Dejta utländsk tjej

Status
Ej öppen för fler svar.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
ja precis, orka inte dra hundra paralleller. :D men INNAN många kommer fram till den åldern så är det många år mellan med experiment och upplevelser. det gäller både killar och tjejer, dock har alla olika spärrar och moral så det kan skilja sig brett. men fortfarande har ingen annan rätt att döma någon annan för deras val och livsstil.

Folk som dömmer andra har alltid egna problem.

Så det är så, jag börjar bli gammal, fan om man förstod det man vet nu hade man kunnat snurra hur ofta som hälst när man var liten:gråta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ok, vänta lite nu. Är det inte så att många unga påverkas av vad som visas utåt i dagens samhälle? DVS många småflickor bantar sig till döds för att det är snyggt att se ut som ett benrangel, killar har komplex för sin prinskorv för att det bara är massa mastodont kukar i p-rullar, ni fattar poängen va?

Det är väl MÄN som startat porrindustrin? Rätta mig gärna om jag har fel. Väldigt många tittar på p-rullar och tror att det är så det går till, speciellt lättpåverkade yngre människor. Många unga pojkar tycker inte ens det är snyggt längre med ett par naturliga tuttar eller kroppar för den delen utan allt ska se ut som på p-rullarna. Många yngre killar har komplex för sina snoppar för att det bara är enorma kukar i filmerna. O många yngre killar tycker allt som sker i en p-rulle är helt normalt, spelar ingen roll hur vrickad den än är. Samma sak gäller för små tjejerna, de som inte vet bättre och som är uppvuxna med fritt internet mm tror att det som sker i p-rullarna är normal, att det är så det går till. Spelar ingen roll om det är "vanligt sex" eller om det handlar om gruppsex mm mm.

Menar inte att det är en ursäkt men det är yttre omständigheter som har stor påverkan på yngre människor och ju mer öppet det är med sex desto mer experimenterar människor. Sunt förnuft och uppfostran spelar stor roll också men alla har varit unga och vissa är mer nyfikna än andra. Vem har rätt att döma någon annan? Så länge det inte skadar DIG har det väl ingen betydelse?

Sen är det riktig jävla dubbelmoral att sitta o skriva här om vissa saker och sen göra något helt annat. ;) Alla har olika syn på vad oskyldigt är. :tummenupp
Är det verkligen så? Eller ja det är det väl, men hur tänker man riktigt då? :va

Jag hör väl ändå till "dom yngre" misstänker jag, men jag känner inte alls igen mig. Tycker varken benrangel eller porrdskådis-opererat är snyggt. Sen krävs det ju inget geni för att märka vad som är orimligt i porrfilmer (och annan fiktion med för den delen) heller.
Vettetusan om det är medias fel att folk påverkas, man tycker ju ändå att dom flesta borde veta bättre, i dom mer skadliga fallen iaf.

Inte för att jag vet vad detta riktigt hade med tråden att göra, men ändå. :va

Ps. Dubbelmoral är bra, då har man ju alltid rätt! :)

HAN har också haft tjejer innan som han har njutit av, vad har hon för nöje av det? :va

What's the probelm, really? :confused:

Det kanske han inte har? :va

Men ja, du har rätt och vissa av snubbarnas resonemang är lite rubbat.

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Löjlig ursäkt.

Seriöst? Nu skämtar du väl ändå..?!
Komiskt du skriver att du skulle ha haft svårt att lita på henne, för vad har "att lita" på ens med saken att göra?
Att hon är ä-r-l-i-g om något sådant här (som vissa anser vara kontroversiellt) trode om något tyda på att man just precis kan lita på henne, då hon är ärlig med sitt förflutna.

Sen får din formulering "..verkar som om hon går med på vad som helst med vem/vilka som helst" mej att spy upp lite i munnen.
Vad menar du egentligen med formuleringen "går med på vad som helst"?? :confused:

Nu ska jag berätta något hemligt för dej som kanske både är chockerande och även något helt obekant inför dina öron, nämligen;
vi kvinnor har en egen vilja och även egna sexuella fantasier.
-Ramlade du nu av stolen av dessa fakta?!?!! :skrämd :nicka
Så om den här tjejen har haft ett exprimentellt, frigjort och passionerat sexliv och utövat vissa saker så är det kanske just pga att hon också velat och njutit av det. :krama

Äh orka en ta detta, du tar det lite väl hett så svalna lite. Bara att acceptera att alla inte tycker lika.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jag är Libanes samt har 2 st systrar som är hel Libaneser ,
ge dig av så fort du kan Libanesiska tjejer är inte kloka ,säger inte andra kvinnor inte är det men jag vet hur mina systrar är.
Själv så är min tjej svenska mina bröders tjejer är svenskor , å mina bröder säger samma sak GE DIG AV SÅ FORT DU KAN HAHAHAHHA

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

Ok, en av kanske 100 som läst tråden. Alltid nåt. Annars är det bara för dig och Dunderhonung att läsa Flashbacktråden. Det är så folk egentligen tycker. Här vågar de inte skriva det för att de inte är anonyma på samma sätt. Vad var det någon kallade henne? Spermahink? :rofl

Så tycker vissa här att jag är lite o-pk i mina uttalanden. Fan, jag hade ju varit Flashbacks motsvarighet till Korvgubbe om jag hade haft ett konto där.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Ok, en av kanske 100 som läst tråden. Alltid nåt. Annars är det bara för dig och Dunderhonung att läsa Flashbacktråden. Det är så folk egentligen tycker. Här vågar de inte skriva det för att de inte är anonyma på samma sätt. Vad var det någon kallade henne? Spermahink? :rofl

Så tycker vissa här att jag är lite o-pk i mina uttalanden. Fan, jag hade ju varit Flashbacks motsvarighet till Korvgubbe om jag hade haft ett konto där.

Haha såg att du skrev sist i tråden, o då vet man att man får ett leende på läpparna! DU e KUNG

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
vafan... dejta subban o var dig själv o se vad som händer. verkar ju ju iaf som att ni gillar varandra. o gillar ni varandra ska ni nog skita i vad svärföräldrar osv tycker...

själv började jag dejta en tjej 1993 vars farsa är serb. vi är fortfarande ihop och har snart 2 söner (andra var det leverans på i mars.)

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Tyska är inte min starkaste sida men visst leka ordpolis och vända disskutionen bort från det som poäng var för att bara jävlas emot är ju också ett sätt. Oavsett vad exakta orden betyder så förstår en normal funtadmänniska vad poängen är.
Relalalaxa mannen!
Ville bara påvisa att om man pratar i nattmössan så förtar det ofta eventuella
poänger man kan tänkas vilja framföra.
Om tyska inte är din starka sida, använd då något annat språk (svenska?).

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Nej, hon e polska. Väldigt micket tjänslor i oss pålackiskor! :krama:tuttar

Fy fan. polack? PROBLEM :D
pusspåre sötis

Mycket väl skrivet! själv har jag inte den förmågan att forsätta en disskution som du nu gör när vissa jävlar eldat på med det ena och det andra.

Sen är svenne eller svennebanan inte detsamma som blatte! Skulle nån kalla mig för Iranie eller perser skulle jag inte reagera men kallar de mig för blatte eller "turk" så reagerar man lite mer.

Ställ er mitt på torget och skrik, Sieg Heil.......tycker ni det är konstigt varför de flesta reagerar konstigt på det? trotts att det bara betyder "Säg hej" på tyska? Inte riktigt lika mycket har blatte används i negativa sammanhang men ordet blatte ger samma känsla i kroppen som sieg heil.

Men kom igen. Släpp sargen o blatte stoltheten!
Du strävar hela tiden bakåt i dina diskussioner....

Fast det är skillnad på svennehora/libaneshora och svenne/libanes...eller?

Nån som sagt nått annat?

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Men jag äcklas inte av att hon haft sex med flera eller gruppsex för den delen utan skulle nog tända på det och fantisera vilka grymma grejer man kan göra tillsammans.

Dagens understatement? Det är väl inget konstigt om en 25-åring haft sex med 10-15 killar, då är det ju förhoppningsvis en tjej som tänker på vem det är hon ligger med, kanske pojkvänner eller nån kk, men om hundra stycken svettiga krogballar har varit där och härjat så är det nog säkrast att inte ens vistas i samma rum om du är rädd om drulen. Dessutom är det ett tydligt tecken på mental sjukdom.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Slaskhink heter det:fakta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...