Demokrati eller inte?

Avskaffa kungahuset?

• Antal röstningar
    0

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
Tack, nu känns det bättre. Innebär det att jag utifrån det kan få vet vad jag tycker i diverse frågor utan att tänka själv och därigenom spara tankekapacitet till viktigare ting?
Ja, det är precis det det innebär.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bingo skrev:
Du är en helt vanlig snubbe som i unga år varit "radikal". Typiskt sett blir sådana människor "antiradikala" på ungefär de områden där de tidigare varit "radikala", när de närmar sig trettioårsåldern. Det kallas för "trettioårskris-revolten" och är den kappvända tonårsrevolten - man revolterar sas mot sin egen revolt i takt med att ansvaret och erfarenheten ökar. Enkelt uttryckt är du gråsosse :D

Har aldrig varit radikal. Har jag aldrig varit ung då?

Det mest radikala jag har gjort var väl i sådana fall att rösta på Moderaterna, men det var i en tidsperiod när jag kunde bli portad på krogen en månad åt gången, blandade hembränt med vad som helst för yrslas skull och höll på att bli utsparkad från studierna pga hög frånvaro.....varenda år.

Sen blev jag vuxen eller nåt...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
Har aldrig varit radikal. Har jag aldrig varit ung då?
Det är skillnad på "radikal" och radikal :7peta Jag bestämmer vad som är "radikal" så får du bestämma vad som är radikal. Du har varit "radikal" :mattias

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gladh skrev:
Jag var först :fatta!

Men vi som fortsätter att vara idealister och bara blir värre med åren, vilket fack ska vi placera oss i :7peta

gladh
Ni är betongsossar.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Nu till den svåra frågan: vad är jag?
Om kungen är den främste republikanen så måste du vara den främste kommunisten :D

Förlåten har fallit, valmers är kryptokommunist :skrämd

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...