Dejta utländsk tjej

Status
Ej öppen för fler svar.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Vilken skojare du e i dina diskussioner. De enda du gör är att förstöra för invandrare. Ungefär på samma sätt som sverigedemokraterna skickar fram bondetomtar i media för att representera dom. Slår i underläge.... Släpp sargen o stoltheten o vänd ryggen till.

HAHAHAHHAHAHA Ska hela Sverige tycke blatte e ett skällsord för du blev kallad de som barn :rofl

vad fan bidrar du med, du har ju bara bestämt dig för att lägga mina åsikter och tankar i ett fack. vadå släpp sargen, släpp den själv om du tycker det är så enkelt.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
vad fan bidrar du med, du har ju bara bestämt dig för att lägga mina åsikter och tankar i ett fack. vadå släpp sargen, släpp den själv om du tycker det är så enkelt.

Absolut inte... Men ditt sätt att framföra din åsikt om invandrares rätt får bara motsatt effekt! Va skulle du göra om jag såg dig på stan o skrek blatte efter dig? Lr svartskalle?

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Absolut inte... Men ditt sätt att framföra din åsikt om invandrares rätt får bara motsatt effekt! Va skulle du göra om jag såg dig på stan o skrek blatte efter dig? Lr svartskalle?

framför inte invandrares rätt! om du tror det bör du fundera lite till.
så länge du inte närmade dig för mycket eller rörde mig skulle jag ignorera dig och tycka synd om dig.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
som heter Sven och båda kallades för svenne av polarna. Om Svenne hade varit ett så dåligt ord/namn så hade de + alla andra som kallas för svenne i smeknamn tagit illa upp.

Heter personen Sven så tar personligen givetvis inte illa upp av att kallas Svenne.

Svenne sagt av invandrare är för mig glåpord och
nedsättande. Baserat på livet.

Men vem är jag som tycker detta?
Bullysmile

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Heter personen Sven så tar personligen givetvis inte illa upp av att kallas Svenne.

Svenne sagt av invandrare är för mig glåpord och
nedsättande. Baserat på livet.

Bullysmile

Så om jag kallar nån för svenne så tar du illa upp för jag har mörkhår och inte ser ut att vara från sverige ursprungligen? så det blir ok om en vanligt svensk kille säger det.

försök prata om att det ska vara ok att skrika Sieg Heil mitt på huvudstadens torg i Polen för en polak ska vi se.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Så om jag kallar nån för svenne så tar du illa upp för jag har mörkhår och inte ser ut att vara från sverige ursprungligen? så det blir ok om en vanligt svensk kille säger det.

försök prata om att det ska vara ok att skrika Sieg Heil mitt på huvudstadens torg i Polen för en polak ska vi se.

..och du tar det säkert inte som påhopp om en mörkhyad kallar dig blatte heller?

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
..och du tar det säkert inte som påhopp om en mörkhyad kallar dig blatte heller?

skulle jag säga ja så skulle jag ljuga, men aldrig blivit kallad det av en mörk person så vet inte hur jag skulle reagera beroende situation

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

är det inte lite så som i USA, där e det ok att en neger kallar en annan neger för "nigger" men skulle en vit kalla en neger för just neger skulle det sitta en 9mm kula i pannan på den vite fortare än han hinner blinka.

det är accepterat tror jag om en blatte kallar en annan för just blatte eftersom båda är just blattar och är medvetna om det men skulle en svensk kalla en blatte för just blatte ses det mer som en "attack" och nedvärderande!

Last edited:

sportbike

Guest
Hon kanske ska ha en sån här på sig:

Bifogat

• 1847_small.jpg
    1847_small.jpg
    2.7 KB · Visningar: 461

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Så, varsågod och fortsätt komma med smarta inlägg på min bekostnad...det är ju ändå det detta forumet är bäst på emellanåt :)

På din bekostnad behöver man inte ens skriva smarta inlägg, man kan skriva till och med korkade inlägg - och de går rakt in på din bekostnad. Ytterst bekvämt!

Jag är i slut-tampen på Grottbjörnens Folk (riktigt trist bok för övrigt) och det verkar som om Broud har gjort inträde på SH. :D

Jag ser för övrigt att det är offermentaliteten som gäller, "buhu vad ni misstolkar mig". Det är bara att läsa ditt korkade människofientliga och rasistiska inlägg så faller bitarna på plats, Broud.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Alltså.. utländsk tjej? Var det inte det ni pratade om? Jag har inte läst hela tråden, men har ni provat att.. :banana

Allvarligt, jag har haft några utländska tjejer, och jag kan säga att det är precis som att ha en svensk tjej. Alla cheyer är ju olika och deras föräldrar / syskon med, så vem bryr sig?

/PK-stoffer (så slipper ni anmärka på det :p)

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Allvarligt, jag har haft några utländska tjejer, och jag kan säga att det är precis som att ha en svensk tjej.

Kanske viss skillnad mellan att ha en norsk, finsk, dansk flickvän och en tjej från mellanöstern, nordafrika ?

On subject!
En hel del libaneser har sjukt fina ögon, en hel del har västerländskt synsätt men ändå skulle jag nog aldrig bli ihop med någon av dem.

Pga en störning att jag vill ha blonda lintottar som barn, och det skulle aldrig ske.

Stört? Kanske, men så är det.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Kanske viss skillnad mellan att ha en norsk, finsk, dansk flickvän och en tjej från mellanöstern, nordafrika ?

Haha, nej det var inga norskor, finskor, danskar, eller ens europeér jag menade, så du kan vara lugn. Antagligen mer blattiska i dina ögon än TS tjej.

Men som sagt, det är bara tjejer :tuttar

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
:rofl Världsrekord i offtopic.

Jag och en helsvensk kompis blev kallade jävla blattesvin av ett nazistgäng i Kalmar för några år sen. Det var rätt lustigt faktiskt. :confused:

För att gå halvt ontopic för omväxlings skull. Med en forumrelaterad liknelse så att alla förstår. Att vara tillsammans med flashbacktjejen kan nog jämföras med att råka köpa den där uppsminkade rat-R6:an där isdubbarna hade nött hål i svingen. Fast ca 1.000.000 gånger värre.

Last edited:

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Hmm, här är man inte inloggad på några dagar och helt plötsligt är tråden full med jämförelser om svenne och blatte och om nån snubbe som har en brud som gökat runt. Visserligen intressanta diskussioner, men egentligen ointressant för min del om kulturella skillnader mellan mig och tjejen. Har haft diskussioner med henne om det här med de kulturella skillnaderna och känns som vi förstår varandra bättre och bättre. Men som många säger är hennes föräldrar som alla andra föräldrar, dock med en annan kulturell bakgrund, men alla föräldrar är rädda om sina barn och det gäller att bygga upp förtroendet hos dem.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom