Dejting på SH

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Som sideline svarade så är det ett barnvagnsmärke.

Att gardera sig kan leda till trubbel, så rätt vad det är så sitter man på gatan och undrar vad som hände :mattias

Men då får jag väl bo hemma hos dig :confused:
Och då innebär det ju bara att man har halvgarderat sig och det är bättre att helgardera sig genom att ha några olika att välja på.
Du och fighterhasse är mina wildcards :D
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Men oj oj oj då!

Första (?) inlägget från mig som egentligen har något överhuvudtaget med ämnet att göra och du tänder till.

Ledsen, det råkade bli du som fick bli offer för min spräckta ven i pannan. Det blev för mycket för mig helt enkelt. Ber om ursäkt.
 

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Ort
Ja
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Ragga på SH är som att grilla korv, ganska snart har man upptäckt att korvarna är fler än bröden.

Kan inte hålla mig längre - sjukt rolig tråd!!!!!!!!!!!!

Verkligen inte, är rätt less på att se dess existens var gång man klickar på "Visa Nya Inlägg".

Stäng av funktionen!!!

Men nu ligger den iaf inte i mc-ralaterat :) (varför tog det sån tid att flytta den tro??)

Tråden har ju efter första sidan urartat till en ren spamtråd.

En seriös, städad dejtingtråd i OT skulle inte störa mig, men ingen skulle våga skriva i den om den var seriös iofs :hihi

Moment 22??

en vecka med taskigt väder & alla sitter o spammar i en raggningstråd


jag hoppas det blir bra väder snart så man slipper tråden :glömdet

Nu skall du ente va sån.....

Dom kan gott hålla sin PMS för sig själva!

Det finns dom som kommit förbi det problemet...

För att bli lite seriös....

Dejting på nätet fanns inte på min tid (yngre stenåldern) men idén som sådan tror jag inte är så dum - jag tror man kan lära känna varandra på ett sätt som aldrig hade kommit "till skott" irl. Att "servicen" skulle finnas på ett forum som detta kanske skulle kunna vara bra - gemensamma intressen betyder inte allt - men underlättar i det långa loppet.

Det som är lite tråkigt (kan jag tycka) är att dejting jämställs med "ligga" i princip, att detta är ungefär lika utbrett som en "handskakning" var förr och att det tydligen "skakas hand" väldigt frekvent här på SH. Är det bara det kan ju lika gärna "Sven" och "Lena Handén" göra tjänst.....

Till sist...

Något som en del på forumet är duktiga på men som många fler borde lära sig (både här och irl) är att FLIRTA!!! ....... "filmkväll".....baaahhhh....

God jaktlycka!!!!

P S Flirta får ALLA göra!!!
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
börja lägga ut så ser du vad du får mest och bäst respons av. :tummenupp

Jaha okok men jag har så många kroppsdelar så vet inte vilken jag ska välja och blir det fel kanske admin blir grining på mig så hur ska vi lösa det....? :va
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag kan ragga lite på dig, sådär på avstånd ;-)

Naaaw, vad sött!

Jag är ju rätt svältfödd, så en ";-)" är ju mer än jag är van, dessutom tror jag att tjejer är bäst på lite avstånd, det blir minst konflikter så!

Det finns dom som kommit förbi det problemet...

För att bli lite seriös....

Dejting på nätet fanns inte på min tid (yngre stenåldern) men idén som sådan tror jag inte är så dum - jag tror man kan lära känna varandra på ett sätt som aldrig hade kommit "till skott" irl.

Tja, jag som också är från stenåldern (den senare delen) minns när det flörtades på MOO/MUD chattar och senare på IRC och webbchattar, och då hade man kanske fördelen att lära känna en person genom dess sätt att vara på chatten och inte deras utseende.

Men som det nätdejtas numera på divers siter enbart ägnade åt att para ihop singlar tror jag mera att det blir dejta, ligga, ligga, prova nästa....

Av dom jag känner som nätdejtar (jag har inte satt mig in i den djungeln själv) så blir det i bästa fall ett halvårslångt förhållande innan den ena eller båda parterna är ute och trålar nätet igen.

Jag fortsätter att tro på ögonkontakt över fiskpinnarna på Ica, men så är jag singel också...
 
Last edited:

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Ort
Ja
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Då ska jag hänvisa till dig när sambon stryper mig för att jag har flirtat med någon. :död

Säkert bara för att du aldrig flirtar med henne..... många glömmer, gäller båda parter....("jasså minsann...henne kan han fjäska för men jag fick inte ens kaffe på sängen när jag fyllde år...") - så tänker nog det stora flertalet av oss feminina varelser.

Hur reagerar du om någon flirtar med henne?? Blir du stolt :tummenupp eller förbannad :dummer (på henne eller honom...) Att man har "sitt på det torra" betyder inte nödvändigtvis att man tappar intresset för det motsatta könet (och "förfaller" - skiter i hur man ser ut såväl hemma som bland folk.) För att citera ett "känt" ordspråk "- Inget fel att skaffa aptiten ute, bara man äter hemma!" ;)

En liten på vägen...

En man tog sin fru till en lantbruksutställning en eftermiddag. De gick till tjurarna och tittade när en bonde kom fram till dem och sa:
- Den här tjuren parade sig 50 ggr förra året.
- Åååhhh, svarade frun och tittade menande på maken.
Nästa tjur hade parat sig 60 ggr förra året och frun utbrast:
- Oj, oj oj det är ju 5 ggr i månaden, den skulle du lära dig av, sa hon till sin man.
Nu surnade maken till ordentligt, men sa ingenting. Nästa tjur hade parat sig 365 ggr enligt bonden och frun blev helt stirrig och skrek;
- Ååååhhh, DEN tjuren borde du verkligen lära dig av!
Då sa maken, som nu var alldeles rosenrasande, till frun;
- Fråga tjuren om han måste sätta på samma kossa varje gång?
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Tja, jag som också är från stenåldern (den senare delen) minns när det flörtades på MOO/MUD chattar och senare på IRC och webbchattar, och då hade man kanske fördelen att lära känna en person genom dess sätt att vara på chatten och inte deras utseende.

Men som det nätdejtas numera på divers siter enbart ägnade åt att para ihop singlar tror jag mera att det blir dejta, ligga, ligga, prova nästa....

Av dom jag känner som nätdejtar (jag har inte satt mig in i den djungeln själv) så blir det i bästa fall ett halvårslångt förhållande innan den ena eller båda parterna är ute och trålar nätet igen.

Jag fortsätter att tro på ögonkontakt över fiskpinnarna på Ica, men så är jag singel också...

Har tre bekanta som nu är gifta med sina nätdejter... varav 2 har eller väntar barn.
Träffade själv frugan via nätet men det var fusk för vi hade redan setts på krogen några månader innan via gemensamma bekanta...
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Säkert bara för att du aldrig flirtar med henne..... många glömmer, gäller båda parter....("jasså minsann...henne kan han fjäska för men jag fick inte ens kaffe på sängen när jag fyllde år...") - så tänker nog det stora flertalet av oss feminina varelser.

Hur reagerar du om någon flirtar med henne?? Blir du stolt :tummenupp eller förbannad :dummer (på henne eller honom...) Att man har "sitt på det torra" betyder inte nödvändigtvis att man tappar intresset för det motsatta könet (och "förfaller" - skiter i hur man ser ut såväl hemma som bland folk.) För att citera ett "känt" ordspråk "- Inget fel att skaffa aptiten ute, bara man äter hemma!" ;)

Hon fick minsann frukost på sängen senast hon var sjuk. Så det så! :D Men allvarligt talat så är varken hon eller jag så värst svartsjuka och vi kan flirta lite båda två. Vi vet liksom var gränsen går.
 

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Ort
Malmö
Hoj
2010 BMW F800r
Det är jag som står för den, kreativiteten alltså ;)

Aahh... Mycket bra grej... men blir du inte lite trött på det i längden...? :näsblod

Det som är lite tråkigt (kan jag tycka) är att dejting jämställs med "ligga" i princip, att detta är ungefär lika utbrett som en "handskakning" var förr och att det tydligen "skakas hand" väldigt frekvent här på SH. Är det bara det kan ju lika gärna "Sven" och "Lena Handén" göra tjänst.....

Nja, vet du vad... :mattias Självbefläckelse i all ära, men man får inte glömma bort att det kan vara trevligt att träffa folk också! :fakta
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Aahh... Mycket bra grej... men blir du inte lite trött på det i längden...? :näsblod



Nja, vet du vad... :mattias Självbefläckelse i all ära, men man får inte glömma bort att det kan vara trevligt att träffa folk också! :fakta

Ja, och hämta en öl när man är klar :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top