R-1000
Live for nothing or die for something
Det ser siiiitbra ut
Ja, ska jag sitta å kuska till Gotland så ska det vara 2 dagars, annars kuskar jag inteAlicia skrev:Snackas det om två tjejdagar??
Oh låter intressant, så länge det inte krockar med någon tävling.
Tungt att vara Teamchef
Killdagar är inte rimligt alls.Pejo skrev:Hur många killdagar tror ni det är rimligt med ?
TinaTjejen skrev:Ja, ska jag sitta å kuska till Gotland så ska det vara 2 dagars, annars kuskar jag inte
Killdagar är inte rimligt alls.
För vi ska ha tjäjjsnack å sånt på tjäjjdagarna
Sluta nu spamma i MARIAs tråd
TinaTjejen skrev:Jaha, ja det ska va då då. När han är hjälplös
Jao.. vi har träffats på Kinnekulle, vi hade platsen bredvid er i depån där ni hängde med en glad Noice och en trött och sur Hannezzzz.
Rikard Thunderace skrev:Jag tycker dock att det är konstigt att du lägger upp denna tråden för att höra folks åsikter om storleken, men sedan viftar du bort alla åsikter som inte passar det du egentligen vill höra.
Du tar inte heller till dig några argument om att den skulle vara för stor, trots att dessa argument är både riktiga och framförda på ett bra sätt. /Rikard
[PlastRaket] skrev:det ser ju jättebra ut det där, inte alls så tokigt som jag trodde från början. Kul att du valde en hoj som inte är helt mainstream. Du kommer säkert att få många härliga mil i sommar med den där (för du ska väl inte bara torrsimma i garaget med den ). Bara en sak jag undrar över, fick du med stödhjulen eller? annars kan jag tipsa om att det finns superbilligt på Biltema. (Ta det där som ett skämt, och inte för allvarligt )Ta det lungt med den där tills du har vant dig vid vridet i den där för det lär va en väldans skillnad mot din gamla hoj. Du kommer garanterat att gilla den
150MC #1 skrev:Heja, heja! Grattis till köpet!
Du skulle nästan platsa i vår eminenta klubb men hela 1,56... Fan, du är ju skitlång.
Maria1980 skrev:Det låter på dig som om du tycker att jag skulle ha avstått från ett köp pga vad en del skrivit i tråden. Jag tror även jag att Millen är för stor, men det är 99% av sporthojar över 700 kubik för mig...
Rikard Thunderace skrev:
Maria1980 skrev:Jag har tröttnat på högvarvandet i min förra 600 och vill därför byta upp mig till en maskin som drar redan på låga varv, jag vill ha lite mer muller... Det är väl ett normalt steg för många hojåkare, så jag förstår inte varför jag ska behöva nöja mig med max 700 kubik bara för att jag är liten.
Teddy skrev:Bah, vad vet soffpanelen egentligen om storlekens betydelse? Daijiro Kato var väl också kanppt en tvärhand hög men satt ändå som gjuten på sin hoj. Det blir nog bra det där.
Teddy skrev:Bah, vad vet soffpanelen egentligen om storlekens betydelse? Daijiro Kato var väl också kanppt en tvärhand hög men satt ändå som gjuten på sin hoj. Det blir nog bra det där.
CorbenDallas skrev:O han stannar vid många rödljus i sidvind med den där eller? :kocko
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|