Simp skrev:
vad du än gör. Säg inte att du ska:
Tejpa faste henne naken vid en lyktstolpe med en lapp som det står
"knulla mig" på fast tejpad på kroppen
Ah men, ska ni alldrig glömma?
Jo visst, man måste bara våga det är allt
.
Har ett fin fint knepp för att stöta på tjejer, lyckas 19/20 gånger kan man säga. Hur? Tänker inte berätta men kan säga vart det finns en riktigt bra beskrivning som påminner om hur jag gör
.
Hade lite tråkigt i sommras och var tvungen att köpa en tidning att läsa på planet, närmare bestämt FHM UK edition July 2004.
I den finns det en guid för att ragga tjejjer som är slående lik min, ta bara bort det där att man ska be ens kompisar poängsätta en, sånt skit sysslar inte jag med.
Går det dåligt med tjej #1 så går man vidare till tjej #2 och då funkar det
.
Nä men första dejten, fika är bra.
Åk in till Sthlm och träffas där, gå runnt, snacka lite med varandra, ta en fika
, vill hon nu gå i aptråkiga affärer, låt henne göra det och gå med henne, låt henne inte fatta att du verkligen hatar det och bara vill dö, men var inte för "på" för gudsskull, för då kommer hon tro att du är gay eller något. En annan sak som kan vara bra, vill hon att ni åker hem till någon, avläs situationen om du kan (iof rätt onödigt så skit i det) säg helt enkelt nej och hitta på något, du måste hålla henne på håret, även tjejer gillar att jaga, vill hon ha dig så kommer hon vilja ha dig lite mer
Lycka till