Dejta utländsk tjej

Status
Ej öppen för fler svar.

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Fast det är skillnad på svennehora/libaneshora och svenne/libanes...eller?
Du missar skillnaden, "svenne" är ett tillmäle, oftast använt nedsättande.

Googlade lite efter något tillmäle som var specifikt för libaneser, hittade dock inget av värde som kunde användas för att demonstrera poängen.

Men välj ett av dom vanliga som upprör dig så fattar du nog.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Var faan har du lärt dig tyska?:va

Heil = "var hälsad" (äldre svenska: hell)
sieg = "seger"

Säg hej till magistern! :fakta

nu blev ngn missförstådd så nu måste du få stryk bara för det:D

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Ja denna tråden kommer ju inte blir bättre, får väl bidra med lite OT med ett tips om en kul liten tråd från Flashback: https://www.flashback.org/t751031

Ja, stackars jävel.
Jag tycker allvarligt synd om han till att vara ett sådant inskränkt arsele och känna sig hotad av hennes förflutna.

Den enda som är tragisk här är killen i fråga, och om någon nu förtjänar att bli dumpad så är det han med tanke på hans nedlåtande reaktion och det faktum att han talar om sin egna flickvän i termer om "billigt luder". Vilken tjej här hade seriöst inte dumpat en sådan kille?
Man kallar inte sin flickvän man älskar för "billigt luder" bakom hennes rygg, det är om något ett vidrigt beteende.

Hans flickvän älskar honom, han älskar henne, varför kan han inte fokusera och glädjas åt det som är aktuellt istället för att gräva i hennes historia. Det tjänar inget till, det är nuet som räknas.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ja, stackars jävel.
Jag tycker allvarligt synd om han till att vara ett sådant inskränkt arsele och känna sig hotad av hennes förflutna.

Den enda som är tragisk här är killen i fråga, och om någon nu förtjänar att bli dumpad så är det han med tanke på hans nedlåtande reaktion och det faktum att han talar om sin egna flickvän i termer om "billigt luder". Vilken tjej här hade seriöst inte dumpat en sådan kille?
Man kallar inte sin flickvän man älskar för "billigt luder" bakom hennes rygg, det är om något ett vidrigt beteende.

Hans flickvän älskar honom, han älskar henne, varför kan han inte fokusera och glädjas åt det som är aktuellt istället för att gräva i hennes historia. Det tjänar inget till, det är nuet som räknas.

Döm inte han, samhället har format hans åsikter.

Hade jag vetat nåt sådant om en tjej hade jag också dragit bak öronen. Hade haft svårt att lita på henne då det verkar som hon går med på vad som helst med vem/vilka som helst. Och inget jag vill ödsla min dyrbara tid samt energi då jag kan lägga det på nån med rent "mjöl" i påsen. Men jag äcklas inte av att hon haft sex med flera eller gruppsex för den delen utan skulle nog tända på det och fantisera vilka grymma grejer man kan göra tillsammans. Kluven men ingen jag vill inleda ett liv med.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Döm inte han, samhället har format hans åsikter.
Löjlig ursäkt.

Hade jag vetat nåt sådant om en tjej hade jag också dragit bak öronen. Hade haft svårt att lita på henne då det verkar som hon går med på vad som helst med vem/vilka som helst. Och inget jag vill ödsla min dyrbara tid samt energi då jag kan lägga det på nån med rent "mjöl" i påsen....

Seriöst? Nu skämtar du väl ändå..?!
Komiskt du skriver att du skulle ha haft svårt att lita på henne, för vad har "att lita" på ens med saken att göra?
Att hon är ä-r-l-i-g om något sådant här (som vissa anser vara kontroversiellt) trode om något tyda på att man just precis kan lita på henne, då hon är ärlig med sitt förflutna.

Sen får din formulering "..verkar som om hon går med på vad som helst med vem/vilka som helst" mej att spy upp lite i munnen.
Vad menar du egentligen med formuleringen "går med på vad som helst"?? :confused:

Nu ska jag berätta något hemligt för dej som kanske både är chockerande och även något helt obekant inför dina öron, nämligen;
vi kvinnor har en egen vilja och även egna sexuella fantasier.
-Ramlade du nu av stolen av dessa fakta?!?!! :skrämd :nicka
Så om den här tjejen har haft ett exprimentellt, frigjort och passionerat sexliv och utövat vissa saker så är det kanske just pga att hon också velat och njutit av det. :krama

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Löjlig ursäkt.

Seriöst? Nu skämtar du väl ändå..?!
Komiskt du skriver att du skulle ha haft svårt att lita på henne, för vad har "att lita" på ens med saken att göra?
Att hon är ä-r-l-i-g om något sådant här (som vissa anser vara kontroversiellt) trode om något tyda på att man just precis kan lita på henne, då hon är ärlig med sitt förflutna.

Sen får din formulering "..verkar som om hon går med på vad som helst med vem/vilka som helst" mej att spy upp lite i munnen.
Vad menar du egentligen med formuleringen "går med på vad som helst"?? :confused:

Nu ska jag berätta något hemligt för dej som kanske både är chockerande och även något helt obekant inför dina öron, nämligen;
vi kvinnor har en egen vilja och även egna sexuella fantasier.
-Ramlade du nu av stolen av dessa fakta?!?!! :skrämd :nicka
Så om den här tjejen har haft ett exprimentellt, frigjort och passionerat sexliv och utövat vissa saker så är det kanske just pga att hon också velat och njutit av det. :krama

Ja, HON har njutit av det, vad har han för nöje av det? :va

Dom 100 andra killarna har nog även dom njutit..

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Hahahahaha! Stackars jävel. :rofl Vilka här hade seriöst inte dumpat henne? :zpy

Jag, en av dom få honorna som vågat testa något.

Men i den sorgliga verkligheten har hon troligtvis någon form av bakomliggande problem som visat sig på detta viset, tyvärr är fruntimmer rätt tråkiga i "normaltillstånd".

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ok, vänta lite nu. Är det inte så att många unga påverkas av vad som visas utåt i dagens samhälle? DVS många småflickor bantar sig till döds för att det är snyggt att se ut som ett benrangel, killar har komplex för sin prinskorv för att det bara är massa mastodont kukar i p-rullar, ni fattar poängen va?

Det är väl MÄN som startat porrindustrin? Rätta mig gärna om jag har fel. Väldigt många tittar på p-rullar och tror att det är så det går till, speciellt lättpåverkade yngre människor. Många unga pojkar tycker inte ens det är snyggt längre med ett par naturliga tuttar eller kroppar för den delen utan allt ska se ut som på p-rullarna. Många yngre killar har komplex för sina snoppar för att det bara är enorma kukar i filmerna. O många yngre killar tycker allt som sker i en p-rulle är helt normalt, spelar ingen roll hur vrickad den än är. Samma sak gäller för små tjejerna, de som inte vet bättre och som är uppvuxna med fritt internet mm tror att det som sker i p-rullarna är normal, att det är så det går till. Spelar ingen roll om det är "vanligt sex" eller om det handlar om gruppsex mm mm.

Menar inte att det är en ursäkt men det är yttre omständigheter som har stor påverkan på yngre människor och ju mer öppet det är med sex desto mer experimenterar människor. Sunt förnuft och uppfostran spelar stor roll också men alla har varit unga och vissa är mer nyfikna än andra. Vem har rätt att döma någon annan? Så länge det inte skadar DIG har det väl ingen betydelse?

Sen är det riktig jävla dubbelmoral att sitta o skriva här om vissa saker och sen göra något helt annat. ;) Alla har olika syn på vad oskyldigt är. :tummenupp

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ok, vänta lite nu. Är det inte så att många unga påverkas av vad som visas utåt i dagens samhälle? DVS många småflickor bantar sig till döds för att det är snyggt att se ut som ett benrangel, killar har komplex för sin prinskorv för att det bara är massa mastodont kukar i p-rullar, ni fattar poängen va?

Det är väl MÄN som startat porrindustrin? Rätta mig gärna om jag har fel. Väldigt många tittar på p-rullar och tror att det är så det går till, speciellt lättpåverkade yngre människor. Många unga pojkar tycker inte ens det är snyggt längre med ett par naturliga tuttar eller kroppar för den delen utan allt ska se ut som på p-rullarna. Många yngre killar har komplex för sina snoppar för att det bara är enorma kukar i filmerna. O många yngre killar tycker allt som sker i en p-rulle är helt normalt, spelar ingen roll hur vrickad den än är. Samma sak gäller för små tjejerna, de som inte vet bättre och som är uppvuxna med fritt internet mm tror att det som sker i p-rullarna är normal, att det är så det går till. Spelar ingen roll om det är "vanligt sex" eller om det handlar om gruppsex mm mm.

Menar inte att det är en ursäkt men det är yttre omständigheter som har stor påverkan på yngre människor och ju mer öppet det är med sex desto mer experimenterar människor. Sunt förnuft och uppfostran spelar stor roll också men alla har varit unga och vissa är mer nyfikna än andra. Vem har rätt att döma någon annan? Så länge det inte skadar DIG har det väl ingen betydelse?

Sen är det riktig jävla dubbelmoral att sitta o skriva här om vissa saker och sen göra något helt annat. ;) Alla har olika syn på vad oskyldigt är. :tummenupp

Köp några tant-tidningar och jämför med "normala" grabbtidningar så ser du nog en del av problemet i dom oxå, tyvärr.

Men med åldern förstår man att drularna i p-rullar är av tekniska skäl.:D

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Ok, vänta lite nu. Är det inte så att många unga påverkas av vad som visas utåt i dagens samhälle? ..
.. MÄN som startat porrindustrin? Rätta mig gärna om jag har fel. .

Porren har funnits tillgänglig i minst 40år.

Såg något historieprogram där de visade porslinsporr från 1700talet med analsex, romarriket var mer sexskadat än dagens samhälle.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Ja vilken jävla BRUD han fått tag i. Över 100 pers redan på meritlistan.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Då borde hon väl kunna sin sak nu och han kanske ska vara glad för det?

Varför reggar man sig på flashback?

100 är väl ingen siffra? Orka bry sig om vad ens brud gjort tidigare. Viktiga är väl att hon är soft. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Köp några tant-tidningar och jämför med "normala" grabbtidningar så ser du nog en del av problemet i dom oxå, tyvärr.

Men med åldern förstår man att drularna i p-rullar är av tekniska skäl.:D

ja precis, orka inte dra hundra paralleller. :D men INNAN många kommer fram till den åldern så är det många år mellan med experiment och upplevelser. det gäller både killar och tjejer, dock har alla olika spärrar och moral så det kan skilja sig brett. men fortfarande har ingen annan rätt att döma någon annan för deras val och livsstil.

Porren har funnits tillgänglig i minst 40år.

Såg något historieprogram där de visade porslinsporr från 1700talet med analsex, romarriket var mer sexskadat än dagens samhälle.

Så klart, men den är mycket mer tillgänglig idag tack vare internet plus att man pratar mycket mer öppet om sex idag än vad man gjorde förr i tiden.

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Så klart, men den är mycket mer tillgänglig idag tack vare internet plus att man pratar mycket mer öppet om sex idag än vad man gjorde förr i tiden.

Det är det som är felet, det tittas och pratas förmycket och är för lite Action...

Tacka vet jag 70talet då man gick på fest om man ville titta på när andra knullade. :yoparty

(nej, jag är inte så gammal)

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Det är det som är felet, det tittas och pratas förmycket och är för lite Action...

Tacka vet jag 70talet då man gick på fest om man ville titta på när andra knullade. :yoparty

(nej, jag är inte så gammal)

hahhaha nä d e dina päron som berätta va? :D :krama

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS