Hej
ja dessa cyklister man skulle ju skjuta dom DiReKt bara därför dom cyklar
o detta säger jag som en gammal distrikts mästare i cykling gällande nya västragötalands län.
det var våren 1981 tror jag Billbo Bagger var ute i skogarna o kutade runt med dvärgar o trollkarlar, Det utspelade sig runt bohuslänska Orust,
Det var en vacker dag då den Dalslänske bond sonen for till Orust blott 15 år gammal med skolans alla spandex fantomer i ortens mest lovande cykelsällskap, Varför en bondes som fick följa med?? Tja om jag var före o det stank koskit så ville dom väll förbi antagligen o borde då kunna ta i lite till tänkte dom nog antagligen.
Men väl där iförd ett par platå träskor en t-chirt och vida jeans samt en lånad tre växlad orange DBS ""Döden Bakom Styret"" som en vän så vänligt lånade ut till detta spännande äventyr.
Nåväl starten går
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
oj oj oj som speakern
![Musik :musik :musik](/img/smilies/music.gif)
säkert skrek som dom cyklar
![Rock! :rock :rock](/img/smilies/rock.gif)
för att göra historian kort så skrattades det en hel del åt min figurs utseende vill jag lova,
i mål kom jag och när det var dags för pris utdelningen så var det många som tappade hakan,,
Bond jäveln hade cyklat så ini H-lete så jag vann
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
fy fan vilken känsla det var o gå upp o pissa på spandex killarna som såg ut som fantomen allihopa..
Det är inte lätt o vara ödmjuk när man är bäst
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
Plaketten har jag kvar som ett kärt minne i skåpet som bevis
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
.
mvh