Dejta utländsk tjej

Status
Ej öppen för fler svar.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Är ett ons en relation? OBS med dubbla tråkkådisar (XXL eller kanske 3XL)

Stämmer inte riktigt ändå. Du tar upp ett overkligt scenario men om du tänker så fast inte lika extremt så är du ändå nåt på spåren. Kolla statistiken. Kommer inte ihåg siffrorna i huvudet men män har haft fler partners än kvinnor i genomsnitt.

Jag tror fortfarande att killar spär på lite medan cheyer tar till i underkant även i anonyma undersökningar. Visst kan det finnas en marginell skillnad med vad spelar det för roll om en tjej nuppat 20 eller 40 killar? Finns det någon magisk siffra vilken dIrEcKt leder till epitetet slyna om den överskrides?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Jag tror fortfarande att killar spär på lite medan cheyer tar till i underkant även i anonyma undersökningar. Visst kan det finnas en marginell skillnad med vad spelar det för roll om en tjej nuppat 20 eller 40 killar? Finns det någon magisk siffra vilken dIrEcKt leder till epitetet slyna om den överskrides?

Det är möjligt att det är lite så att det överdrivs, fast jag förstår inte riktigt varöfr man skulle göra det i en anonym unders. Betänk också att det är rätt mycket lättare även för en ugly tjej att få knulla en average snubbe.

Hur som, de kom ju fram till i den underbara flashbacktråden att en brud som var 20år(?) och hade knullat med över 100st var en sk spermahink. Så låt oss säga den gränsen då så får du en siffra att känna lite på.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Alla som bajsat mer är 40 gånger är skithål och äckelpäckliga as som
rättrådiga obajsande medborgare får och skall bespotta och håna.

Detta gäller alla! :mattias

End of story, case closed och vem fan tog
sista dasspappret utan att hämta ny rulle!

:6surkart

:arsele

:hej

/e

edit=> sorry, knullat skulle det ju stå! Ja ja, skit samma. :rolleyes:

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Alla som bajsat mer är 40 gånger är skithål och äckelpäckliga as som
rättrådiga obajsande medborgar får och skall bespotta och håna.

Detta gäller alla! :mattias

End of story, case closed och vem fan tog
sista dasspappret utan att hämta ny rulle!

:6surkart

:arsele

:hej

/e

edit=> sorry, knullat skulle det ju stå! Ja ja, skit samma. :rolleyes:

Haha, välkommen tillbaks till diskussionen! Får man klamydia i svalget och kondylomblåsor av att bajsa? :confused:

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Du missuppfattar. Jag gillar slynor och är inte alls pryd eller nåt men jag anser att det är onaturligt och tycker faktiskt det verkar rätt ofräscht att ha en seriös relation med en.

Gör de? De brukar kalla kvinnor smutsiga och dumma och vägra låta dem gå i skolan. Jag har faktiskt aldrig hört det du skriver men det finns säkert nåt att googla upp. Men kul att se att du också är kulturrasist.

Då är vi ganska överens då. Att du tycker det är ofräscht kan jag köpa eftersom alla har vi olka moral, men det är inte onaturligt

slangklämman

Medlem
Gick med
4 May 2011
Hoj
yamaha mt-07 -17
bosugkuk jag skulle också tycka det va äckligt att va tillsammans med en tjej som knullat med 100 snubbar, exakt lika äckligt som en tjej lär tycka om en kille som gjort det. dock tycker jag verkligen inte en tjej som blir attraherad och kåt på en kille på första daten gör fel om det slutar med sex. hon behöver inte va en krogvaktsballekuksugerska för det

Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Moralen har att göra med att du tycker att en kvinna som haft lika mycket sex som en man är ofräsch.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
bosugkuk jag skulle också tycka det va äckligt att va tillsammans med en tjej som knullat med 100 snubbar, exakt lika äckligt som en tjej lär tycka om en kille som gjort det. dock tycker jag verkligen inte en tjej som blir attraherad och kåt på en kille på första daten gör fel om det slutar med sex. hon behöver inte va en krogvaktsballekuksugerska för det, tycker du verkar va lite av en just sådan slyna däremot.

Kille med nicket slangklämman, vågat.:rofl

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Moralen har att göra med att du tycker att en kvinna som haft lika mycket sex som en man är ofräsch.

Lika mycket som en kille? Jag tycker sex med hundra killar känns ofräscht hos en tjej. Tror du jag hade tyckt att det hade varit fräscht att som tjej knulla med en kille som dundrat på 100 brudar eller? Då tror du fel.

Helt ärligt så tror jag du blandar ihop allt litegrann.

slangklämman

Medlem
Gick med
4 May 2011
Hoj
yamaha mt-07 -17
nu trilla poletten ner. haha rätt kul idetta sammanhang hahaha. mitt nick har jag fått i min dragracing karriär då allt var monterat med slangklämmor ( bränsle etc) ist för pressade kopplingar på min första bil jag byggde. men som sagt i en diskution som denna va det ju rätt kul garvar

Leni lens

Ny medlem
Gick med
18 May 2013
Hoj
Suzuki SV650s
Var dig själv och prata svenska, om hon ville ha en arabisk-språkig man så skulle hon antagligen inte dejta dig:)
charma henne med din egen "don juan" inombords så blir det nog bra, sluta impa det kommer hon se rakt igenom ändå, kvinnor vet.. ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Stefan, övertygad om vadå?
Hur skulle du charma någon?
Dazzle me please

Jag är inte övertygad om att hon ser rätt igenom honom om han försöker impa på henne med något falskt.

Nu säger jag inte att du inte skulle göra det, vad vet jag? Men kvinnor som faller för allt möjligt b/s finns det gott om. Oberoende nationalitet/kultur/samhällsstatus. Man upphör aldrig att förvånas vad vissa lyckas med.

Notera att detta inte gäller alla, bara förvånansvärt många.

Själv brukar jag köra med raka kort ist, men å andra sidan är jag ändlöst singel också, så jag är nog ingen bra referenspunkt. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom