2533181 Vad är det med alla brudar nu för tiden. Vet dom inte själva dom vill eller vad dom känner.!!
Dom skiter ju oftast fullständigt i dom råd, som folk med lite mera livserfarenhet delar med sig av med hopp om att kunna hjälpa någon liten stackars hjärtekrossad flicka. (ni vet väl)
Skit i att gnälla om att era killar som gör si eller så. Vaffan....hur är ni själva?? Perfekta..!?
Kan ni inte be era pojkvänner lägga med ett ord i debatten så blir det lixom both side of the story.
Kom in i livsmatchen och fatta att alla är olika och vill olika saker. Hitta någon som vill detsamma och slösa inte tid på killar som inte är som ni vill ha dom.
Det går inte att ändra på folk. Man är som man är och det är bara att gilla läget.
Har jag rätt i att tjejer är med anpassningsbenägna än vad killar är när det gäller förhållanden eller är jag ute och cyklar??
Jag vet inte..men en relation är väl lite mer personlig än att hängas ut för luftning på SH. Eller ja...inte vet jag. Det kanske är tröstande att få femtielva olika svar på hur man ska göra.
Hur i fan....my 2 cents!!
//M