kajlyl skrev:Själv tycker jag inte att jag har förutfattade meningar men man behöver inte se/höra mycket av en invandrare för att avgöra om han är "blatte" eller inte
Kul....jag e själv en blatte...tänkte bara säga att du har nog tittat lite för mycket på den amerikanska kulturen där det finns "niggers" som då är onda varelser, sen finns det "Black people" , som är de goda! Detta är den "vita" befolkningens ursäkt för att tycka om vissa svarta människor men samtidigt kunna dra majoriteten över en o samma kam.
Jag som en "blatte" har aldrig tagit bidrag...visst har jag snott en o annan svensk tjej(de e ju fina så där får ni svenskar skylla er själva! ) och jag har snott er jobb(måste ha råd o pröjsa försäkringen). Jag bara undrar när folk ska tillåta oss blattar att bli en del av samhället utan att skapa den här vi mot de mentaliteten? Det finns många invandrare som är idioter, och det har sina orsaker, men det finns idioter bland alla nationaliteter.
har märkt att det e ok att ha hjälmen på bland svenska hojåkare, men så fort hjälmen åker av så får man väldigt konstiga blickar...hmmmm...undrar varför? rädd för konkurrens, från en blatte???
Sist men inte minst snälla sluta med kommentarer som "Jävla invandrare, men jag är ju inte rasist jag har ju arbetskollegor som är invandrare!". Vi är alla rasister så är det även jag...fast jag försöker att jobba bort det genom att inte bry mig om folks ursprung utan för vad de har inför pannbenet!
ska gå nu o plocka lite lök från mitt vardagsrums golv!
Last edited: