årsåldern och kanske har 10-15 år bakom dig sedan din sexdebut. Du verkar enligt egen utsago vara en kvinnokarl så en kvinna varannan månad eller 6 olika kvinnor per år kan man väl anta att du lätt avverkat? Det gör att du avverkat 60-90 kvinnor din lilla horkarl! Grattis! :krama

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Hur många tjejer har du själv legat med då? Jag gissar att du är i 30-årsåldern och kanske har 10-15 år bakom dig sedan din sexdebut. Du verkar enligt egen utsago vara en kvinnokarl så en kvinna varannan månad eller 6 olika kvinnor per år kan man väl anta att du lätt avverkat? Det gör att du avverkat 60-90 kvinnor din lilla horkarl! Grattis! :krama

:D

Tack?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Vem har rekordet då i antal fällda honor? I världen alltså....

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vem har rekordet då i antal fällda honor? I världen alltså....

en väldigt trolig kandidat.

gene-simmons-destroyer-costume.jpg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS