Den stora Falkenbergstråden

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
"många" varvade efter 8 varv :tummenupp
och han leder med 13 sek

Och Vilket Nummer Sms:ar Man På ?????

Last edited:

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Vad Hände Med Petter Jansson???

samma låt en gång till SVAGt.....:D

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
vilket jävla rookie racing 600 rockar fett jag tror jag stannar ett år till där :D

Härligt Per snyggt

Last edited:

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Fantastiskt roligt/intressant R600 rejs som sagt. Det var höjdpunkten för dagen.

Sen undrar nog många med mig, vad som hände med Petter? Han ledde ju med 20sek va??

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Fantastiskt roligt/intressant R600 rejs som sagt. Det var höjdpunkten för dagen.

Sen undrar nog många med mig, vad som hände med Petter? Han ledde ju med 20sek va??

Ett snabbt svanhopp i slutet på rakan, följt av en sorti ut till höger. Han ville inte ens prata med oss i speakertornet efter den fadäsen:D

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Berätta mer, för oss som drog tidigt.
´
Korta versionen: Bra start, varvtider som räckt länge i NSB, efter 20 varv leder han med 20 sekunder, vurpa i slutet av rakan men reser upp cykeln innan vi i tornet sett vad som hänt, parkerar vid 2:ans postering och kör därefter över gräset tillbaka till depån.

Millejonären

Rik på annat än pengar!
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
RSV1000R Factory BOTT + Dorsoduro 750

Det blev för trångt med många förare att varva i inbromsningen i slutet av rakan, det blev ingen plats över för Petter helt enkelt. Han är helt klart för snabb för rookie-racing, fartskillnaden blir för stor.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Det blev för trångt med många förare att varva i inbromsningen i slutet av rakan, det blev ingen plats över för Petter helt enkelt. Han är helt klart för snabb för rookie-racing, fartskillnaden blir för stor.

Det är ju bara att klassa upp sej om det är problem med fartskillnad.

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR

Samma problem med fartskillnaden I R600 helt klart. Men så har det ju alltid varit, och kommer förbli gissar jag. Sen är väl inte Falkenberg den lättaste banan att köra om på kanske?
Man måste ju börja ngn stans :)

Men bra rejsing blir det iaf :tummenupp

Han ville inte ens prata med oss i speakertornet efter den fadäsen

Konstigt... ni var ju inte direkt snälla mot honom. Men på ett roligt sätt. :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Petter körde sjukt snyggt och snabbt, synd på en sådan vurpa men så är det i racing, :hördu Martinus körde dock som en kratta.

Synd om #20 Fredric i R-600 som tvingades bryta från andraplats redan innan starten, vad hände ?

R-600 var det bästa rookielopp jag någonsin sett, #21 Lucas råkkade stenhårt och hade feta bromsdueller med #37 Mikael, #60 Eslöv pressade sig förbi på slutet och kom tvåa, asfet omkörning av Eslöv.

Grattis Lucas till en kanonfin insats, du bara måste köra SST eller SBK nästa år.

Petjo visade var skåpet skulle stå i SBK :yoparty

Mozz vann över Jorpes :yoparty

En mycket spännande racehelg, helt klart fick man valuta för sina 200:- i inträde, bra jobbat TL & CO.

Visst var vi snälla! Vi är världens snällaste ju.....
Många hickade till när ni började prata om sjukhus i R-600, men i övrigt så var det bra refererat av Humlan, DQ och Linden :tummenupp

Gull dominerade i 125 & 250, respekt :yoparty

Last edited:

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
zx6r-07 zx10-08
asfet omkörning av Eslöv.

Grattis Lucas till en kanonfin insats, du bara måste köra SST eller SBK nästa år.

nr20 körde nog av kedjan i provstarten. tror jag.
själv är jag skapligt nöjd med sista svängen:yoparty
Å lukas! vilken kille! skicka ner honom till r6 cup eller liknande utomlands. den killen kan åka hoj!!!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...