Dejting på SH

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja jag har legat med jta74 MÅNGA ggr ja jösses.........

Goffen+jta74=ofta antar jag att det blir då...
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Tjena SixPack ! Käringen pratade om dig häromdagen hon sa att "sixpacks va inte så lång men smal !" =)
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jag låg med nån på sporthojsfesten utanför Örebro för ett par år sen men kommer inte ihåg vem. :tuttar:rolleyes:
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Jag låg med nån på sporthojsfesten utanför Örebro för ett par år sen men kommer inte ihåg vem. :tuttar:rolleyes:

Det kan ha varit med mig.

Är du ungefär 185 cm lång, tatuerad på höger skinka, pratar med tysk brytning och kallar dig Dietrich? I sådana fall var det inte jag.
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Mmm...läser gärna din text måååånga gånger om!!:kär

Du får du så gärna göra! :krama

Hur var det, skulle det komma upp en poll där man kan rösta på vem som ska ligga med vem? :confused:

Alla skall ligga med alla!
Utom du,
som är en gnu!

Det vore jättespännande med en lista på vilka som redan legat med varann. Den listan skulle nog döda dejtinglusten på sporthoj permanent.

Vore inte det lite att förstöra stämningen!? :va

Det tror jag med, men det man inte vet har man inte ont av :D

Förrän efteråt när det svider, kliar och bränner.

Tjena SixPack ! Käringen pratade om dig häromdagen hon sa att "sixpacks va inte så lång men smal !" =)
Coolt, din ser enligt samma källa ut som en champinjon. Vi kanske skulle köra trekant någon dag?

Nästan lite väl personligt här. Kan ni inte sköta detta via PM!? Mattias kan bli avundsjuk.

Jag låg med nån på sporthojsfesten utanför Örebro för ett par år sen men kommer inte ihåg vem. :tuttar:rolleyes:

Med stor sannolikhet kommer inte han heller ihåg dig. :banana
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Eftersom du är så säker på att vi tjejer endast är här för att få så många killar i säng som möjligt, så antar jag att du själv har en del erfarenhet av det som kan stödja det påståendet?
Hur många tjejer har du fått omkull här?
Var du väldigt olycklig under de stunderna? (om ja; skyll dig själv. Om nej; vad är där då att gnälla om? :va)

Alla skall ligga med alla!
Utom du,
som är en gnu!
Swingers? :tungan

Förrän efteråt när det svider, kliar och bränner.

Kondom sidlinjen, kondom! ;)
 
Last edited:

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Eftersom du är så säker på att vi tjejer endast är här för att få så många killar i säng som möjligt, så antar jag att du själv har en del erfarenhet av det som kan stödja det påståendet?
Hur många tjejer har du fått omkull här?
Var du väldigt olycklig under de stunderna? (om ja; skyll dig själv. Om nej; vad är där då att gnälla om? :va)

Men hallåå, det är ju häftigt om en kille legat med många tjejer. Om en tjej legat med många killar är det ju bara lösaktigt.
Tydligen!


That's the way I like!

Kondom sidlinjen, kondom! ;)

Fungerar inte. De är för små. Har än så länge iaf inte hittat något som är tillräckligt stor för att jag skall kunna göra som i Den nakna pistolen, tror jag att det var iaf.

Vilken skön tråd!
Sållar mig in i ledet :banana

Benvenuto
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Men hallåå, det är ju häftigt om en kille legat med många tjejer. Om en tjej legat med många killar är det ju bara lösaktigt.
Tydligen!
Just det... :rolleyes:
Erfarenhet är bra! :yoparty

That's the way I like!
Du hade ju en klubb förr om åren inte många kvarter från var du bor, misstänker du var stammis där då? ;)

Fungerar inte. De är för små. Har än så länge iaf inte hittat något som är tillräckligt stor för att jag skall kunna göra som i Den nakna pistolen, tror jag att det var iaf.
Plastpåse? :va
 

Fox Racing

Organdonator
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Hemma
Hoj
2 X
Eftersom du är så säker på att vi tjejer endast är här för att få så många killar i säng som möjligt, så antar jag att du själv har en del erfarenhet av det som kan stödja det påståendet?
Hur många tjejer har du fått omkull här?
Var du väldigt olycklig under de stunderna? (om ja; skyll dig själv. Om nej; vad är där då att gnälla om? :va)


Vafaan! klart ni e här o raggar :banana jag är medlem i Bukefalos hästforum och jag har ingen häst!:D:tummenupp
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Du hade ju en klubb förr om åren inte många kvarter från var du bor, misstänker du var stammis där då? ;)

Du skrev det; Jag hade en klubb! :banana
Kan helt ärligt påstå att jag inte har en aning om vad du menar. Har trots allt inte bott i Nordtyskland, som min bror säger, så värst länge.


Sopsäck kanske!? Men hur säkert är det egentligen?

Vafaan! klart ni e här o raggar :banana jag är medlem i Bukefalos hästforum och jag har ingen häst!:D:tummenupp

:tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top