Dejtingsajter

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
:tummenupp
KaZ skrev:
2288494 Dumpa honom direkt, reggade dig på en dejtingsajt, ragga, träffa ny kille!

enkelt.

Finns ingen anledning att slösa din tid på nån som inte behandlar dig och ert förhållande med respekt. Man lever bara en gång och det gör man bäst genom att eliminera allt som får en att må dåligt.

Må bra! :tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Vad är det med alla brudar nu för tiden. Vet dom inte själva dom vill eller vad dom känner.!! :va

Dom skiter ju oftast fullständigt i dom råd, som folk med lite mera livserfarenhet delar med sig av med hopp om att kunna hjälpa någon liten stackars hjärtekrossad flicka. (ni vet väl)

Skit i att gnälla om att era killar som gör si eller så. Vaffan....hur är ni själva?? Perfekta..!?

Kan ni inte be era pojkvänner lägga med ett ord i debatten så blir det lixom both side of the story.

Kom in i livsmatchen och fatta att alla är olika och vill olika saker. Hitta någon som vill detsamma och slösa inte tid på killar som inte är som ni vill ha dom.
Det går inte att ändra på folk. Man är som man är och det är bara att gilla läget.

Har jag rätt i att tjejer är mer anpassningsbenägna än vad killar är när det gäller förhållanden eller är jag ute och cyklar??

Jag vet inte..men en relation är väl lite mer personlig än att hängas ut för luftning på SH. Eller ja...inte vet jag. Det kanske är tröstande att få femtielva olika svar på hur man ska göra. :va

Hur i fan....my 2 cents!!

//M

Edit: stavfel korrigerat :rolleyes:

Last edited:

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Madhonda skrev:
2533181 Vad är det med alla brudar nu för tiden. Vet dom inte själva dom vill eller vad dom känner.!! :va

Dom skiter ju oftast fullständigt i dom råd, som folk med lite mera livserfarenhet delar med sig av med hopp om att kunna hjälpa någon liten stackars hjärtekrossad flicka. (ni vet väl)

Skit i att gnälla om att era killar som gör si eller så. Vaffan....hur är ni själva?? Perfekta..!?

Kan ni inte be era pojkvänner lägga med ett ord i debatten så blir det lixom both side of the story.

Kom in i livsmatchen och fatta att alla är olika och vill olika saker. Hitta någon som vill detsamma och slösa inte tid på killar som inte är som ni vill ha dom.
Det går inte att ändra på folk. Man är som man är och det är bara att gilla läget.

Har jag rätt i att tjejer är med anpassningsbenägna än vad killar är när det gäller förhållanden eller är jag ute och cyklar??

Jag vet inte..men en relation är väl lite mer personlig än att hängas ut för luftning på SH. Eller ja...inte vet jag. Det kanske är tröstande att få femtielva olika svar på hur man ska göra. :va

//M

You go girl!!
:corn

/Carin

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Madhonda skrev:
2533181 Vad är det med alla brudar nu för tiden. Vet dom inte själva dom vill eller vad dom känner.!! :va

Dom skiter ju oftast fullständigt ...

//M

Ja du... Sporthoj.com, platsen där allsköns skit ventlieras. Jag hatar det. Kan vi hålla oss till att diskutera motorcyklar? Kalla, hårda fakta. Inget jävla känslodravel. Jag börjar med att banna alla korkade brudar så är vi mer än halvvägs, tror jag.

Dark_Messenger

Guest
Mattias skrev:
2533241 Ja du... Sporthoj.com, platsen där allsköns skit ventlieras. Jag hatar det. Kan vi hålla oss till att diskutera motorcyklar? Kalla, hårda fakta. Inget jävla känslodravel. Jag börjar med att banna alla korkade brudar så är vi mer än halvvägs, tror jag.
Helt OT.
Kan inte sluta skratta åt din avatar. Det är du va!? Hur lyckas man göra ett sånt face? Dela med dig!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Dark_Messenger skrev:
2533258 Helt OT.
Kan inte sluta skratta åt din avatar. Det är du va!? Hur lyckas man göra ett sånt face? Dela med dig!

Klart det är jag! Jag försöker locka kvinnor med det, men det går sådär.

Receptet är naturlig oskönhet. Inte alla förunnat, men jag har det!

Dark_Messenger

Guest
Mattias skrev:
2533263 Klart det är jag! Jag försöker locka kvinnor med det, men det går sådär.

Receptet är naturlig oskönhet. Inte alla förunnat, men jag har det!
Härligt med människor som bjuder på sig själva! :tummenupp

Nu är jag glad.

Dark_Messenger

Guest
Mattias skrev:
2533274 Fan, nu fick jag uppenbarligen en man på kroken. Måste byta avatar.
Det måste vara stört omöjligt att prestera något mer komiskt än den du har? Eller?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Dark_Messenger skrev:
2533281 Det måste vara stört omöjligt att prestera något mer komiskt än den du har? Eller?

Säg inte det. Jag försökte få till en förförisk bild alldeles nyss, men jag såg bara skitnödig ut. =/

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Madhonda skrev:

//M

Vill du gifta dig med mig?

Kia

Guest
Kontaktannons och tar kontakt med andra tjejer...
Behåll stoltheten, vänd om och gå, titta inte i backspegeln. Det va ändå inte seriöst från hans sida.... :tummenupp

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Madhonda skrev:
2533181 Det går inte att ändra på folk. Man är som man är och det är bara att gilla läget.

Så du menar att alla föds med syndromet "färdig produkt"? Att resonera "man är som man är" är att skapa bariärer för sig själv. Det går visst att ändra på andra. Det går att ändra på samhället. Det går fan till och med att ändra på världen (i teorin :tungan ). Men för att göra det gäller det att börja i rätt ände. Förändringen börjar hos en själv.

:cool:

Gabor

Guest
Madhonda skrev:

//M

Edit: stavfel korrigerat :rolleyes:

Som klassikern..:
Tjej blir kär i pojke...det perfekta objektet...men, nja inte riktigt vad man vill ha...justera lite småfel,,typ göra om honom.
Vaknar ett tag senare i livet att den pojke hon nu har skapat är skit trist å inte alls den hon blev kär i...fan dags att byta....:arsele

Funkar det inte, avsluta.

Till trådskaparen, KONFRONTERA, sen DUMPA.:yoparty

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Santo skrev:
2533793 Så du menar att alla föds med syndromet "färdig produkt"? Att resonera "man är som man är" är att skapa bariärer för sig själv. Det går visst att ändra på andra. Det går att ändra på samhället. Det går fan till och med att ändra på världen (i teorin :tungan ). Men för att göra det gäller det att börja i rätt ände. Förändringen börjar hos en själv.

:cool:
Jag tror inte på att man kan ändra någons personlighet, samhället kan man ändra på det beror bara på ekonomiska och politiska resurser.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
PeP skrev:
2533834 Jag tror inte på att man kan ändra någons personlighet, samhället kan man ändra på det beror bara på ekonomiska och politiska resurser.

Det var ingen som trode på att jorden var rund eller att man kunde åka till månen heller... allt handlar om att förändra attityder.

Edit: det är ganska naivt att påstå att något är omöjligt... men å andra sidan, det är ju den mentala begränsningen som sätter gränserna. Om man tror att något är omöjligt, ja då är det det för den personen.

Därav "förändra attityder" och "börja förändringen med en själv"

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...