Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Undrar om det här kan bli bra:va ska nog ge den en chans i alla fall.Detta är den första ryska filmen helt producerats med 3D -teknik. Samtidigt är projektet det första ryska och icke-amerikansk film som produceras med hjälp av IMAX -formatet.

Hoppas att den är lika bra som den tidigare filmen Stalingrad! Riktigt jävla bra krigsfilm var det!

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
För folk som är filmintresserade, alltså inte bara av att se själva filmerna, så kan jag rekommendera dokumentärserien som går på SVT2. "The Story of film". Finns säkert på SVTPlay också.

Bettskena lär tycka att det är intressant iaf, om du inte redan sett dem.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
För folk som är filmintresserade, alltså inte bara av att se själva filmerna, så kan jag rekommendera dokumentärserien som går på SVT2. "The Story of film". Finns säkert på SVTPlay också.

Bettskena lär tycka att det är intressant iaf, om du inte redan sett dem.

Joora, har sett en del avsnitt och generellt är det bra skit.

Rekommenderas starkt.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Såg Now you see me för några dagar sedan. Fy fan vad jag önskar att jag inte hade betalat för den.
Jag anade oro redan när en av flickvännens kompisar berättade om den och jag sett en trailer, men va gör man inte för tjejen ibland? :)
Så ologisk och overklig (a.k.a. hjärndöd-hollywood-action) så jag utan problem hade kunnat gå ut ur biografen mitt i filmen utan dåligt samvete :huvet
Extra jobbigt blir det när filmen vill försöka smart genom att ha ett "Woah!" oväntat slut/vinkel - men som "fungerar" av den simpla anledningen att man under hela filmens gång inte berättat/avslöjat allt. Inte svårt att överraska publiken när man inte gett av hintar liksom... gjorde bara mig extra förbannad :4skrika

Den får tolv smutsiga strumpor av fem guldpokaler

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Såg Now you see me för några dagar sedan. Fy fan vad jag önskar att jag inte hade betalat för den.
Jag anade oro redan när en av flickvännens kompisar berättade om den och jag sett en trailer, men va gör man inte för tjejen ibland? :)
Så ologisk och overklig (a.k.a. hjärndöd-hollywood-action) så jag utan problem hade kunnat gå ut ur biografen mitt i filmen utan dåligt samvete :huvet
Extra jobbigt blir det när filmen vill försöka smart genom att ha ett "Woah!" oväntat slut/vinkel - men som "fungerar" av den simpla anledningen att man under hela filmens gång inte berättat/avslöjat allt. Inte svårt att överraska publiken när man inte gett av hintar liksom... gjorde bara mig extra förbannad :4skrika

Den får tolv smutsiga strumpor av fem guldpokaler

Såg den också för ett par veckor sedan. Även om jag inte blev riktigt lika upprörd som du så kan jag helt hålla med dig i dina synpunkter. Jag tyckte också att de rörde ihop allt onödigt mycket, just av anledningen att förvirra publiken. Inte helt olikt ett maginummer.
Trots detta har jag för mig att jag tyckte att det var en rätt okay popcornrulle, även om jag redan glömt stora delar av handlingen. :va

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring