spectre skrev:Topp 50 av dom sämsta!
U2 är ju inte dåliga direkt. Fast, de är långt ifrån bra. De är däremot ett av världens mest överskattade band. Garanterat.Masonit skrev:Hur kan du få in U2 på den listan!? Du måste ju fått en spis i huvet när du var liten.
\Masonit
hållundan skrev:U2 är ju inte dåliga direkt. Fast, de är långt ifrån bra. De är däremot ett av världens mest överskattade band. Garanterat.
Coola Ola skrev:...osmakliga videon. Usch!
newstead skrev:Iprenlåten
Originalet. "Muskelvärk"-versionen är helt okejultimate_TF skrev:Vilken version?
Bingo skrev:Niggah heter det, brother! Nigger är svenska för neger.
Är helt seriöst benägen att instämma. Jag har aldrig träffat någon tattare som gillar dem, men många som ogillar dem.
Coola Ola skrev:Jessica Simpsons cover av "These boots are made for walking". Särskilt när man ser den otroligt osmakliga videon. Usch!
newstead skrev:Originalet. "Muskelvärk"-versionen är helt okej
Jag tror jag har missat den. Du har ingen länk där det går att lyssna?ultimate_TF skrev:Ja det är sant. Själv tycker är jag att hans nya tolkning på Sound of Music är grymt bra.
newstead skrev:Jag tror jag har missat den. Du har ingen länk där det går att lyssna?
Tack! Den var hur grym som helst... ska nog gå in och rösta på tidernas bästa låt nu...ultimate_TF skrev:Jovisst, finns på http://www.ipren.com/ . Min startsida btw!
Thermal skrev:Jag är högskoleutbildad, och jag hävdar fortfarande att det Hellström producerar är ljudande pretantiös dynga.
valmers skrev:Intressant att såga Carola och hylla Håkan Hellström. Carola är ett superproffs med en fantastisk röst. Håkan har ingen röst alls. Däremot äger han sannolikt en haschpipa.
Nurse Ratched skrev:Lol. Ja du Valmers. En skenhelig kossa som sjunger som en tolvåring på helium. Den kvinnan är tom i själen, låter som ett brandlarm och tar i så hon spränger D-kupan. Håkan är passionerad, brinner, har en känslig själ och vill berätta hur saker känns. Sånt som vi känsliga människor tycker om, vi som vill hitta första bästa anledning till att fälla en tår, känna vemod, gotta oss i våra egna tillkortakommanden och med det kanke också kännas oss lite tröstade i den här hårda världen som vi inte förstår. Men jag är storsint och insiktsfull och känner ingen aversion mot de som tycker annorlunda. Det är ingen fel att slinga håret, gå på gym, läsa slitz, dricka stor stark och gilla Carola. Så fortsätt du bara, du har min välsignelse...
No_bike...Yet! skrev:Den där JÄVLA Ketchupsången!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|