Såg "World War Z" igår, stor fan av Zombiefilmer som jag är. Den var ok, men hade kunnat utvecklas mycket mer. Den kändes lite linjär och det var ganska ont om zombier (förutom de tusentals i massorna som vällde fram)
Känns som om 2h blir för kort på något sätt. Kan de inte göra en sån här film i 12 delar som en påkostad TV-serie?
Om jag förstått rätt, så var det första delen i en serie filmer baserade på en svit böcker.
Inte min genre, så jag kan mycket väl ha fel.
Det börjar äntligen närma sig även om den tyvärr förmodligen inte kommer ge samma korrekta bild som boken...
http://www.youtube.com/watch?v=sPqLD_UhfJc
Är det värt några timmar?
Just the way you want it
Såg "World War Z" igår, stor fan av Zombiefilmer som jag är. Den var ok, men hade kunnat utvecklas mycket mer. Den kändes lite linjär och det var ganska ont om zombier (förutom de tusentals i massorna som vällde fram)
Känns som om 2h blir för kort på något sätt. Kan de inte göra en sån här film i 12 delar som en påkostad TV-serie?
Måste säga att jag gillade WWZ skarpt, var förberedd på att bli besviken dock.
En av sakerna jag gillade var just att det inte var överdrivet mkt zombies precis hela tiden, det blev plats för lite mer "handling" utöver att bara kötta zombies hela tiden. Den var lite mer "smart" på något sätt.
Men jag håller med om att den kändes kort, och jag ser fram emot eventuella uppföljare.
Finns nån youtube film med alla attack-scener ifrån hela filmen, att de stackars skådespelarna ruinerade sina karriärer så totalt med en sån FRUKTANSVÄRT dåligt gjord film, det är skrämmande!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|