Haha såg att du skrev sist i tråden, o då vet man att man får ett leende på läpparna! DU e KUNG
Ääääsch då...
![Rodnar :rodnar :rodnar](/img/smilies/blush.gif)
Det är faktiskt tragiskt att se hur de förstör unga tjejers verklighet, hälsa och självrespekt.
Last edited:
Haha såg att du skrev sist i tråden, o då vet man att man får ett leende på läpparna! DU e KUNG
Nu va jag sist, e jag kung då?
Din signatur och ditt hojval lirar inte.....så,nu blev jag sist med.![]()
killar har komplex för sin prinskorv för att det bara är massa mastodont kukar i p-rullar, ni fattar poängen va?
Dagens understatement? Det är väl inget konstigt om en 25-åring haft sex med 10-15 killar, då är det ju förhoppningsvis en tjej som tänker på vem det är hon ligger med, kanske pojkvänner eller nån kk, men om hundra stycken svettiga krogballar har varit där och härjat så är det nog säkrast att inte ens vistas i samma rum om du är rädd om drulen. Dessutom är det ett tydligt tecken på mental sjukdom.
Ja det är det ända felet med mig![]()
Tycker du lika illa om killar som ligger runt?
Jag förstår inte riktigt heller varför många partners, per automatik, skulle leda till att man skiter i att skydda sig.
ja den e riktigt pytteminifisliten så den e inåtvänd.![]()
![]()
Säg hej till magistern!![]()
vi kvinnor har en egen vilja och även egna sexuella fantasier.
Jag är Libanes samt har 2 st systrar som är hel Libaneser ,
ge dig av så fort du kan Libanesiska tjejer är inte kloka ,säger inte andra kvinnor inte är det men jag vet hur mina systrar är.
Själv så är min tjej svenska mina bröders tjejer är svenskor , å mina bröder säger samma sak GE DIG AV SÅ FORT DU KAN HAHAHAHHA
Hej magistern
Om du frågar Lindquist så är det att tjejer vill ha sex med honom men egentligen är deras sexigaste fantasi att smaka på Almighty Juggegurka.....det vill iofs Lindquist också göra.
Den skall dock avnjutas utan gräddfil, hackad lök och Ajvar vilket annars är en höjdare.
Hahahahaha, fyfan vad bra Zajtar! Bästa inlägget hittills
You are the focking man!!!
Nja.....skulle nog säga stavning med....enda.....![]()
Och vem är du att säga att svenne inte är lika negativt laddat som blatte?
Jag har definitivt aldrig blivit kallad svenne och tagit det positivt, och jag betvivlar att min fru som blivit kallad svennehora tycker att det är så kul heller. Och ja, det är blattar som har varit vänliga nog att dela med sig av sina åsikter.
Orkar liksom inte diskutera grejer när du börjar med "vem är du"
Men efter som du skickar pm kan jag säga så här; uppvuxen i kungsängen och nästan alla mina barndomspolare är svenskar, det var även två grabbar i gänget som heter Sven och båda kallades för svenne av polarna. Om Svenne hade varit ett så dåligt ord/namn så hade de + alla andra som kallas för svenne i smeknamn tagit illa upp.
Sven är ett gammal och vanligt svenskt namn, och oftast kallas de för svenne, sven/svenne låter som ett typiskt svensk kille. Precis som ni svenskar slänger in Ahmed eller mohammed när ni berättar om en person med invandrar bakrund som ni inte kommer ihåg eller vet namnet på.
Men blatte är nåt helt annat, det är ett skällsord som man från början enbart hörde från personer med främlingsfientliga åsikter.
Men vem är jag som tycker detta?
Att kalla någon som just heter Sven för Svenne är väsentligt skilt från att bli som jag och min fru blev kallade "Svenne och respektive Svennehora" på spårvagen av en multikulturell grupp, då frugan vägrade att ge ifrån sig sin e-reader som uppenbarligen var oerhört intressant för dem. "Ehhy Svennehora, kom igen då, vi vill ju bara titta på den, kom igen då Svenne, säg åt henne" (Ingen av oss heter Sven) Tyvärr bara ett av många exempel.
Så kom inte och säg att Svenne är positivt, det är exakt samma som just blatte. Och så länge jag är Svenne för dem kommer de att utan undantag vara blattar i mitt vokabulär.
Men för att återknyta till ämnet lite i alla fall, jag dejtade och är numera gift med en utländska. Det var bara att vara sig själv, tror inte att det är svårare än så var de än kommer ifrån.
Orkar liksom inte diskutera grejer när du börjar med "vem är du"
Men efter som du skickar pm kan jag säga så här; uppvuxen i kungsängen och nästan alla mina barndomspolare är svenskar, det var även två grabbar i gänget som heter Sven och båda kallades för svenne av polarna. Om Svenne hade varit ett så dåligt ord/namn så hade de + alla andra som kallas för svenne i smeknamn tagit illa upp.
Sven är ett gammal och vanligt svenskt namn, och oftast kallas de för svenne, sven/svenne låter som ett typiskt svensk kille. Precis som ni svenskar slänger in Ahmed eller mohammed när ni berättar om en person med invandrar bakrund som ni inte kommer ihåg eller vet namnet på.
Men blatte är nåt helt annat, det är ett skällsord som man från början enbart hörde från personer med främlingsfientliga åsikter.
Men vem är jag som tycker detta?
vem fan bryr sig om erat enskilda fall? ska hela sverige gå och tycka svenne är ett skällsord bara för nån rötägg kallat dig och din fru för svenne/svennehora?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |