sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Schumacher snabbast på träningen
kval om 1,5 timmar på ZTV
sirSmokealot skrev:2105175Schumacher snabbast på träningen
Och Rubens!!!
sirSmokealot skrev:2106044Gillar inte den jävla skomakaren... Dessutom så hade han säkert inte mycket bränsle i bilen på kvalvarvet. (hoppas hans första stint är riktigt kort)
avatar skrev:2106095Okej, en Schumihatare...
Rubens då?
Quest skrev:2106815Skönt att button börjar visa riktig klass. Hoppas bilen håller ihop och allt funkar under helgen. Tråkigt att Räkan hamnade långt ner men han har ju visat att han kan köra upp sig förut.
sirSmokealot skrev:2106300Gillar inte honom för det han gjorde mot Hill i Australien för 5 eller 6 år sen. Vet du vad jag menar eller? Då när han körde rakt in i honom så ingen av dem fick några poäng och därmed blev Schumi mästare.
Klagade på bromsproblem, men det köper jag inte. Hade Hill fått köra vidare och vinna loppet (sista loppet) så hade Hill blivit mästare. (hill låg etta och Schumi tvåa...
Sånt gillar inte jag!!! Osportsligt...
(men ingen kan ta en sak ifrån Schumi, han ÄR grymt bra...) Bull att han gjorde så...
avatar skrev:2108598Jo alla Schumihatare brukar ta upp den incidenten, den är dock utredd och borde vara bortglömd.
Såg du den live förresten för fem eller sex år sen?
så går det när man anställer en mc-konstruktörs-guru som chassie designer.valmers skrev:2229138Alonso regerar, finns ingen som kommer i närheten just nu. Underbart att Schumi tog sig förbi finnen!
Allt annat enn seger är trist på hemmaplan... När Kimi låter en rookie passera på det sättet kan man ju bara gråta....Trist dag?
Lite kluven till Kimi i år. Å ena sidan har jag alltid gillat honom, men i år har han ju gått över till den mörka sidan.Allt annat enn seger är trist på hemmaplan... När Kimi låter en rookie passera på det sättet kan man ju bara gråta....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|