Den genom tiderna sämsta låten enligt dig?

Sämsta låt/artist någonsin?

• Antal röstningar
    0

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Måste ju säga att när man läser texten till H.H. låten som MachoWoman postade så ser det ju inte speciellt dåligt/hemskt/osv ut. Men att höra karln sjunga den funkar bara inte...men å andra sidan har jag ju inte gått högskola :rolleyes:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Masonit skrev:
Hur kan du få in U2 på den listan!? Du måste ju fått en spis i huvet när du var liten.

\Masonit
U2 är ju inte dåliga direkt. Fast, de är långt ifrån bra. De är däremot ett av världens mest överskattade band. Garanterat.

Dr.Bike

Guest
hållundan skrev:
U2 är ju inte dåliga direkt. Fast, de är långt ifrån bra. De är däremot ett av världens mest överskattade band. Garanterat.

Helt riktigt!
U2: ... stå och hoppa på ett ben se ner i marken och känna sig deppig till "in the name of love"... depprock,
Och sedan ikonifieringen av Bono, som fredsduva...
ojojoj... Möter Påven och USA´s president..

Fast: Jo, det är nog från MUSIKEN freden ska komma. Inte politiken eller militären.

Sämsta låten var det ja!

MA Numminen: Som en gummiboll...

Gabor

Guest
Bingo skrev:
Niggah heter det, brother! Nigger är svenska för neger.

Är helt seriöst benägen att instämma. Jag har aldrig träffat någon tattare som gillar dem, men många som ogillar dem.

Besservisser Bingo, du har vunnit första pris i att vara drygast på hela sporthoj, alla kategorier. Du fattar nog vad jag menade från början, hålla på att anmärka på skitsaker är du bra på. :tummenupp

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Coola Ola skrev:
Jessica Simpsons cover av "These boots are made for walking". Särskilt när man ser den otroligt osmakliga videon. Usch!

Äsch! Jag tycker videon är elegant. Särskilt när hon lutar serveringsbrickan med flaskor på 30 grader utan att flaskorna ramlar av.
Dr Albans "Hello Africa" är riktigt kass.

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
newstead skrev:
Originalet. "Muskelvärk"-versionen är helt okej :gnissla

Ja det är sant. Själv tycker är jag att hans nya tolkning på Sound of Music är grymt bra. :yoparty

OT: Versionen av Nothing else matters, med Lucie Silvas, som börjat gå på radion tycker jag, snacka att häda!

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Måste upprepa mig:
Franz Ferdinand - Walk Away

Den jävla låten alltså, den är så vidrig. Hoppas de alla förolyckas genom festivalbrand eller något.

Kolla hur missfostrena ser ut dessutom.

Utseendet don't matters i och för sig vad gäller musik, men i det här fallet tror jag att jag är benägen att göra ett undantag.

fy fan

Jag upprepar:

fy fan

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Thermal skrev:
Jag är högskoleutbildad, och jag hävdar fortfarande att det Hellström producerar är ljudande pretantiös dynga.

Men du är kanske teknolog? eller ekonom?

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
valmers skrev:
Intressant att såga Carola och hylla Håkan Hellström. Carola är ett superproffs med en fantastisk röst. Håkan har ingen röst alls. Däremot äger han sannolikt en haschpipa.

Lol. Ja du Valmers. En skenhelig kossa som sjunger som en tolvåring på helium. Den kvinnan är tom i själen, låter som ett brandlarm och tar i så hon spränger D-kupan. Håkan är passionerad, brinner, har en känslig själ och vill berätta hur saker känns. Sånt som vi känsliga människor tycker om, vi som vill hitta första bästa anledning till att fälla en tår, känna vemod, gotta oss i våra egna tillkortakommanden och med det kanke också kännas oss lite tröstade i den här hårda världen som vi inte förstår. Men jag är storsint och insiktsfull och känner ingen aversion mot de som tycker annorlunda. Det är ingen fel att slinga håret, gå på gym, läsa slitz, dricka stor stark och gilla Carola. Så fortsätt du bara, du har min välsignelse... :)

Jonathan

Guest
Nurse Ratched skrev:
Lol. Ja du Valmers. En skenhelig kossa som sjunger som en tolvåring på helium. Den kvinnan är tom i själen, låter som ett brandlarm och tar i så hon spränger D-kupan. Håkan är passionerad, brinner, har en känslig själ och vill berätta hur saker känns. Sånt som vi känsliga människor tycker om, vi som vill hitta första bästa anledning till att fälla en tår, känna vemod, gotta oss i våra egna tillkortakommanden och med det kanke också kännas oss lite tröstade i den här hårda världen som vi inte förstår. Men jag är storsint och insiktsfull och känner ingen aversion mot de som tycker annorlunda. Det är ingen fel att slinga håret, gå på gym, läsa slitz, dricka stor stark och gilla Carola. Så fortsätt du bara, du har min välsignelse... :)

Vissa plattar håret, går på manikyr, har ansiktsmask för att få len hy och röker braj.

Det är inget fel i det :rolleyes:

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...