Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Mindre än en månad kvar till svensk premiär av Rush. Även om det är en spelfilm ser jag faktiskt fram emot den. Har fått rätt bra omdömen av av journalister som sett filmen utomlands.

Rush.jpg

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Såg "World War Z" igår, stor fan av Zombiefilmer som jag är. Den var ok, men hade kunnat utvecklas mycket mer. Den kändes lite linjär och det var ganska ont om zombier (förutom de tusentals i massorna som vällde fram)

Känns som om 2h blir för kort på något sätt. Kan de inte göra en sån här film i 12 delar som en påkostad TV-serie?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Såg "World War Z" igår, stor fan av Zombiefilmer som jag är. Den var ok, men hade kunnat utvecklas mycket mer. Den kändes lite linjär och det var ganska ont om zombier (förutom de tusentals i massorna som vällde fram)

Känns som om 2h blir för kort på något sätt. Kan de inte göra en sån här film i 12 delar som en påkostad TV-serie?

Om jag förstått rätt, så var det första delen i en serie filmer baserade på en svit böcker.
Inte min genre, så jag kan mycket väl ha fel.

Puttejohnsson

Medlem
Gick med
15 Apr 2012
Hoj
2016, Yamaha MT09
Tyckte numero uno var väldigt bra så ser fram emot nummer två. Kan vara sämre än ettan, vilket den antagligen är, men är ändå förväntansfull :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Måste säga att jag gillade WWZ skarpt, var förberedd på att bli besviken dock.

En av sakerna jag gillade var just att det inte var överdrivet mkt zombies precis hela tiden, det blev plats för lite mer "handling" utöver att bara kötta zombies hela tiden. Den var lite mer "smart" på något sätt.

Men jag håller med om att den kändes kort, och jag ser fram emot eventuella uppföljare.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Måste säga att jag gillade WWZ skarpt, var förberedd på att bli besviken dock.

En av sakerna jag gillade var just att det inte var överdrivet mkt zombies precis hela tiden, det blev plats för lite mer "handling" utöver att bara kötta zombies hela tiden. Den var lite mer "smart" på något sätt.

Men jag håller med om att den kändes kort, och jag ser fram emot eventuella uppföljare.

Den var ok. Dock bommade de allt som gör zombies läskiga. Skriver inte mer för att inte spoliera filmen för de som inte sett den. En värdig fortsättning ser jag gärna. För er som inte läst boken: gör det!

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Hoj
Triumph Tiger SE
Finns nån youtube film med alla attack-scener ifrån hela filmen, att de stackars skådespelarna ruinerade sina karriärer så totalt med en sån FRUKTANSVÄRT dåligt gjord film, det är skrämmande! :huvet:rolleyes:

Först trodde jag att det var ett skämt.....Vem f-n sponsrar en så vansinnigt dålig ide och film?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring