Dejta utländsk tjej

Status
Ej öppen för fler svar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Haha såg att du skrev sist i tråden, o då vet man att man får ett leende på läpparna! DU e KUNG

Ääääsch då... :rodnar Jag är bara en simpel man som försöker bryta snusktanternas skräckvälde. Är det inte Dunderhonung så är det nån mediakåt sexolog typ Janouch som hjärntvättar unga tjejer till att de måste "bejaka sin sexualitet" och egentligen minsann vill bli påsatta av flera killar samtidigt. Det är helt normalt och tar man inte en krogvakts balle i munnen är man snarast omogen och fruuuuktansvärt bakåtsträvande. Har man dessutom inte knullat tvåsiffrigt när man fyller fjortis då är man en jävla nucka.

Det är faktiskt tragiskt att se hur de förstör unga tjejers verklighet, hälsa och självrespekt.

Last edited:

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Dagens understatement? Det är väl inget konstigt om en 25-åring haft sex med 10-15 killar, då är det ju förhoppningsvis en tjej som tänker på vem det är hon ligger med, kanske pojkvänner eller nån kk, men om hundra stycken svettiga krogballar har varit där och härjat så är det nog säkrast att inte ens vistas i samma rum om du är rädd om drulen. Dessutom är det ett tydligt tecken på mental sjukdom.

Tycker du lika illa om killar som ligger runt?
Jag förstår inte riktigt heller varför många partners, per automatik, skulle leda till att man skiter i att skydda sig.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Tycker du lika illa om killar som ligger runt?
Jag förstår inte riktigt heller varför många partners, per automatik, skulle leda till att man skiter i att skydda sig.

Men vadå tycker illa om? Jag vill inte ha nån som knullat med hundra stycken som mamma till mina barn. Och en kille kan ju inte vara mamma, eller hur? Din fråga är ju helt ogrundad.

Jag förstår inte vad det är som upprör dig, Dunderhonung och Engström eller vad han hette. Fick ni väldigt ont i tårna? :hihi

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Säg hej till magistern! :fakta

Hej magistern :D

vi kvinnor har en egen vilja och även egna sexuella fantasier.

Om du frågar Lindquist så är det att tjejer vill ha sex med honom men egentligen är deras sexigaste fantasi att smaka på Almighty Juggegurka.....det vill iofs Lindquist också göra.
Den skall dock avnjutas utan gräddfil, hackad lök och Ajvar vilket annars är en höjdare.

Jag är Libanes samt har 2 st systrar som är hel Libaneser ,
ge dig av så fort du kan Libanesiska tjejer är inte kloka ,säger inte andra kvinnor inte är det men jag vet hur mina systrar är.
Själv så är min tjej svenska mina bröders tjejer är svenskor , å mina bröder säger samma sak GE DIG AV SÅ FORT DU KAN HAHAHAHHA

Hahahahaha, fyfan vad bra Zajtar! Bästa inlägget hittills :yoparty
You are the focking man!!!

Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Hej magistern :D

Om du frågar Lindquist så är det att tjejer vill ha sex med honom men egentligen är deras sexigaste fantasi att smaka på Almighty Juggegurka.....det vill iofs Lindquist också göra.
Den skall dock avnjutas utan gräddfil, hackad lök och Ajvar vilket annars är en höjdare.

Hahahahaha, fyfan vad bra Zajtar! Bästa inlägget hittills :yoparty
You are the focking man!!!

Men det stämmer väl dom är ju fan inte kloka :D

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Ang flashback tråden ...
Killen är bara så avis att han inte fått vara den som hade 100+ brudar, gruppisen osv. För så skulle det ju bara ha varit coolt eller?

Ang att vara med den tjejen ... så länge alla provsvar inte visar på nått elakt orka bry sig??

till TS: Kör ditt eget race o ignorera nötter på internetforum ;)
Fast det är klart... tip om hur man ska handha kulturskillnader så man inte går på de värsta nitarna själv kan ju vara en ide.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
En nyckel som kan öppna ett lås är en bra nyckel. En nyckel som kan öppna flera lås är en grym nyckel (masterkey). Ett lås som går att öppna med en nyckel är ett bra lås, men ett lås som går att öppna med alla nycklar är ett skitlås!

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Och vem är du att säga att svenne inte är lika negativt laddat som blatte?
Jag har definitivt aldrig blivit kallad svenne och tagit det positivt, och jag betvivlar att min fru som blivit kallad svennehora tycker att det är så kul heller. Och ja, det är blattar som har varit vänliga nog att dela med sig av sina åsikter.

Orkar liksom inte diskutera grejer när du börjar med "vem är du"

Men efter som du skickar pm kan jag säga så här; uppvuxen i kungsängen och nästan alla mina barndomspolare är svenskar, det var även två grabbar i gänget som heter Sven och båda kallades för svenne av polarna. Om Svenne hade varit ett så dåligt ord/namn så hade de + alla andra som kallas för svenne i smeknamn tagit illa upp.
Sven är ett gammal och vanligt svenskt namn, och oftast kallas de för svenne, sven/svenne låter som ett typiskt svensk kille. Precis som ni svenskar slänger in Ahmed eller mohammed när ni berättar om en person med invandrar bakrund som ni inte kommer ihåg eller vet namnet på.

Men blatte är nåt helt annat, det är ett skällsord som man från början enbart hörde från personer med främlingsfientliga åsikter.

Men vem är jag som tycker detta?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Blatte är benämningen på en korsning mellan neger och människa.
Allt enligt Nordisk familjebok.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06

Men efter som du skickar pm kan jag säga så här; uppvuxen i kungsängen och nästan alla mina barndomspolare är svenskar, det var även två grabbar i gänget som heter Sven och båda kallades för svenne av polarna. Om Svenne hade varit ett så dåligt ord/namn så hade de + alla andra som kallas för svenne i smeknamn tagit illa upp.
Sven är ett gammal och vanligt svenskt namn, och oftast kallas de för svenne, sven/svenne låter som ett typiskt svensk kille. Precis som ni svenskar slänger in Ahmed eller mohammed när ni berättar om en person med invandrar bakrund som ni inte kommer ihåg eller vet namnet på.

Men blatte är nåt helt annat, det är ett skällsord som man från början enbart hörde från personer med främlingsfientliga åsikter.

Att kalla någon som just heter Sven för Svenne är väsentligt skilt från att bli som jag och min fru blev kallade "Svenne och respektive Svennehora" på spårvagen av en multikulturell grupp, då frugan vägrade att ge ifrån sig sin e-reader som uppenbarligen var oerhört intressant för dem. "Ehhy Svennehora, kom igen då, vi vill ju bara titta på den, kom igen då Svenne, säg åt henne" (Ingen av oss heter Sven) Tyvärr bara ett av många exempel.

Så kom inte och säg att Svenne är positivt, det är exakt samma som just blatte. Och så länge jag är Svenne för dem kommer de att utan undantag vara blattar i mitt vokabulär.

Men för att återknyta till ämnet lite i alla fall, jag dejtade och är numera gift med en utländska. Det var bara att vara sig själv, tror inte att det är svårare än så var de än kommer ifrån.

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Att kalla någon som just heter Sven för Svenne är väsentligt skilt från att bli som jag och min fru blev kallade "Svenne och respektive Svennehora" på spårvagen av en multikulturell grupp, då frugan vägrade att ge ifrån sig sin e-reader som uppenbarligen var oerhört intressant för dem. "Ehhy Svennehora, kom igen då, vi vill ju bara titta på den, kom igen då Svenne, säg åt henne" (Ingen av oss heter Sven) Tyvärr bara ett av många exempel.

Så kom inte och säg att Svenne är positivt, det är exakt samma som just blatte. Och så länge jag är Svenne för dem kommer de att utan undantag vara blattar i mitt vokabulär.

Men för att återknyta till ämnet lite i alla fall, jag dejtade och är numera gift med en utländska. Det var bara att vara sig själv, tror inte att det är svårare än så var de än kommer ifrån.

vem fan bryr sig om erat enskilda fall? ska hela sverige gå och tycka svenne är ett skällsord bara för nån rötägg kallat dig och din fru för svenne/svennehora?

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Vilken skojare du e i dina diskussioner. De enda du gör är att förstöra för invandrare. Ungefär på samma sätt som sverigedemokraterna skickar fram bondetomtar i media för att representera dom. Slår i underläge.... Släpp sargen o stoltheten o vänd ryggen till.

vem fan bryr sig om erat enskilda fall? ska hela sverige gå och tycka svenne är ett skällsord bara för nån rötägg kallat dig och din fru för svenne/svennehora?

HAHAHAHHAHAHA Ska hela Sverige tycke blatte e ett skällsord för du blev kallad de som barn :rofl

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...