ok sett senaste tiden i följande ordning:
star trek: into darkness
bättre än den förra, men FÖR snäll och korrekt. schysst skurk, men han kommer inte till sin fulla rätt. och för uppenbara gayrunkvibbar som bara blir fånigt; de är bästisar över allt annat och skit. lägg av med skiten och använd laserpickor o skit oftare, så blir rullen bättre också. dessutom är kapten kirk KAPTEN, så skippa truddelutt-snacket med allt och all och bara mosa fienden, inre såväl som yttre.
nya stålis rullen
men va fan, hur jäkla svårt ska det vara att göra en film om UNIVERSUMS STARKASTE ORGANISM??? all pladder och skit och det från en duktig regissör - introt i originalet - sådan finess och magi! den här var ju bara skit med undantag av en del enstaka scener och så. skådisen som spelar stålis är ok, men det mesta var dravel och amatörism. on top of it, en form av wolverine härmapa, där han reser öve rplaneten för att hitta sitt jag och skit - du är STARKAST I UNIVERSUM maddafakka, ut och ha kul!
world war z
grym budget och skit. snygg och skit. brad dick dock en sopa (annars är grabben en jäkligt duktig skådis).
10 minuter innan filmen tog slut, kom de på att de bränt ALLA PENGAR och hade inte råd med de 39 minuter (typ) som saknas, så ring muppen som skrev manuset och brainstorma ett slut. on top of it - en ointresserad, oengagerad brad pittkuk, som mest var intresserad att ha en steven seagal-min filmen igenom. jäkla sopa. kollade bara för att jag gillar zombierullar och det är klart att det fanns en del scener, men annars en stor big ass DISAPPOINTMENT. ska läsa bokjäveln.
pacific rim
grym produktionskostnad! en gigantisk hitec-runkrulle och jäkligt snygg! så jääääkla dum bara. och guillermo del mupp är ju en så jäkla kass regissör; ju mer deg, desto sämre film. sopa. sluta filma och bli hobbitskådis istället. europas version av michael bay. inga fler churros för hans del...
elysium
bra! når inte upp till samma nivå som 'district 9' men what the fuck, har ju big ass hollywood-skådisar, så vad förvänta sig liksom. inte helt lyckat med matt damon, tror neill saknar 'det'/har för mkt respekt för att regissera en sån big ass stjärna som damon. sen var foster som skurk ok, men för 'skurkig' enligt formulär 1a. annars en bra film som sagt. sharlto copley var bäst, fantastisk skådis! känns också att neill är mer bekväm med polarna när det kommer till regi.