Webradio: mms://89.221.240.141/falkenbergroadracing
Radio: fm 101.0
När börjar racen?
Webradio: mms://89.221.240.141/falkenbergroadracing
Radio: fm 101.0
Kubberöd och Spjelnes kraschade på samma sätt på samma ställe med ett par minuters mellanrum på första kvalet. Vi stod ovanför och såg hojarna göra frivolter i luften.
Sunkan hade 4:e tid på första kvalet.
Svensken var 11:a nyss med tiden 47,2 (tror jag).
Hemmaförarna dominerar nästan helt i Rookie 1000. Tror Petter, tvåa på första kvalet, är den ende som inte är från trakterna av de 7 första. Frollo (Magnus) var 8:a och Eskilsson 9:a.
Vart hittar man den kanalen ? Sökte men utan resultat![]()
Är mer uppdaterad nu när mylaps vaknat igen, inväntar resultat från er nästa körning.Kubberöd och Spjelnes kraschade på samma sätt på samma ställe med ett par minuters mellanrum på första kvalet. Vi stod ovanför och såg hojarna göra frivolter i luften.
Hemmaförarna dominerar nästan helt i Rookie 1000. Tror Petter, tvåa på första kvalet, är den ende som inte är från trakterna av de 7 första. Frollo (Magnus) var 8:a och Eskilsson 9:a.
Kubberöd och Spjelnes kraschade på samma sätt på samma ställe med ett par minuters mellanrum på första kvalet. Vi stod ovanför och såg hojarna göra frivolter i luften.
klistrade in
mms://89.221.240.141/falkenbergroadracing
(obs funkar kanske inte i firefox "änvänder" IE just nu)
fan man att man inte ställde upp va ju rädd att bli utkvalad men mitt personbästa hade ju gett en mitten placering i fältet![]()
ja ja men sånt är livet
Har blivit 3 torrpass och jag har förbättrat mig med 1 sekund varje pass så jag blir livsfarlig 2010Perra, ÖKA ÖKA. Krossa nu på andra kvalet så du får en bra startplats och kan visa att du övat starter nu![]()
Nya däck, vrid på rullen![]()
Jag håller tummarna.
Svenskens meck går runt och skriker "ALLMÄNNNNNAAAAA" i tid och otid så jag vågar knappt gå och snacka med DavidSandstream!! Den ena är bakom (skitarga efter en förlust) och den andra framför... GASA NU!!!!
Har blivit 3 torrpass och jag har förbättrat mig med 1 sekund varje pass så jag blir livsfarlig 2010
Svenskens meck går runt och skriker "ALLMÄNNNNNAAAAA" i tid och otid så jag vågar knappt gå och snacka med David
Tyvärr så åkte jag dit för att hojen lät lite för mycket. Satte dagens toppnotering på rakan med 111 dB som sen blev 108 vid stillastående och 104 efter montering av kryss på utblåset så jag borde klara mig i morgon.
Gott om folk som kört alla race med samma system som alltid klarat sig men åkte dit i dag så man kan ju undra om funktionärerna var lite kinkiga i dag.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |