Dejta utländsk tjej

Status
Ej öppen för fler svar.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Resultat? 24 år efter 20 ser hon ut så här:
lenaph2004album_65597950.jpg

Tyvärr syns inte kroginredningen, slappheten
och hesheten så bra på bild, men den bör ju
enligt senast rapporterade rön finnas där.

Helt OT, men jag såg henne i Stockholm inte allt för längesen. Men jag kan då garantera att photoshop inte fungerar live så att säga. Kroginredningen och slappheten syntes ganska bra faktiskt, hesheten kan jag inte uttala mig om.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Helt OT, men jag såg henne i Stockholm inte allt för längesen. Men jag kan då garantera att photoshop inte fungerar live så att säga. Kroginredningen och slappheten syntes ganska bra faktiskt, hesheten kan jag inte uttala mig om.

Hon har även den intelligenta blicken. :D

Klassiskt fall av Hora/Madonna-komplexet. Ett psykoanalytiskt begrepp som syftar på att vissa män har svårt att se kvinnor som sammansatta individer när det gäller deras sexualitet. Idén föreslogs först av Sigmund Freud. Freud fann att vissa män hade svårt att se en och samma kvinna som mål för både romantiska och sexuella begär. Kvinnor delades upp i en falsk dikotomi: älskad eller älskarinna.

Ps. Dunderhonung är kung (eller ska man säga drottning)Ds.

Ja, han hade många teorier den mannen. :tummenupp

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Tramsa inte Dani, alla behöver fler kramar och mer självkänsla :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det viktiga är väl ändå att båda parter håller sig till varandra, sen vad var och en gjort innan i sitt liv har väl ändå inte den nuvarande partner att göra med? När man går in i ett förhållande så är väl meningen att man ska skapa en framtid med personen, inte ett förflutet?!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Älskade Sporthoj, alla försök till att överdriva allt som går tas. Jag borde lärt mig att veta att alla är perfekta här och att man inte kan förvänta sig att folk ska ta vissa saker med en nypa salt.

En "gen" som gör att vi bryr oss mer om vår familj än andra kanske var lite fel skrivet, det jag ville belysa var just att vi bryr oss och tar hand om familj och vänner. Att jag skulle nita allt och alla som sårar min syster t.ex antog jag oxå att man skulle haja var lite bildligt talat men icke...hänvisar till ovanstående första stycke där varför ni tolkar det som ni vill. Skrev jag nånstans att det kvittar vad tjejen ifråga har gjort? Det var skrivet med utgångsläget att någon betett sig illa mot nyss nämnda tjej.

Jag har inga genfel, behöver inga kramar och definitivt inte mer utbildning eller självkänsla för att kunna fungera. Jag behöver inte heller sluta lyssna på min familj för jag värderar ändå allt efter egen ståndpunkt och handlar utefter det JAG tycker är lämpligt. Jag är mer "Svensk" än många Svenskar och behöver inte någon hobbypsykolog som säger att jag inte är en fungerande människa.

Nåja, jag skriver som jag gör och om ni väljer att tolka det som ni vill för att kunna skriv smarta kommentarer om hur dum i huvet jag är och om hur fel jag har...so be it. Sorry TS om detta ballade ur, jag får väl ta på mig ansvaret eftersom jag borde vetat bättre än att överhuvudtaget börja motargumentera på ett forum där tonläge, kroppspråk mm inte syns för att kunna läsa av vad en människa kanske menar.

Så, varsågod och fortsätt komma med smarta inlägg på min bekostnad...det är ju ändå det detta forumet är bäst på emellanåt :)

Mycket väl skrivet! själv har jag inte den förmågan att forsätta en disskution som du nu gör när vissa jävlar eldat på med det ena och det andra.

Sen är svenne eller svennebanan inte detsamma som blatte! Skulle nån kalla mig för Iranie eller perser skulle jag inte reagera men kallar de mig för blatte eller "turk" så reagerar man lite mer.

Ställ er mitt på torget och skrik, Sieg Heil.......tycker ni det är konstigt varför de flesta reagerar konstigt på det? trotts att det bara betyder "Säg hej" på tyska? Inte riktigt lika mycket har blatte används i negativa sammanhang men ordet blatte ger samma känsla i kroppen som sieg heil.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mycket väl skrivet! själv har jag inte den förmågan att forsätta en disskution som du nu gör när vissa jävlar eldat på med det ena och det andra.

Sen är svenne eller svennebanan inte detsamma som blatte! Skulle nån kalla mig för Iranie eller perser skulle jag inte reagera men kallar de mig för blatte eller "turk" så reagerar man lite mer.

Ställ er mitt på torget och skrik, Sieg Heil.......tycker ni det är konstigt varför de flesta reagerar konstigt på det? trotts att det bara betyder "Säg hej" på tyska? Inte riktigt lika mycket har blatte används i negativa sammanhang men ordet blatte ger samma känsla i kroppen som sieg heil.

De som basunerar ut blatte till höger och vänster ska prylas alltså?

Thermal

Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06

Och vem är du att säga att svenne inte är lika negativt laddat som blatte?
Jag har definitivt aldrig blivit kallad svenne och tagit det positivt, och jag betvivlar att min fru som blivit kallad svennehora tycker att det är så kul heller. Och ja, det är blattar som har varit vänliga nog att dela med sig av sina åsikter.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Och vem är du att säga att svenne inte är lika negativt laddat som blatte?
Jag har definitivt aldrig blivit kallad svenne och tagit det positivt, och jag betvivlar att min fru som blivit kallad svennehora tycker att det är så kul heller. Och ja, det är blattar som har varit vänliga nog att dela med sig av sina åsikter.

Fast vad spelar det för roll när en infantil nolla kallar en för nånting?

Lite skrattretande mest va? Eller du ville pryla dem? :Bugar

Thermal

Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Fast det är skillnad på svennehora/libaneshora och svenne/libanes...eller?

Svenne=blatte, vad är det för fel på svensk/libanes?

Fast vad spelar det för roll när en infantil nolla kallar en för nånting?

Lite skrattretande mest va? Eller du ville pryla dem? :Bugar

Då det helt klart var infantila nollor insåg jag det orimliga i att föra någon form av diskussion med dem, särskilt som de helt klart hade skolkat från SFI och därmed inte kunde föra en normal konversation. Dessutom saknar jag den genen att jag måste göra kaos med folk. Libanesgenen alltså.

Last edited:

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
..Ställ er mitt på torget och skrik, Sieg Heil.......tycker ni det är konstigt varför de flesta reagerar konstigt på det? trotts att det bara betyder "Säg hej" på tyska? ...

Var faan har du lärt dig tyska?:va

Heil = "var hälsad" (äldre svenska: hell)
sieg = "seger"

Säg hej till magistern! :fakta

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Var faan har du lärt dig tyska?:va

Heil = "var hälsad" (äldre svenska: hell)
sieg = "seger"

Säg hej till magistern! :fakta

Tyska är inte min starkaste sida men visst leka ordpolis och vända disskutionen bort från det som poäng var för att bara jävlas emot är ju också ett sätt. Oavsett vad exakta orden betyder så förstår en normal funtadmänniska vad poängen är.

Last edited:

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Hoj
CBF600SA
Ja denna tråden kommer ju inte blir bättre, får väl bidra med lite OT med ett tips om en kul liten tråd från Flashback: https://www.flashback.org/t751031

Jag har träffat en underbar tjej och vi har varit tillsammans i ungefär 10 månader nu.
Vårt förhållande funkar bra och vårat sexliv likaså. Vi älskar varandra och kommer bra överrens och allt är frid och fröjd...
MEN...
Med tiden (några månader sedan) har det kommit fram att hon innan har haft ett väldigt livligt sexliv.
detta inkluderar bl.a. att hon legat med närmare 100 olika killar och varit med om en antal trekanter, dubbelmackor mm, och ibland med fler deltagare, fast hon som ensam tjej.
Ett billigt luder med andra ord.
Hade jag vetat detta innan hade jag ALDRIG blivit kär i henne, men nu är det kört, riktigt kört!
Givetvis så är det oxå så att några av de på hennes "meritlista" förekommer i den yttre bekantskapskretsen med, vilket gör det hela ännu värre.

Jag har så fruktansvärt svårt att acceptera detta men jag älskar verkligen den här tjejen och vi har så roligt ihop och allting. Men sedan jag fick reda på allt detta känns hon för mig "förstörd" och vanhelgad, inte alls som en fin tjej längre... Och det som plågar mig mest är gruppsexet, att flera killar svinat loss på henne samtidigt.
Det blir inte bättre av att jag inte vet någon tjej som haft fler partners heller, alltså är min egen flickvän den billigaste jag vet.
Det blir extra svårt eftersom jag inte kan prata med mina vänner om det här då jag absolut inte vill att någon ska få reda på vilket billigt luder hon har varit för då skulle jag verkligen skämmas.

Det går inte en dag utan att dessa tankarna plågar mig och jag funderar ofta över om jag skall dumpa henne, fast jag älskar henne, annars kanske tankarna kommer fortsätta plåga mig resten av livet?
Så fort jag ser en film eller dylikt eller hör någon pratar om hur slampig någon är kan jag inte låta bli att tänka på min flickvän. Jag hatar det och mår jättedåligt över det...

Någon som har några råd om hur jag skall komma över det här eller har varit med om någon liknande? Jag vill ju vara fortsätta vara med henne, men det känns så svårt...

Känns lite taskigt men garvar varje gång jag läser det... :rofl

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Känns lite taskigt men garvar varje gång jag läser det... :rofl

Ja vilken jävla BRUD han fått tag i. Över 100 pers redan på meritlistan.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Då borde hon väl kunna sin sak nu och han kanske ska vara glad för det?

Varför reggar man sig på flashback?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...