Älskade Sporthoj, alla försök till att överdriva allt som går tas. Jag borde lärt mig att veta att alla är perfekta här och att man inte kan förvänta sig att folk ska ta vissa saker med en nypa salt.
En "gen" som gör att vi bryr oss mer om vår familj än andra kanske var lite fel skrivet, det jag ville belysa var just att vi bryr oss och tar hand om familj och vänner. Att jag skulle nita allt och alla som sårar min syster t.ex antog jag oxå att man skulle haja var lite bildligt talat men icke...hänvisar till ovanstående första stycke där varför ni tolkar det som ni vill. Skrev jag nånstans att det kvittar vad tjejen ifråga har gjort? Det var skrivet med utgångsläget att någon betett sig illa mot nyss nämnda tjej.
Jag har inga genfel, behöver inga kramar och definitivt inte mer utbildning eller självkänsla för att kunna fungera. Jag behöver inte heller sluta lyssna på min familj för jag värderar ändå allt efter egen ståndpunkt och handlar utefter det JAG tycker är lämpligt. Jag är mer "Svensk" än många Svenskar och behöver inte någon hobbypsykolog som säger att jag inte är en fungerande människa.
Nåja, jag skriver som jag gör och om ni väljer att tolka det som ni vill för att kunna skriv smarta kommentarer om hur dum i huvet jag är och om hur fel jag har...so be it. Sorry TS om detta ballade ur, jag får väl ta på mig ansvaret eftersom jag borde vetat bättre än att överhuvudtaget börja motargumentera på ett forum där tonläge, kroppspråk mm inte syns för att kunna läsa av vad en människa kanske menar.
Så, varsågod och fortsätt komma med smarta inlägg på min bekostnad...det är ju ändå det detta forumet är bäst på emellanåt