Ragga får man väl göra ändå, man måste ju gardera sig
Och vad fan är en Buggaboo
Som sideline svarade så är det ett barnvagnsmärke.
Att gardera sig kan leda till trubbel, så rätt vad det är så sitter man på gatan och undrar vad som hände
Förlåt, glömde dig i alla hast. Du är ju givetvis en söt flicka och ingen tant
Att gardera sig kan leda till trubbel, så rätt vad det är så sitter man på gatan och undrar vad som hände
Åldern har ingen betydelse... Eller?
Eller hur? Men kanske inte, om man är på ungefär samma "plats i livet"... kul om man vill någorlunda lika!
Men oj oj oj då!
Första (?) inlägget från mig som egentligen har något överhuvudtaget med ämnet att göra och du tänder till.
Inte ens killar raggar på mig, även om jag inte är intresserad så skulle det ju vara kul om någon visade intresse
Ragga på SH är som att grilla korv, ganska snart har man upptäckt att korvarna är fler än bröden.
Verkligen inte, är rätt less på att se dess existens var gång man klickar på "Visa Nya Inlägg".
Men nu ligger den iaf inte i mc-ralaterat (varför tog det sån tid att flytta den tro??)
Tråden har ju efter första sidan urartat till en ren spamtråd.
En seriös, städad dejtingtråd i OT skulle inte störa mig, men ingen skulle våga skriva i den om den var seriös iofs
en vecka med taskigt väder & alla sitter o spammar i en raggningstråd
jag hoppas det blir bra väder snart så man slipper tråden
Dom kan gott hålla sin PMS för sig själva!
P S Flirta får ALLA göra!!!
börja lägga ut så ser du vad du får mest och bäst respons av.
Jag kan ragga lite på dig, sådär på avstånd ;-)
Det finns dom som kommit förbi det problemet...
För att bli lite seriös....
Dejting på nätet fanns inte på min tid (yngre stenåldern) men idén som sådan tror jag inte är så dum - jag tror man kan lära känna varandra på ett sätt som aldrig hade kommit "till skott" irl.
Då ska jag hänvisa till dig när sambon stryper mig för att jag har flirtat med någon.
Tja, jag som också är från stenåldern (den senare delen) minns när det flörtades på MOO/MUD chattar och senare på IRC och webbchattar, och då hade man kanske fördelen att lära känna en person genom dess sätt att vara på chatten och inte deras utseende.
Men som det nätdejtas numera på divers siter enbart ägnade åt att para ihop singlar tror jag mera att det blir dejta, ligga, ligga, prova nästa....
Av dom jag känner som nätdejtar (jag har inte satt mig in i den djungeln själv) så blir det i bästa fall ett halvårslångt förhållande innan den ena eller båda parterna är ute och trålar nätet igen.
Jag fortsätter att tro på ögonkontakt över fiskpinnarna på Ica, men så är jag singel också...
Säkert bara för att du aldrig flirtar med henne..... många glömmer, gäller båda parter....("jasså minsann...henne kan han fjäska för men jag fick inte ens kaffe på sängen när jag fyllde år...") - så tänker nog det stora flertalet av oss feminina varelser.
Hur reagerar du om någon flirtar med henne?? Blir du stolt eller förbannad (på henne eller honom...) Att man har "sitt på det torra" betyder inte nödvändigtvis att man tappar intresset för det motsatta könet (och "förfaller" - skiter i hur man ser ut såväl hemma som bland folk.) För att citera ett "känt" ordspråk "- Inget fel att skaffa aptiten ute, bara man äter hemma!"
Ledsen, det råkade bli du som fick bli offer för min spräckta ven i pannan. Det blev för mycket för mig helt enkelt. Ber om ursäkt.
Det är jag som står för den, kreativiteten alltså
Det som är lite tråkigt (kan jag tycka) är att dejting jämställs med "ligga" i princip, att detta är ungefär lika utbrett som en "handskakning" var förr och att det tydligen "skakas hand" väldigt frekvent här på SH. Är det bara det kan ju lika gärna "Sven" och "Lena Handén" göra tjänst.....
Aahh... Mycket bra grej... men blir du inte lite trött på det i längden...?
Nja, vet du vad... Självbefläckelse i all ära, men man får inte glömma bort att det kan vara trevligt att träffa folk också!
- Fråga tjuren om han måste sätta på samma kossa varje gång?
Fröken röd lovar ut en dejt till den som lyckas få denna hoj såld
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_Hornet_600_22522220.htm?ca=11&w=1
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS