Har börjat poppa upp lite "gnälltrådar", att säsongen snart är slut. Visst är den det om vi pratar motorcyklar, men för oss som åker skidor och bräda är det en ny säsong som tar vid där hojsäsongen slutar!
Finns inget bättre än att alltid ha något roligt att se fram emot: När hojsäsongen är över längtar man till skidåkningen. När den är avklarad längtar man till hojkörningen!
Så... Var tänkte ni åka i år?
Har ni några tips?
Vilka bolag är bäst att resa med?
Var är ölen billigast?
Vilket ställe är det bäst att vara säsongare på?
Var finns den roligaste after-skin?
Var är de bästa backarna?
Var brukar solen skina från en klarblå himmel under dagen medan det snöar under natten varje dag i veckan?
För egen del tänkte jag åka en vecka till Italien, till Dolomiti Ski-området (Val Gardena, Canazei, Arabba) eftersom jag måste ha nya pjäxor och inbillar mig de är billigare där än i Frankrike. Har jag fel? Någon som vet?
Finns inget bättre än att alltid ha något roligt att se fram emot: När hojsäsongen är över längtar man till skidåkningen. När den är avklarad längtar man till hojkörningen!
Så... Var tänkte ni åka i år?
Har ni några tips?
Vilka bolag är bäst att resa med?
Var är ölen billigast?
Vilket ställe är det bäst att vara säsongare på?
Var finns den roligaste after-skin?
Var är de bästa backarna?
Var brukar solen skina från en klarblå himmel under dagen medan det snöar under natten varje dag i veckan?
För egen del tänkte jag åka en vecka till Italien, till Dolomiti Ski-området (Val Gardena, Canazei, Arabba) eftersom jag måste ha nya pjäxor och inbillar mig de är billigare där än i Frankrike. Har jag fel? Någon som vet?